1. #1
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Iemand ervaring met mektab.nl of een andere 'trouw' site?

    Zo ja dan graag ervaring delen en het type vrouwen die er actief zijn. M.nl is grotendeels rotzooi helaas kwa vrouwen en daarmee bedoel ik degenen die ik gesproken heb. Misschien spreek ik dan net de verkeerde dames

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Tip; niet zoeken via internet, kans is super klein dat je iets vind en misschien zelfs nihil.

    Normale en fatsoenlijke mensen kom je tegen in real life.
    Want jij bent niet real bijvoorbeeld?

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Real ja. Maar je weet maar nooit wat er achter een scherm zit.

    Geloof me vele die zowel hier zitten of achter wat voor social media account dan ook zijn of; mentaal niet in orde, negatief als de pest, verwesterd, hebben een verleden waar je u tegen kan zeggen, sluw als vossen, veelte introvert zijn, helemaal verdronken in oppervlakkige zaken (uiterlijk/geld) of zwakbegaafden.

    En niemand zal jou de waarheid zeggen want de ene heeft geen zelfkennis en de ander verbergt het. Risico is te groot. En van de ene negatieve ervaring naar de ander springen maakt een persoon depressief. Dus ik raad het niemand aan.

    Zoek in het echt, vraag je moeder/zus/tante om je te helpen. Of zoek via de moskee en vraag broeders. Jumu3ah gebeden, lezingen... Wie weet zie je een leuke meid uit de moskee komen.
    Genoeg opties!
    Nee klopt, veel types hebben een aandachtsziekte

    Maar jij bijvoorbeeld, jij vind jezelf toch ook een goede vrouw/meisje, waarom zou jij niet goed zijn voor een man.

    En dat moskee gebeuren ik zou niet weten hoe ik dat moet doen. Ik kan moeilijk bij de ingang gaan staan en dan kijken welke vrouw er geschikt is voor mij. Mijn voorkeur is eerlijk gezegd contact maken via internet. dat is voor mij gewoon een relaxte goede oplossing want ik weet namelijk niet of een vrouw getrouwd is of niet. Daarnaast weet ik niet of deze moskeegaande vrouwen daarvan gediend zijn om aangesproken te worden op straat

    Is er geen facebook pagina of een of andere site waar gewoon normale serieuze moslimvrouwen actief zijn die ook actief uitkijken naar een huwelijkskandidaat? Dat mektab.nl ik weet niet of dat geschikt is, je moet gelijk 60 euro betalen maar misschien is het de moeite waard

  4. #4
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Meld je aan bij voor mektab komt sebab, is wel een gezellige groep

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Meld je aan bij voor mektab komt sebab, is wel een gezellige groep
    Haha oke ken je die. Maar gezellig of serieus?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Nee klopt, veel types hebben een aandachtsziekte

    Maar jij bijvoorbeeld, jij vind jezelf toch ook een goede vrouw/meisje, waarom zou jij niet goed zijn voor een man.

    En dat moskee gebeuren ik zou niet weten hoe ik dat moet doen. Ik kan moeilijk bij de ingang gaan staan en dan kijken welke vrouw er geschikt is voor mij. Mijn voorkeur is eerlijk gezegd contact maken via internet. dat is voor mij gewoon een relaxte goede oplossing want ik weet namelijk niet of een vrouw getrouwd is of niet. Daarnaast weet ik niet of deze moskeegaande vrouwen daarvan gediend zijn om aangesproken te worden op straat

    Is er geen facebook pagina of een of andere site waar gewoon normale serieuze moslimvrouwen actief zijn die ook actief uitkijken naar een huwelijkskandidaat? Dat mektab.nl ik weet niet of dat geschikt is, je moet gelijk 60 euro betalen maar misschien is het de moeite waard
    Hahaha je zegt het goed VIND. Wie vind zichzelf niet goed?
    Nooit never ever bouwen op wat een mens over zichzelf zegt. Want bijna iedereen denkt 'lief, gelovig, anders dan de rest, betrouwbaar, ruimdenkend, goed opgevoed, intelligent en niet te vergeten heeeeel knap' te zijn. Top van de top hahah

    Je hoeft niet bij de ingang te staan, maar je kan op afstand toch wel kijken. Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Genoeg meiden die liever worden aangesproken dan benaderd via internet.
    In het echt krijg je nog een beeld of iemand serieus is of niet, maar wat ga je kunnen zien vanachter een scherm?

    The easy way is niet wat je bij het beste brengt. Wil je kwaliteit dan moet je moeite doen.

    Maar wie weet he. Wil de hoop niet wegnemen. Nta ou zahrek. Je weet maar nooit. Misschien kom je wel die 1 op de 100 tegen.
    Maar als je alleen maar ongeschikte vrouwen tegenkomt eindig dan niet zoals degenen voor jou. Negatief als de pest. Denkend dat hij alle vrouwen op aarde heeft leren kennen en ze allen 'slecht' zijn. Terwijl hij enkel de internetgangers heeft gekend.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Real ja. Maar je weet maar nooit wat er achter een scherm zit.

    Geloof me vele die zowel hier zitten of achter wat voor social media account dan ook zijn of; mentaal niet in orde, negatief als de pest, verwesterd, hebben een verleden waar je u tegen kan zeggen, sluw als vossen, veelte introvert zijn, helemaal verdronken in oppervlakkige zaken (uiterlijk/geld) of zwakbegaafden.

    En niemand zal jou de waarheid zeggen want de ene heeft geen zelfkennis en de ander verbergt het. Risico is te groot. En van de ene negatieve ervaring naar de ander springen maakt een persoon depressief. Dus ik raad het niemand aan.

    Zoek in het echt, vraag je moeder/zus/tante om je te helpen. Of zoek via de moskee en vraag broeders. Jumu3ah gebeden, lezingen... Wie weet zie je een leuke meid uit de moskee komen.
    Genoeg opties!
    Negatief gedachte. Het is maar net hoe jij het ervaart. Jouw manier van zoeken heeft ook zijn nadelen. Omdat het via via gaat zijn mensen vaak geneigd info voor zich te houden. Niet allemaal met de slechte bedoelingen. Soms is het ook schaamte.
    Ik heb jouw aanpak slecht ervaren. Met als gevolg op papier getrouwd en gelukkig optijd scheiden. Dat niet alleen ...ook de teleurstelling van kanidaten die niet degene bleken te zijn zoals ze werden beschreven.

    Eerlijk gezegd wist ik niet dat er zo een site bestond. Dacht dat het alleen in het buitenland voorkwam. Die figuren die jij beschrijft....Ja dat is niet best...maar ook zij hebben iemand nodig...Zolang ze er maar eerlijk over zijn, toch? Het draait allemaal om de intentie. Of zo een site goed is
    1 ding weet ik wel. In alle gevallen laat er mahram bijzitten.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Negatief gedachte. Het is maar net hoe jij het ervaart. Jouw manier van zoeken heeft ook zijn nadelen. Omdat het via via gaat zijn mensen vaak geneigd info voor zich te houden. Niet allemaal met de slechte bedoelingen. Soms is het ook schaamte.
    Ik heb jouw aanpak slecht ervaren. Met als gevolg op papier getrouwd en gelukkig optijd scheiden. Dat niet alleen ...ook de teleurstelling van kanidaten die niet degene bleken te zijn zoals ze werden beschreven.

    Eerlijk gezegd wist ik niet dat er zo een site bestond. Dacht dat het alleen in het buitenland voorkwam. Die figuren die jij beschrijft....Ja dat is niet best...maar ook zij hebben iemand nodig...Zolang ze er maar eerlijk over zijn, toch? Het draait allemaal om de intentie. Of zo een site goed is
    1 ding weet ik wel. In alle gevallen laat er mahram bijzitten.
    Het is geen gedachte.
    Het is maar net wat je tegenkomt. En het is ook niet de bedoeling om te bouwen op andermans mening. Je moet voor jezelf nagaan of iemand geschikt is of niet. Het is trouwens niet mijn aanpak, maar in mijn ogen wel de beste aanpak. Mijn mening.

    Moge Allaah jullie allen voorzien van het beste .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Iedereen verdient nieuwe kansen ongeacht je fouten verleden ziektes etc.
    Tegenwoordig maakt het niet uit waar je iemand leert kennen over rotte appels.
    Middels doua en sebbab krijg je insha allah wat je zoekt.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    353
    07-04-2014

    Over= overal

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Real life kunnen mensen zich ook anders voordoen hoor. Soms komt alles boven water tijdens een huwelijk, het maakt niet uit via wat je iemand leert kennen.

    Ik ken genoeg echtparen die mekaar online hebben leren kennen en happy leven.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    78
    16-11-2010

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Zo ja dan graag ervaring delen en het type vrouwen die er actief zijn. M.nl is grotendeels rotzooi helaas kwa vrouwen
    En bedankt :@$$^^*&^&*(&*(&()^&$%^#$%>
    Just don 't.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    291
    19-11-2011

    Citaat Geplaatst door Soekara23 Bekijk reactie
    En bedankt :@$$^^*&^&*(&*(&()^&$%^#$%>
    Dont worry ik mag jou wel

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Effe serieus denk je nou echt dat Allah S.W.T heeft bepaald dat jij jouw mektab zal ontmoeten op een trouw site?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    30
    05-02-2018

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Effe serieus denk je nou echt dat Allah S.W.T heeft bepaald dat jij jouw mektab zal ontmoeten op een trouw site?
    Je kan toch sebab doen op verschillende manieren niets komt aanwaaien.