1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Aya Bekijk reactie
    Je kan toch sebab doen op verschillende manieren niets komt aanwaaien.
    Maar toch niet op een haram manier kom op man

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    30
    05-02-2018

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Maar toch niet op een haram manier kom op man
    Hier op mekaar reageren is ook haram.

    Je kan afspreken met mahram.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Marokko.nl is toch ook een media-account ?

    Facebook zit naar naar mijn weten iedereen op. Betekent dat ze allemaal slecht zijn.

    Dus wat maakt ons beter dan anderen ?

    Ik heb het niet over meisjes die met hun figuur etc etc lopen te pronken !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Marokko.nl is toch ook een media-account ?

    Facebook zit naar naar mijn weten iedereen op. Betekent dat ze allemaal slecht zijn.

    Dus wat maakt ons beter dan anderen ?

    Ik heb het niet over meisjes die met hun figuur etc etc lopen te pronken !
    Klopt, bijna iedereen in Nederland heeft wel Facebook, Instagram etc. Niet dat ik deze sites zo goed vind maar als iedereen erop zit dan is bijna iedereen die je op straat ziet met uitzondering van ouderen en kleine kinderen onder de 8 jaar actief op internet met een profiel

    Dus dat verhaal over dat mensen op internet niet te vertrouwen zijn klopt niet. Daarnaast, de mensen die dat zeggen vinden zichzelf wel betrouwbaar waarschijnlijk, en wie zegt dat er niet anderen zijn zoals hen die en die ook een profiel hebben op een of andere site, zoals m.nl

    Ik heb geen facebook, instagram etc. maar het is moeilijk om eromheen te komen want zelfs ik heb een nepfacebook die ik alleen gebruik om bij bepaalde sites in te loggen. Mensen die zeggen dat ze helemaal geen profiel hebben (gehad) op internet of die nooit actief zijn op een datingsite of geen online contacten hebben en die tussen de 15 en 40 zijn neem ik met een korreltje zout, want dat is bijna niet mogelijk

    Dus nogmaals dat verhaal over dat 'real life' beter is dan contact maken via internet is echt bullshit. Je moet gewoon uitkijken met wie je contact maakt net als in real life. En ook via internet kun je zoals iemand al aangaf inderdaad netjes aanpakken met een mahram erbij bijvoorbeeld

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door Btetouan Bekijk reactie
    TOP reactie, online zowel instagram en andere vind je echt alleen maar troep, kan je 100 procent garantie geven!
    Meiden die te westers zijn al met tientallen jongens voor je gedate en geflirt hebben.
    Fatsoenlijke meiden hoeven zich niet zo te verkopen op instagram dat is niet hun niveau en begeven zich zelden tot een dating site, omdat ze al genoeg aanbod hebben in real life.
    Daar zou hij idd over moeten nadenken, wil je snel zijn moet je via via vragen of toevallig de juiste tegen komen.
    Instagram is een ander verhaal. Dat is echt om te showen ja, tenzij iemand alleen foto's wat met zijn of haar hobby/interesses te maken heeft bijvoorbeeld

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    60
    07-09-2015

    De tijd nadert daar kunnen wij niks aandoen. Fitna wordt alleen maar groter. Vrouwen zijn de grootste fitna op aarde. Er is zelfs hadith er zullen meer vrouwen naar de hell gaan

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    30
    05-02-2018

    Citaat Geplaatst door moslim_man3 Bekijk reactie
    De tijd nadert daar kunnen wij niks aandoen. Fitna wordt alleen maar groter. Vrouwen zijn de grootste fitna op aarde. Er is zelfs hadith er zullen meer vrouwen naar de hell gaan
    En de mannen zijn zeker heilig? Fitna wordt veroorzaakt door mannen en vrouwen.

    Lees de hadith wat beter over waarom er meer vrouwen dan de mannen naar de hel gaan.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Effe serieus denk je nou echt dat Allah S.W.T heeft bepaald dat jij jouw mektab zal ontmoeten op een trouw site?
    Wat Allah wel of niet zal bepalen weet jij niet en ik ook niet zolang het op een acceptabele manier gebeurt

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door Soekara23 Bekijk reactie
    En bedankt :@$$^^*&^&*(&*(&()^&$%^#$%>
    Ik bedoelde eigenlijk vooral de vrouwen waarmee ik contact heb gehad in ieder geval. Niet allemaal natuurlijk. Sommigen zijn wel oprecht en ook leuk ook kwa karakter maar anderen lijken het alleen te doen voor een beetje aandacht en zijn ook niet geinteresseerd in serieus contact

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Vrouw zoeken op een internet site? Shit dag dat ik wanhopig word en mijn zelfrespect verlies gaat nog lang niet komen.
    Heavy

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vrouw zoeken op een internet site? Shit dag dat ik wanhopig word en mijn zelfrespect verlies gaat nog lang niet komen.
    'zelfrespect verlies'

    Slaat nergens op dit. Niet iedereen heeft een familie van 200 man of een kennissenkring met vaders die huwbare dochters hebben en daarnaast wil/kan niet iedereen zomaar een vrouw op straat aanspreken om verschillende redenen.
    Dat geldt trouwens ook voor vrouwen. Een geschikte huwelijkskandidaat via internet arrangeren is weinig ergs aan op voorwaarde dat het op een nette manier gebeurt. Zelfs een broer, zus, vader of moeder kan dit via internet doen voor zijn of haar dochter of zoon.

    Op welke manier is dit voor jou onacceptabel.

    Een ander verhaal is dat iemand via internet aan zijn of haar trekken wilt komen ( gewoon s*x wilt dus) maar daar hebben we het nu niet over.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Ik wil erbij zeggen dat ik niet nu wil zeggen dat mensen maar zomaar met elkaar moeten gaan afspreken en gaan praten want inderdaad er is een kans dat een gesprek uit de hand gaat lopen en de seksuele kant opgaat maar dat wil niet zeggen dat een vrouw of man dat op tijd kan stoppen en het contact kan verbreken. Daarnaast kun je beiden aangeven dat de intentie is puur om elkaar te leren kennen voor het huwelijk en voor niks anders. Een andere stap is dat je een mahram ( of wali?) voor je laat regelen en ook bij de ontmoeting zelf dat deze mahram erbij is.

    Ikzelf bijvoorbeeld stap niet zomaar op een vrouw op straat af, heb geen brede kennissenkring met vaders die huwbare dochters hebben en de moskee waar ik kom komen geen vrouwen. En ook al zou er een moskee zijn waar wel vrouwen komen ik zou niet weten hoe ik met een van deze vrouwen in contact moet komen zonder dat ik iemand van die moskee ken. Mijn bedoeling hierbij is dus absoluut niet mensen aanzetten tot verboden zaken voor de duidelijkheid en ik raad sowieso vooral vrouwen aan om een mahram hiervoor in te schakelen als dat mogelijk is

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    'zelfrespect verlies'

    Slaat nergens op dit. Niet iedereen heeft een familie van 200 man of een kennissenkring met vaders die huwbare dochters hebben en daarnaast wil/kan niet iedereen zomaar een vrouw op straat aanspreken om verschillende redenen.
    Dat geldt trouwens ook voor vrouwen. Een geschikte huwelijkskandidaat via internet arrangeren is weinig ergs aan op voorwaarde dat het op een nette manier gebeurt. Zelfs een broer, zus, vader of moeder kan dit via internet doen voor zijn of haar dochter of zoon.

    Op welke manier is dit voor jou onacceptabel.

    Een ander verhaal is dat iemand via internet aan zijn of haar trekken wilt komen ( gewoon s*x wilt dus) maar daar hebben we het nu niet over.
    Waarom ben je onzeker of zijn er geen vrouwen in je omgeving? Zal vast aan mij liggen kan best begrijpen dat je iemand online toevallig ontmoet maar echt online zoeken komt onzeker over naar mijn mening.
    Heavy

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom ben je onzeker of zijn er geen vrouwen in je omgeving? Zal vast aan mij liggen kan best begrijpen dat je iemand online toevallig ontmoet maar echt online zoeken komt onzeker over naar mijn mening.
    .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    rotzooi inclusief jij