+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 41 van 41
    MVC Lid

Reacties
    108
    12-08-2017

Ik wil erbij zeggen dat ik niet nu wil zeggen dat mensen maar zomaar met elkaar moeten gaan afspreken en gaan praten want inderdaad er is een kans dat een gesprek uit de hand gaat lopen en de seksuele kant opgaat maar dat wil niet zeggen dat een vrouw of man dat op tijd kan stoppen en het contact kan verbreken. Daarnaast kun je beiden aangeven dat de intentie is puur om elkaar te leren kennen voor het huwelijk en voor niks anders. Een andere stap is dat je een mahram ( of wali?) voor je laat regelen en ook bij de ontmoeting zelf dat deze mahram erbij is.

Ikzelf bijvoorbeeld stap niet zomaar op een vrouw op straat af, heb geen brede kennissenkring met vaders die huwbare dochters hebben en de moskee waar ik kom komen geen vrouwen. En ook al zou er een moskee zijn waar wel vrouwen komen ik zou niet weten hoe ik met een van deze vrouwen in contact moet komen zonder dat ik iemand van die moskee ken. Mijn bedoeling hierbij is dus absoluut niet mensen aanzetten tot verboden zaken voor de duidelijkheid en ik raad sowieso vooral vrouwen aan om een mahram hiervoor in te schakelen als dat mogelijk is

Prepare your future.

Reacties
    8.460
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    'zelfrespect verlies'

Slaat nergens op dit. Niet iedereen heeft een familie van 200 man of een kennissenkring met vaders die huwbare dochters hebben en daarnaast wil/kan niet iedereen zomaar een vrouw op straat aanspreken om verschillende redenen.
    Dat geldt trouwens ook voor vrouwen. Een geschikte huwelijkskandidaat via internet arrangeren is weinig ergs aan op voorwaarde dat het op een nette manier gebeurt. Zelfs een broer, zus, vader of moeder kan dit via internet doen voor zijn of haar dochter of zoon.

Op welke manier is dit voor jou onacceptabel.

Een ander verhaal is dat iemand via internet aan zijn of haar trekken wilt komen ( gewoon s*x wilt dus) maar daar hebben we het nu niet over.
    Waarom ben je onzeker of zijn er geen vrouwen in je omgeving? Zal vast aan mij liggen kan best begrijpen dat je iemand online toevallig ontmoet maar echt online zoeken komt onzeker over naar mijn mening.
    Victory loves preparation

Onderweg..

Reacties
    200
    10-02-2017

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom ben je onzeker of zijn er geen vrouwen in je omgeving? Zal vast aan mij liggen kan best begrijpen dat je iemand online toevallig ontmoet maar echt online zoeken komt onzeker over naar mijn mening.
    .
    Fear no human being.

Verbannen

Reacties
    176
    08-12-2016

Internet is geen plek om een vrouw/man te zoeken. Niet veilig.

MVC Lid

Reacties
    2.285
    11-03-2010

rotzooi inclusief jij

Verbannen

Reacties
    1.040
    12-05-2014

Wat Allah wel of niet zal bepalen weet jij niet en ik ook niet zolang het op een acceptabele manier gebeurt
    Dus een vrouw zoeken op een haram (trouwsite) is op een acceptabel manier? raar dat veel jongeren onwetend zijn over dit onderwerp

MVC Lid

Reacties
    2.215
    16-04-2009

Zo ja dan graag ervaring delen en het type vrouwen die er actief zijn. M.nl is grotendeels rotzooi helaas kwa vrouwen
    Zoek het dan lekker zelf uit he. Je noemt het grootste gedeelte van de vrouwen rotzooi, maar verwacht wel advies te krijgen. Rotzooi is hetgeen wat zulke uitspraken durft te doen.

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."

Braaf geworden

Reacties
    12.087
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door Dolfijn_Japon Bekijk reactie
    Real life kunnen mensen zich ook anders voordoen hoor. Soms komt alles boven water tijdens een huwelijk, het maakt niet uit via wat je iemand leert kennen.

Ik ken genoeg echtparen die mekaar online hebben leren kennen en happy leven.
    Mee eens.
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    108
    12-08-2017

Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Zoek het dan lekker zelf uit he. Je noemt het grootste gedeelte van de vrouwen rotzooi, maar verwacht wel advies te krijgen. Rotzooi is hetgeen wat zulke uitspraken durft te doen.
    Ik had er nog wat onder gezet. Dat ik daarmee eigenlijk de types bedoel waarmee ik contact heb gehad en niet vrouwen in het algemeen

MVC Lid

Reacties
    108
    12-08-2017

Citaat Geplaatst door Elegant- Bekijk reactie
    Internet is geen plek om een vrouw/man te zoeken. Niet veilig.
    je kunt het zo veilig maken als je zelf wilt. Degenen die je op internet kunt 'tegenkomen' kun je namelijk net zo goed op straat tegenkomen

MVC Lid

Reacties
    108
    12-08-2017

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heeft weinig met onzekerheid te maken maar meer met het feit dat mijn typ vrouw moeilijk te vinden zijn. En met 'mijn type vrouw' bedoel ik eigenlijk gewoon zoals een moslimvrouw hoort te zijn, namelijk bescheiden, geduldig, gelovig,zorgzaam,loyaal betrouwbaar etc iets wat je bij veel types helaas niet terugziet

En ik wil voorkomen dat ik als eervolle respectvolle gezonde jongeman alhamdulilah op een vrouw afstap en ik word op een vieze manier aangesproken/aangekeken door zo'n type. Dat risico wil ik zo klein mogelijk houden want de gemiddelde vrouw voelt zich een prinses die alleen het beste eist maar zelf heel weinig te bieden heeft, vandaar dat ik deze vrouwen oversla en op een respectvolle manier een vrouw wil ontmoeten die op dezelfde golflengte zit als mij