1. #286
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Even vergeten? "Je bent wat je zegt!"
    Even niet aan gedacht, zeker?

    En deze: "Schelden zegt meer over degene die scheldt dan over degene die uitgescholden wordt!" Was je zeker ook even kwijt!

    Nou, niet weer vergeten hoor!
    Schrijf het anders even op een briefje!


    Laten we het toepassen op de praktijk ''je bent wat je zegt''. Dus als ik voor de rechtbank zit en ik speel de vermoorde onschuld terwijl er bewijslast tegen mij is verzameld, dan ben ik ook echt onschuldig omdat ik zeg wat ik ben??? Daar zal de OM en de rechtbank ook echt in trappen. Dus als jij claimt geen xenofoob te zijn. Dan ben je dat niet omdat JIJ dat zegt, ondanks dat het duidelijk is dat je allergisch bent voor de Islam en moslims? Kijk wij marokkanen kan je niet betrappen op een remspoor mits hij bidt. Ik weet zeker dat als jij poept, jij je handen en reet niet eens wast, maar wel claimen dat je beschaafd bent. Aldus jouw mandaat van groep 2 ' je bent wat je zegt.'

    Over het vloeken. Ik vervloek alleen de vervloekte. Volgens de Quran en sunnah ben jij veevloekt en ik begrijp wel waarom. Mijn moslims broeders en zusters zal ik altijd met respect bejegenen. Het is alleen jammer dat er weinig moslims zijn hier op dit forum.

  2. #287
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Laten we het toepassen op de praktijk ''je bent wat je zegt''. Dus als ik voor de rechtbank zit en ik speel de vermoorde onschuld terwijl er bewijslast tegen mij is verzameld, dan ben ik ook echt onschuldig omdat ik zeg wat ik ben??? Daar zal de OM en de rechtbank ook echt in trappen. Dus als jij claimt geen xenofoob te zijn. Dan ben je dat niet omdat JIJ dat zegt, ondanks dat het duidelijk is dat je allergisch bent voor de Islam en moslims? Kijk wij marokkanen kan je niet betrappen op een remspoor mits hij bidt. Ik weet zeker dat als jij poept, jij je handen en reet niet eens wast, maar wel claimen dat je beschaafd bent. Aldus jouw mandaat van groep 2 ' je bent wat je zegt.'

    Over het vloeken. Ik vervloek alleen de vervloekte. Volgens de Quran en sunnah ben jij veevloekt en ik begrijp wel waarom. Mijn moslims broeders en zusters zal ik altijd met respect bejegenen. Het is alleen jammer dat er weinig moslims zijn hier op dit forum.

    Je hebt iets niet begrepen, joh. "Je bent wat je zegt" slaat op een echt Nederlands begrip, namelijk fatsoen.
    Dat heb je, of je hebt het niet. Als je het niet hebt ontwikkel je het volgens mij ook niet meer.

    Je bent wat mij betreft vrij om het de volgende keer voor de rechter uit te proberen.

    Maar ik hoop toch echt dat je wel snapt dat de gemiddelde Nederlander/Medelander niet veel van stompzinnige roeptoeters als jij moet hebben!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #288
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Wat is er met jou gebeurd Noord?

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie

    Verder mocht je willen dat heel Nederland net zo xenofoob zou zijn als ik!

  4. #289
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Wat is er met jou gebeurd Noord?

    Verklaar je nader...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #290
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je had nog iets schappelijks vroeger, burgerlijk maar welwillend. Ik snap niet hoe je je nu zo unverfrohren in het kamp van de Baudet's hebt gemanoeuvreerd?


    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Verklaar je nader...

  6. #291
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Je had nog iets schappelijks vroeger, burgerlijk maar welwillend. Ik snap niet hoe je je nu zo unverfrohren in het kamp van de Baudet's hebt gemanoeuvreerd?
    Waarom ben je verbaasd? Dit is precies hoe dit soort gasten zijn, xenofobisch, racistisch en verkapt fascistisch. Alleen zit het verstopt onder een stinkend kleed van zogenaamde moraliteit en politiek correctheid waar je alleen doorheen prikt als je wat dieper graaft in hun uitspraken, net als bij FvD dus.

    Aan de PVV durfden ze zich niet te branden omdat het te openlijk was, hier wordt racisme mooi verpakt alsof het om cultuur gaat en kan je nog lekker draaien en ontkennen waar je eigenlijk voor staat. De perfecte partij voor dit type mensen.
    Doei.

  7. #292
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Je had nog iets schappelijks vroeger, burgerlijk maar welwillend. Ik snap niet hoe je je nu zo unverfrohren in het kamp van de Baudet's hebt gemanoeuvreerd?

    Ik in het kamp van Baudet?

    Hoe kom je daar bij? Ik heb niets met Baudet.

    Ik heb wel iets met mensen die deze man willen demoniseren, de mond willen snoeren en uitsluiten. Daar verzet ik me tegen.

    Hetzelfde gebeurde m.b.t. Wilders. Toen was het ook voor vele lezertjes wel duidelijk: ik was een aanhanger van de PVV.
    Nu ik Baudet, als gekozen volksvertegenwoordiger, dezelfde ruimte geef als andere kamerleden is het weer duidelijk: ik ben een aanhanger van het FvD.


    Dit is niet de manier waarop ik een discussie wil voeren. Jij kennelijk wel. Zelfs als ik alleen maar vind dat een minister, vice-premier, bepaalde uitspraken naar/over het FvD niet zou moeten doen zit ik al in het FvD-kamp.....


    Ik ben niet veranderd. De manier van discussieeren is veranderd.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #293
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik in het kamp van Baudet?

    Hoe kom je daar bij? Ik heb niets met Baudet.

    Ik heb wel iets met mensen die deze man willen demoniseren, de mond willen snoeren en uitsluiten. Daar verzet ik me tegen.

    Hetzelfde gebeurde m.b.t. Wilders. Toen was het ook voor vele lezertjes wel duidelijk: ik was een aanhanger van de PVV.
    Nu ik Baudet, als gekozen volksvertegenwoordiger, dezelfde ruimte geef als andere kamerleden is het weer duidelijk: ik ben een aanhanger van het FvD.


    Dit is niet de manier waarop ik een discussie wil voeren. Jij kennelijk wel. Zelfs als ik alleen maar vind dat een minister, vice-premier, bepaalde uitspraken naar/over het FvD niet zou moeten doen zit ik al in het FvD-kamp.....


    Ik ben niet veranderd. De manier van discussieeren is veranderd.
    Verkapte stinkvarken. Al koop je de hele parfumerie leeg jij blijft een xenofobe stinkvarken.

  9. #294
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Verkapte stinkvarken. Al koop je de hele parfumerie leeg jij blijft een xenofobe stinkvarken.

    Je bent wat je zegt, Beertje!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #295
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ok dus je komt op voor de gekozen volksvertegenwoordigers je wilt ze dezelfde ruimte geven.

    Als mensen bv Erdogan demoniseren kom je dan ook op voor Erdogan?
    (Erdogan is een gekozen volksvertegenwoordiger)
    geef je hem dan ook de ruimte net als andere wereldleiders?

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik in het kamp van Baudet?

    Hoe kom je daar bij? Ik heb niets met Baudet.

    Ik heb wel iets met mensen die deze man willen demoniseren, de mond willen snoeren en uitsluiten. Daar verzet ik me tegen.

    Hetzelfde gebeurde m.b.t. Wilders. Toen was het ook voor vele lezertjes wel duidelijk: ik was een aanhanger van de PVV.
    Nu ik Baudet, als gekozen volksvertegenwoordiger, dezelfde ruimte geef als andere kamerleden is het weer duidelijk: ik ben een aanhanger van het FvD.


    Dit is niet de manier waarop ik een discussie wil voeren. Jij kennelijk wel. Zelfs als ik alleen maar vind dat een minister, vice-premier, bepaalde uitspraken naar/over het FvD niet zou moeten doen zit ik al in het FvD-kamp.....


    Ik ben niet veranderd. De manier van discussieeren is veranderd.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  11. #296
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    ok dus je komt op voor de gekozen volksvertegenwoordigers je wilt ze dezelfde ruimte geven.

    Als mensen bv Erdogan demoniseren kom je dan ook op voor Erdogan?
    (Erdogan is een gekozen volksvertegenwoordiger)
    geef je hem dan ook de ruimte net als andere wereldleiders?

    Nee, dat doe ik niet. Erdogan maakt er een potje van, in mijn ogen.
    Maar ik zie Baudet nog niet oproepen om mensen te ontslaan, op te sluiten, kranten over te nemen, tv-stations te sluiten, tegenstanders monddood te maken, in buurlanden onwelgevallige groepen militair te bestrijden.


    Daar zit het verschil: Baudet mag vinden wat hij wil, net als Wilders, het is het "handelen" dat hen eventueel strafbaar maakt.
    Wat dat betreft ligt Erdogan echt een paar straatlengtes voor.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #297
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    dat doet baudet wel;

    vb

    https://joop.bnnvara.nl/nieuws/baude...errit-hiemstra

    https://visie.eo.nl/2017/02/ik-werd-...n-voor-rotmof/

    en ik kan met veel voorbeelden komen
    over leraren/media/europa
    tegenstanders monddood maken doormiddel van aangifte etc etc



    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Nee, dat doe ik niet. Erdogan maakt er een potje van, in mijn ogen.
    Maar ik zie Baudet nog niet oproepen om mensen te ontslaan, op te sluiten, kranten over te nemen, tv-stations te sluiten, tegenstanders monddood te maken, in buurlanden onwelgevallige groepen militair te bestrijden.


    Daar zit het verschil: Baudet mag vinden wat hij wil, net als Wilders, het is het "handelen" dat hen eventueel strafbaar maakt.
    Wat dat betreft ligt Erdogan echt een paar straatlengtes voor.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  13. #298
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik in het kamp van Baudet?

    Hoe kom je daar bij? Ik heb niets met Baudet.

    Ik heb wel iets met mensen die deze man willen demoniseren, de mond willen snoeren en uitsluiten. Daar verzet ik me tegen.

    Hetzelfde gebeurde m.b.t. Wilders. Toen was het ook voor vele lezertjes wel duidelijk: ik was een aanhanger van de PVV.
    Nu ik Baudet, als gekozen volksvertegenwoordiger, dezelfde ruimte geef als andere kamerleden is het weer duidelijk: ik ben een aanhanger van het FvD.


    Dit is niet de manier waarop ik een discussie wil voeren. Jij kennelijk wel. Zelfs als ik alleen maar vind dat een minister, vice-premier, bepaalde uitspraken naar/over het FvD niet zou moeten doen zit ik al in het FvD-kamp.....


    Ik ben niet veranderd. De manier van discussieeren is veranderd.

    +++

    Welkom bij de club.

  14. #299
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Het ruimte geven aan zijn 'theorie-tjes' over de intelligentie van volkeren..

    Sjesus Noord. Je bent zoooooo afgegleden....


    net als de rest van NL overigens.


    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik in het kamp van Baudet?

    Hoe kom je daar bij? Ik heb niets met Baudet.

    Ik heb wel iets met mensen die deze man willen demoniseren, de mond willen snoeren en uitsluiten. Daar verzet ik me tegen.

    Hetzelfde gebeurde m.b.t. Wilders. Toen was het ook voor vele lezertjes wel duidelijk: ik was een aanhanger van de PVV.
    Nu ik Baudet, als gekozen volksvertegenwoordiger, dezelfde ruimte geef als andere kamerleden is het weer duidelijk: ik ben een aanhanger van het FvD.


    Dit is niet de manier waarop ik een discussie wil voeren. Jij kennelijk wel. Zelfs als ik alleen maar vind dat een minister, vice-premier, bepaalde uitspraken naar/over het FvD niet zou moeten doen zit ik al in het FvD-kamp.....


    Ik ben niet veranderd. De manier van discussieeren is veranderd.

  15. #300
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    dat doet baudet wel;

    vb

    https://joop.bnnvara.nl/nieuws/baude...errit-hiemstra

    https://visie.eo.nl/2017/02/ik-werd-...n-voor-rotmof/

    en ik kan met veel voorbeelden komen
    over leraren/media/europa
    tegenstanders monddood maken doormiddel van aangifte etc etc

    Joh, ik volg al dat nieuws niet zo, maar ik heb nog niet gehoord dat er door toedoen van Baudet mensen ontslagen zijn, vervolgd, opgesloten, mishandeld.
    Net zo min zijn er door toedoen van Wilders moslims het land uit gezet,, moskeeën gesloten of is de koran niet meer te koop.


    Baudet kan roepen dat Hiemstra ontslagen zou moeten worden, Wilders kan roepen dat de islam verboden zou moeten worden.
    Dat is iets anders dan, als Baudet minister president zou zijn, er actief voor zorgen dat Hiemstra inderdaad op straat komt te staan.

    Als je dat verschil niet ziet.....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!