1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Welke valse aantijgingen? Heb het enkel over de realiteit. Als je over manipulatie spreekt dan moet je bij je eigen beginnen. Want waar je leeft hebben ze de mense. Zo hard gemanipuleerd dat het woord moslims klinkt alsof het duivels is
    mshi tbon djemmak

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door jaffaar Bekijk reactie
    Ik neem aan dat je t reageert om mijn reactie. Nou bro je komt met valse aantijging, ''met jullie leven in het westen blabla ''je klinkt als een orgel.
    Ik zeg jou eerlijk, ik leef liever in het westen dan in een barbaars land als Maroc, Yep! in het zelfde westen waar jij ingenomen vooroordelen over mij spuugt.
    Over beter weten, ik meer over wat in Marokko speelt dan jij bro. Ik maak veel dingen mee in Marokko dan jij. Ik wordt zelf niet beschouwd als een broeder van het land omdat ik uit Europa kom, ze zien mij als geld. ambtenaren, familie-leden.
    Wanneer je boodschappen doet, worden expres de prijzen duur gemaakt. omdat jij uit Europa komt. Ik handel niet uit emotie, maar uit realiteit. dat raad ik jou ook aan. dan wordt het allemaal helder.
    Dat jij als een pinautomaat word gezien hoeft niet voor ons allemaal te gelden.

  3. #18
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door jaffaar Bekijk reactie
    Salaam, wat bedoel je met gesmoeld met geld dat niet in papier staat? ma3 salaam
    Wa alaikoem asalaam, heb je het tegen mij?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.162
    01-08-2009

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Dat jij als een pinautomaat word gezien hoeft niet voor ons allemaal te gelden.

    hahah you very funny NOT!... ik had t over wanneer je dingen moet regelen, krijg je het niet geregeld omdat ze weten dat je van buitenaf komt. Ze maken er vette misbruik van. voorbeeld: ik moest wat papier work fixen, ging bij de gene langs wat jou stempel geeft, zoda je verder kan gaan. Wat doe hij? doorneemt de papieren kijkt naar mij, gaat mij vragen stellen wat totaal niets met het onderwerpt te maken heeft.
    Tot die zegt, hoelang blijf? nou weet je wat? dit is iets voor wanneer je teug komt, en zou je me een plezier kunnen doen?... ik heb een zoon die binnenkort 8 jaar wordt, hij is gek van REAL MADRID, zou je voor hem een originele trainingspak kunnen fixen? geen neppe troep?
    dit kan wachten, als je terug komt fix ik het papier gedoe voor je? Like WTF!!.... wat paar minuten kost, kost hier paar maanden. dus hij geeft mij geen stempel, tot dat ik terug komt met een originele pak terug kom, wat mij vet cash gaat kosten. en dit is niet de eerste keer. als je het niet doet, en hij heeft mij gegevens gaat hij het heftig moeilijk maken voor mij. gluiperige wilde honden..

    Als toerist is Marokko is een leuk mooi warm land. Maar wanneer je met de ambtenaren enzo te maken krijg is Marokko ver van beschaving.
    Ik heb t niet over een bubblegum dat normaal 2 dirham kost en voor jou de dubbelen.
    What Allah has blessed, cannot be cursed..!


    As I believe the world to be, so it is.