1. #256
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Ma flodder te7t sebbat

  2. #257

  3. #258
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Citaat Geplaatst door Nic_Tesla Bekijk reactie
    Mensen gaan naar de moskee ouwe seniele psychopaat zit videos te delen.
    waarom ga jij niet naar moskee?

  4. #259
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    jij zal vroeg of laat toch uitgehuwelijkt worden aan je neef uit bni waryaghel ,tot die lekwaghet krijgt dan geeft ie je een schop onder je dikke reet, en gaat ie een nieuw geit halen waar hij jaren mee bevriend is uit marokko.

    en jij met 3 kids naar de voedsel bank.

  5. #260
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Vrouwen gaan ook naar de moskkee,jij denkt dat vrouwen alleen naar cabaret kunnen gaan

  6. #261
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    hakeem drafat dial driyfin, viva hakeem leghzal

  7. #262
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Hakeem allah idekro bigair spreekt wel de waarheid

  8. #263
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    mot o terte0 oma flodder, je gaat in je lekdoub er onder, monafi9a fasadia

  9. #264
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door anunaki Bekijk reactie
    je nick is dib, je bent dus 7ayawaan
    Ja dib is een dier, jij hebt een zware shirknick, waarom zou je als moslim die naam kiezen? Leg dat eens uit, heb je interesse in afgoderij?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #265
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    de shirkpleger HAKeem heeft weer een ban

    Hji praatte alleen in zichzelf. Opgeruimd staat netjes.

    Zolang je je niet gedraagt verdien je een ban.

    Hij heeft zich met 20 accounts niet gedragen. Ik hoop dat hij een IP-ban heeft gekregen.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  11. #266
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Imam djaahil, log in op je account actie
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  12. #267
    MVC Lid

    Reacties
    181
    27-12-2017

    Citaat Geplaatst door Kadem_el_Saher Bekijk reactie


    hhhahahhahahaha

  13. #268
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Ik wil het niet voor Hakeem Dayouth opnemen, maar er zijn super denigrerende uitspraken gedaan door varkens over de Islam. En die virus blogt hier nog vrij rond.

    Zo nog anderen...
    Ik zeg je eerlijk bro,

    ik ben het met veel berichten van jou eens.
    Sterker nog, op veel gebieden heb ik kennis gedaan dankzij jouw beichten.
    jij bent een meerwaarde voor de informatie die je deelt.

    Ik heb veel raakvlakken voor wat betreft jou mening.
    Ik heb ook veel respect voor jou.

    Ik heb er ook begrip voor dat je korte metten maakt met shirkplegers, shitlijers. Ik heb er ook begrip voor dat jij korte metten maakt met separatisten etc.

    Er is wel 1 zaak waar jij een iets andere kijk op hebt dan ik, en dat is de hirak.

    Je moet me corrigeren als ik het mis heb, maar jij ziet de hirak als een stel separatisten. En natuurlijk, separatisten moet je uitbannen.
    Maar ik zie ook dat de hirak veel goeds heeft gebracht. Een voorbeeld is de grote schoonmaak door de koning in de ministertop.
    Bovendien weet ik zeker dat de hirak ervoor heeft gezorgd dat er minder corruptie zal zijn en alles eerlijker zal worden verdeeld.
    En natuurlijk moet fitna worden verbannen.

    Ik weet zeker dat jij rechtvaardig bent. Dat heb ik de afgelopen paar maanden bij je gemerkt.

    Ik zou zeggen, blijf je zelf bro!! Probeer altijd rechtvaardig te zijn zodat je elke dag in de spiegel kan kijken.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  14. #269
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ik zeg je eerlijk bro,

    ik ben het met veel berichten van jou eens.
    Sterker nog, op veel gebieden heb ik kennis gedaan dankzij jouw beichten.
    jij bent een meerwaarde voor de informatie die je deelt.

    Ik heb veel raakvlakken voor wat betreft jou mening.
    Ik heb ook veel respect voor jou.

    Ik heb er ook begrip voor dat je korte metten maakt met shirkplegers, shitlijers. Ik heb er ook begrip voor dat jij korte metten maakt met separatisten etc.

    Er is wel 1 zaak waar jij een iets andere kijk op hebt dan ik, en dat is de hirak.

    Je moet me corrigeren als ik het mis heb, maar jij ziet de hirak als een stel separatisten. En natuurlijk, separatisten moet je uitbannen.
    Maar ik zie ook dat de hirak veel goeds heeft gebracht. Een voorbeeld is de grote schoonmaak door de koning in de ministertop.
    Bovendien weet ik zeker dat de hirak ervoor heeft gezorgd dat er minder corruptie zal zijn en alles eerlijker zal worden verdeeld.
    En natuurlijk moet fitna worden verbannen.

    Ik weet zeker dat jij rechtvaardig bent. Dat heb ik de afgelopen paar maanden bij je gemerkt.

    Ik zou zeggen, blijf je zelf bro!! Probeer altijd rechtvaardig te zijn zodat je elke dag in de spiegel kan kijken.
    precies zo moet je zich gedragen onderdanig en luister naar je meesters , precies je plekje

  15. #270
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    precies zo moet je zich gedragen onderdanig en luister naar je meesters , precies je plekje
    Vertel is meer over dat je staat en moskee gescheiden wilt hebben.

    Soort van ataturk?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!