+ Reageer
Pagina 2 van 21 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 315
    MVC Lid

Reacties
    486
    24-01-2018

Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Bedrijven willen niet vestigen in hoceima. Mensen in hoceima of Nador willen slapend rijk worden ze denken dat Marokkanen uit Europa rijk zijn geworden door niks te doen en dat willen ze ook hebben in Marokko ,dat de overheid ze geld strooit
    Jou bericht is provocatie.

Kom met goede argumenten. Als je provocatief bezig wilt zijn wees dan een groot mens om ook meteen je contactgegevens erbij te vermelden.
    jongenbario - goodbet

MVC Lid

Reacties
    219
    05-05-2017

Hahahaah industriepark. Broer mensen moeten stoppen met hasj te verbouwen. Mensen uit rif grootste hasj producenten. Daarnaast Tanger werk zat. Mijn neef uit Meknes werkt daar en Meknes is 10x hoceima. Mensen willen werk naast hun huis. Zelfs hollanda heeft paar zones waar veel werk is: Randstad en Eindhoven.

Moroccan Bull

Reacties
    1.115
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door youngstar Bekijk reactie
    Drenkeling1

Ten eerste er komt er komt helemaal geen snelweg tussen taza en alhoceima maar een espressweg dat is iets heel anders.

Industriepark in alhoceima??? Ben je gek? Wil je bedrijven naar een faillissement duwen of zo??? Ik zou nooit een bedrijf in al hoceima openen dude er is geen draagvlak daar en dan nog de mentaliteit van die mensen daar. Ide eeste dag word ik door me werknemers beroofd de 2e dag vraag ik een faillissement aan.

En dan nog waar wil je die industriepark bouwen???? Op een rots of op een stuk grond die door 100 families word geclaimd???
    Deze opmerking is zo erg
    Citaat Geplaatst door TDM @ hysterisch mode ON Bekijk reactie
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

Moroccan Bull

Reacties
    1.115
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door Kadem_el_Saher Bekijk reactie
    Al hoceima omvormen tot toeristisch trekpleister is men in Marokko al jaren mee bezig, dat is de enige levensvatbare toekomst van die regio vooral met zoveel diaspora in Europa uit al Hoceima en omgeving. Maar dat willen die harde hoofden uit al Hoceima niet, wel naar Turkse kustplaatsen en Dubai op vakantie, maar toerisme in eigen land la walloe is slecht, ze willen Microsoft hoofdkwartier en Mercedes fabriek in al Hoceima
    Hhhhhh dit is raar maar waar....

Wel smerige opmerking
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

Moroccan Bull

Reacties
    1.115
    13-12-2017

Hhhhhhh marokkanen en beledigen.... alleen bij ons kan je 4 x beledigd worden in 1 kleine zinnetje

Moroccan Bull

Reacties
    1.115
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Net goed voor ze!!! Moesten ze maar GEEN FITNA daar creeeren.
    Wel zielig voor de arme loyale bevolking,die niet zebzabie aanhanger is.
    Maar dat is altijd zo,de goede lijden onder de slechte.
    Verraders moet je aangeven, maar ze zijn niet allemaal zo. De meeste willen gewoon een vreedzame bestaan leiden.

MVC Lid

Reacties
    2.424
    22-06-2014

Bedrijven willen niet vestigen in hoceima. Mensen in hoceima of Nador willen slapend rijk worden ze denken dat Marokkanen uit Europa rijk zijn geworden door niks te doen en dat willen ze ook hebben in Marokko ,dat de overheid ze geld strooit
    Nador is anders. Daar schieten resorts en fabrieken uit de grond als wortels en een groot haven dat meer werk zal bieden. Plus gekoppeld met het feit dat shab nador 1 van de beste patriottische en godvrezende Marokkanen zijn die er bestaan op Aboutaleb na.

MVC Lid

Reacties
    2.424
    22-06-2014

Nador mensen zijn 100000000 x beter dan (Hoceima,Melila,) mensen,hardewerkende,vrome,behulpzame,minst rascistische Marokanen.

Ik gun mensen van Nador het beste,toppers zijn het!
    Goed dat je je reacties had verwijderd, je emoties namen het eventjes over.

Moroccan Bull

Reacties
    1.115
    13-12-2017

Het gaat mis bij het regionaal denken...

Wij tegen hen... is dom en achterlijk

MVC Lid

Reacties
    2.424
    22-06-2014

ja liet me meeslepen,ik weet heus wel dat er ook goede mensen in Hoceima zijn,neem temsemane regio.
    Zijn overal daar goeie mensen. Alleen je hoort ze niet of ziet ze niet omdat ze de volgende dag moeten opstaan en werken voor hun brood. Ze hebben ook last gehad van de stenengooiers en de klootzakken die hun autoĊ› en winkels geplunderd hebben.

MVC Lid

Reacties
    993
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Nador is anders. Daar schieten resorts en fabrieken uit de grond als wortels en een groot haven dat meer werk zal bieden. Plus gekoppeld met het feit dat shab nador 1 van de beste patriottische en godvrezende Marokkanen zijn die er bestaan op Aboutaleb na.
    Ik moet zeggen dat ik weinig weet over Nador maar zelf kom ik uit al hoceima en omgeving en helaas is de mentaliteit daar bagger. Ik snap wel waarom bedrijven zich daar niet willen vestigen en dan geven mensen de overheid de schuld terwijl ik denk dat een bedrijf zelf zijn locatie kiest.

MVC Lid

Reacties
    486
    24-01-2018

daarom vermelde ik ook dat de goede altijd onder de slechte lijden.
    Tuurlijk zijn niet alle mensen uit Hoceima slecht,ik heb ook aangetrouwde familie van daar.Temsemane,top mensen,de rest troep, zelaten zich teveel leiden door haat,nationalisme.
    je scheert een hele groep over dezelfde kam.

je bent een racist.
    jongenbario - goodbet

MVC Lid

Reacties
    15.793
    03-05-2015

Hebben ze zelf gedaan .geen hulp daar
    Kill them with success en burry them with a smile.
    Verdwaald op het goede pad.

MVC Lid

Reacties
    2.424
    22-06-2014

Ik moet zeggen dat ik weinig weet over Nador maar zelf kom ik uit al hoceima en omgeving en helaas is de mentaliteit daar bagger. Ik snap wel waarom bedrijven zich daar niet willen vestigen en dan geven mensen de overheid de schuld terwijl ik denk dat een bedrijf zelf zijn locatie kiest.
    Wat praat je dan over Nador als je zelf toegeeft dat je er niks van af weet?

MVC Lid

Reacties
    993
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Jou bericht is provocatie.

Kom met goede argumenten. Als je provocatief bezig wilt zijn wees dan een groot mens om ook meteen je contactgegevens erbij te vermelden.
    Is mijn mening. Wil je mijn opzoeken en bang maken