1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Kia Bekijk reactie
    tuut tuuuuuuut

  2. #377
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kia Bekijk reactie
    tuut tuuuuuuut

    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #378
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Iedereen zegt dat je balt voor een tankbeurt. Oma heeft je naam gelinkt aan prositutie
    Zolang IK weet wat de waarheid is, dat is wat telt.hamduliallaah.

    Volgens haar zou ik aan sihr doen! En zou ik andermans man hebben afgepakt.Ernstige beschuldigingen.

    La 7awla wala qawata illa billah


    Ieder zijn graf,ik kan alle hasanaat goed gebruiken.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #379
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Iedereen zegt dat je balt voor een tankbeurt. Oma heeft je naam gelinkt aan prositutie
    Weet jij wat er in die topic staat? Die topic is verwijderd en waarschijnlijk zullen haar woorden wel verdraaid zijn.

    Beetje zwak om iemand aan te vallen met dit soort opmerkingen. Ontopic heb je niks in te brengen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    65
    01-07-2017

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    die arabieren hebben berbers in noord afrika beschaving bij gebracht na eeuwen lang onder bezetting van de europeanen te hebben geleefd.

    abdel karim vond het goed in het beging dat de spaniool kwamen om riffijnen beschaving bij te brengen , hij ontving zelfs een uitkering van de bezetter,

    dat jij hem als held ziet zegt genoeg over je cabissa
    Ten tijde van de profeet saw en daar voor was beschaving ver te zoeken onder de Arabieren, oorlogen om de kleinste zaken, vrouwen waren niks waard, overspel was normaal, het aanbidden van beelden en tovenarij was normaal. Alles deden Arabieren deden bijna alles verkeerd in die tijd. Vandaag de dag kunnen de Arabische landen geen eens een eenheid vormen.. en onrecht tegen ummah is iedere dag gaande kijk Syrië kijk naar Irak kijk naar yemen. De Arabische landen laten alles toe. Abdelkrim wilde ontwikkeling in de rif en hoopte dat Spanjaarden konden helpen om de gebied te ontwikkelen zoals spoorlijnen en wegen maar toen hij zag ze zijn onrechtvaardig tegen de volk is hij wel opgestaan. Terwijl alle Arabische landen in die tijd bezet waren. Egypte een Arabische had Abdelkrim hoog zitten, maar in Marokko is het blijkbaar een taboe om Abdelkrim als held te zien

  6. #381
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Beter als met een varken badass

  7. #382
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    klopt, je hebt gelijk.

    Is maar een forum waar zowieso veel gelogen wordt.

    Gewoon niks privé delen met anderen. Allemaal sharamit
    Virtueel blijft lekker virtueel. Pm functie uit géén interactie "achter de schermen" gewoon zo nu en dan mee kletsen over actuele zaken barakaat 3lya. ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #383
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door bettercallsaul Bekijk reactie
    Ten tijde van de profeet saw en daar voor was beschaving ver te zoeken onder de Arabieren, oorlogen om de kleinste zaken, vrouwen waren niks waard, overspel was normaal, het aanbidden van beelden en tovenarij was normaal. Alles deden Arabieren deden bijna alles verkeerd in die tijd. Vandaag de dag kunnen de Arabische landen geen eens een eenheid vormen.. en onrecht tegen ummah is iedere dag gaande kijk Syrië kijk naar Irak kijk naar yemen. De Arabische landen laten alles toe. Abdelkrim wilde ontwikkeling in de rif en hoopte dat Spanjaarden konden helpen om de gebied te ontwikkelen zoals spoorlijnen en wegen maar toen hij zag ze zijn onrechtvaardig tegen de volk is hij wel opgestaan. Terwijl alle Arabische landen in die tijd bezet waren. Egypte een Arabische had Abdelkrim hoog zitten, maar in Marokko is het blijkbaar een taboe om Abdelkrim ils held te zien
    in de tijd van rasoel sa3ws en daarvoor, had je steden als mekka medina en taif met huizen van leem ze waren goed georganiseerd , ze waren niet bezet ze deden zaken met damascus sana en basra , sommige geloven in asnam zoals veel in miden oosten deden sommige waren christenen ,er waren ook rijke families oa mo3awijoen clan die ook tot koraish stam behoren,welke oorlogenheb je het over, die oorlogen kwamen na de islam opkwam.

    wat hadden berbers in die tijd, ze leefden onder de bezetter de oost romeinen ze waren christenen, joden of geloven asnam,en al het landbouw ging naar de romeinen.

    oja berbers geven vrouw rechten , rechten dat ze 10 meter achter haar man moet lopen.

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    in de tijd van rasoel sa3ws en daarvoor, had je steden als mekka medina en taif met huizen van leem ze waren goed georganiseerd , ze waren niet bezet ze deden zaken met damascus sana en basra , sommige geloven in asnam zoals veel in miden oosten deden sommige waren christenen ,er waren ook rijke families oa mo3awijoen clan die ook tot koraish stam behoren,welke oorlogenheb je het over, die oorlogen kwamen na de islam opkwam.

    wat hadden berbers in die tijd, ze leefden onder de bezetter de oost romeinen ze waren christenen, joden of geloven asnam,en al het landbouw ging naar de romeinen.

    oja berbers geven vrouw rechten , rechten dat ze 10 meter achter haar man moet lopen.
    iets met 'ze leefden toen lang en gelukkig'

    jij komt altijd met sprookjes.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  10. #385
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    iets met 'ze leefden toen lang en gelukkig'

    jij komt altijd met sprookjes.
    jij bent getrouwd , hoeveel meters loopt je vrouw achter je ?

    heb me laten vertellen dat het tenminste 10 meter moet zijn , anders zwaait er wat


  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    jij bent getrouwd , hoeveel meters loopt je vrouw achter je ?

    heb me laten vertellen dat het tenminste 10 meter moet zijn , anders zwaait er wat

    krijg jij de naïeve vrouwen die jij benadert niet over de streep om met jou te trouwen...

    mi is verteld dat ij geen vrouw, geen kinderen en geen vrienden hebt.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    jij woont nog thuis bij hajia meskiena van 80 jaar.

    je moet een keer op eigen benen gaan staan
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  13. #388
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    jij woont nog thuis bij hajia meskiena van 80 jaar.

    je moet een keer op eigen benen gaan staan
    al hadja allah itewlha f le3mar , amin

    voor jij geboren werd woon ik op mijn eigen

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    al hadja allah itewlha f le3mar , amin

    voor jij geboren werd woon ik op mijn eigen
    heeft er ooit iemand proberen om bij jou in te trekken?

    en zo ja, had ze alle tanden?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  15. #390
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    heeft er ooit iemand proberen om bij jou in te trekken?

    en zo ja, had ze alle tanden?
    wil je bij mij komen wonen ? mer7ba, ndipanik denya hania.