1. #346
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Laat ons lachen met jouw humor
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  2. #347
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Laat ons lachen met jouw humor
    ben rifi geen humor

  3. #348
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    kennen wij niet

  4. #349
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    ok een heel oude ken jij misschien.

    mimoen en banana hammock kwamen laat op school, de meester vroeg mimoen waarom ben je laat , mimoen ? ja meester ben een dirham kwijt en was aan het zoeken,

    meester vraagt banana hammock en jij waarom ben je laat , banana hammock : ja meester ik stond er op .

  5. #350
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018


  6. #351
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Kickboxerr06 Bekijk reactie
    Jullie kunnen geen moppen tappen...ik heb wel een leuke voor jullie....hij is wel vies...maar dat maakt niet...we hebben wel smerigere praktijken hier gelezen...er kom een man bij zijn vouw...hij zegt luister schat...de imam zei...als je je vrouw anaal bangt...is het alsof je een jood hebt vermoord...zei zegt ohhh...echt waar...dat is wel goed...hij zegt die fucking joden...kom we gaan er eentje vermoorden...dus hij bangt haar....volgende dag komt ie weer bij zijn vrouw...hij zegt die fucking joden wat ze met de palestijnen doen..ze zegt ja echt erg..hij zegt kom we gaan er eentje vermoorden...dus hij bangt haar weer...de volgende dag komt de man weer met hetzelfde verhaal....zei zegt...ho ho ho Josee...wesh wil je Palestina bevrijden ten koste van mijn kont wella....Lol..

    Ik hoop dat allah mij ooit vergeeft voor deze mop....


    heb het weleens eerder gehoord

  7. #352
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Wat een stelletje gore viezerikken zijn de makers van deze serie. Ongelooflijk. Het zit boordevol ordinaire kwaadaardige leugens.

    Ik kijk net een aflevering van deze serie en ik ben gewoon halverwege gestopt.

    Abdelkrim El Khattabi en de Riffijnen zijn de rebellen en de Spanjaarden worden bedreigd in ‘huis en haard’
    De Riffijnen zijn de onderdrukkers en de koloniale Spanjaarden zijn zo vredevol en vredelievend.
    De Riffijnen vallen onschuldigen aan en de Spanjaarden zijn de slachtoffers.

    Het verdraaien van de koloniale geschiedenis lijkt toch echt een typisch westers dingetje te zijn. En het vreemde is, is dat onwetende kijkers dit klakkeloos zullen aannemen.

    En zo probeert men de geschiedenis weer eens te verdraaien.

  8. #353
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Wat een stelletje gore viezerikken zijn de makers van deze serie. Ongelooflijk. Het zit boordevol ordinaire kwaadaardige leugens.

    Ik kijk net een aflevering van deze serie en ik ben gewoon halverwege gestopt.

    Abdelkrim El Khattabi en de Riffijnen zijn de rebellen en de Spanjaarden worden bedreigd in ‘huis en haard’
    De Riffijnen zijn de onderdrukkers en de koloniale Spanjaarden zijn zo vredevol en vredelievend.
    De Riffijnen vallen onschuldigen aan en de Spanjaarden zijn de slachtoffers.

    Het verdraaien van de koloniale geschiedenis lijkt toch echt een typisch westers dingetje te zijn. En het vreemde is, is dat onwetende kijkers dit klakkeloos zullen aannemen.

    En zo probeert men de geschiedenis weer eens te verdraaien.
    Doe als Zefzafi zijn ouweheer en doe je beklag in de tweede kamer.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #354
    MVC Lid

    Reacties
    65
    01-07-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Doe als Zefzafi zijn ouweheer en doe je beklag in de tweede kamer.
    wat zal jouw ouwe heer voor over hebben als jij hier in Nederland vast komt te zitten omdat jij jouw mening verkondigd? Ik denk dat jij dan wilt dat jouw ouweheer z'n mond zou houden en hij zou ook moeten doen alsof jij niet bestaat, zoiets toch?
    Maar ben jij niet een beetje trots dat er in de tijd dat Marokko was gekoloniseerd of weggegeven, dat er Marokkanen waren die opstonden tegen deze kruisvaarders die onze rijkdommen kwamen stelen en Marokkanen en ook andere Islamitische landen onrechtvaardig behandelen als hun slaafjes.. dat er personen waren als abdlkrim die opstonden uit naam van Allah swt voor rechtvaardigheid en waardigheid. om een einde te maken aan de vernederingen, waar het land en het volk mee te maken had. Ik kan dat niet begrijpen dat je hem dan aanvalt op het geen wat hij zei, en wat hij zei is dat geschiedenis wordt vervalst zodat Spanjaarden de goeie lijken terwijl zei degene waren die misdaden pleegden in onze land..maar misschien zie jij abdlkrim als de misdadiger?

  10. #355
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Doe als Zefzafi zijn ouweheer en doe je beklag in de tweede kamer.
    Zie dit goedkope inteelt teefje dan

  11. #356
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door bettercallsaul Bekijk reactie
    wat zal jouw ouwe heer voor over hebben als jij hier in Nederland vast komt te zitten omdat jij jouw mening verkondigd? Ik denk dat jij dan wilt dat jouw ouweheer z'n mond zou houden en hij zou ook moeten doen alsof jij niet bestaat, zoiets toch?
    Maar ben jij niet een beetje trots dat er in de tijd dat Marokko was gekoloniseerd of weggegeven, dat er Marokkanen waren die opstonden tegen deze kruisvaarders die onze rijkdommen kwamen stelen en Marokkanen en ook andere Islamitische landen onrechtvaardig behandelen als hun slaafjes.. dat er personen waren als abdlkrim die opstonden uit naam van Allah swt voor rechtvaardigheid en waardigheid. om een einde te maken aan de vernederingen, waar het land en het volk mee te maken had. Ik kan dat niet begrijpen dat je hem dan aanvalt op het geen wat hij zei, en wat hij zei is dat geschiedenis wordt vervalst zodat Spanjaarden de goeie lijken terwijl zei degene waren die misdaden pleegden in onze land..maar misschien zie jij abdlkrim als de misdadiger?
    Dat heb je meestal met die nationalistische wannabe ara.diertjes. Hun slaafse houding zit er zo ingebakken dat ze bij het minste en geringste op hun rug liggen voor de khuffar. Ze hebben geen enkele weerstand geboden tegen de Fransen, sterker nog ze hebben zich met de Fransen geschaard toen Abdelkrim ook hun gebieden wilde bevrijden.

    Die onderdanige slaafse houding zit er nog goed in. De Franse taal wordt door hen tot op de dag van vandaag beschouwd als dé taal van de Marokkaanse bourgeoisie en de ‘intellectuelen’ ze3ma.
    Ondertussen heeft de rest van de wereld het Engels als 2e taal geadopteerd.

  12. #357
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Dat heb je meestal met die nationalistische wannabe ara.diertjes. Hun slaafse houding zit er zo ingebakken dat ze bij het minste en geringste op hun rug liggen voor de khuffar. Ze hebben geen enkele weerstand geboden tegen de Fransen, sterker nog ze hebben zich met de Fransen geschaard toen Abdelkrim ook hun gebieden wilde bevrijden.

    Die onderdanige slaafse houding zit er nog goed in. De Franse taal wordt door hen tot op de dag van vandaag beschouwd als dé taal van de Marokkaanse bourgeoisie en de ‘intellectuelen’ ze3ma.
    Ondertussen heeft de rest van de wereld het Engels als 2e taal geadopteerd.
    die arabieren hebben berbers in noord afrika beschaving bij gebracht na eeuwen lang onder bezetting van de europeanen te hebben geleefd.

    abdel karim vond het goed in het beging dat de spaniool kwamen om riffijnen beschaving bij te brengen , hij ontving zelfs een uitkering van de bezetter,

    dat jij hem als held ziet zegt genoeg over je cabissa

  13. #358
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    poeptagna wahah ou safi

  14. #359
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    alle tagnath poepen, anders snel naar je huisarts

  15. #360
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    klopt alleen sommige poepen uit hun mond die moeten echt naar een arts of niet badass