1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Niemand is lelijk. Maar het zijn meiden waar ik normaal gesproken niet zo zou vallen
    Ze verbergen hun schoonheid dus vallen ze ook niet op. Meeste dragen nu make up, nep wimpers, getekende wenkbrauwen waardoor de andere minder mooi lijken.
    Iedereen is nu knap met al die poespas en filters, ga ze maar eens zien donder al die troep
    Elhamdoulileh

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    klopt..maar je beslist zelf of je daaraan meedoet of niet...een goede vrouw of man zijn heb je zelf in de hand
    Das waar.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door Mamavanf Bekijk reactie
    Dat is zo een onzin er schuilen echt beautiessss onder die make-uploze hijaabdragende meiden. Dat die meiden hun schoonheid verbergen betekent niet dat ze lelijk zijn. Geloof me, ik ken ze! En zodra zij hun hoofddoek afdoen laagje make-up opgetut met een strak jurkje aan gaan je ogen eruit puilen!
    Ik heb ze goed bekeken, hoofddoek of niet make up of niet, ze zijn gewoon niet aantrekkelijk. Je hebt uitzonderingen idd, maar die zijn op 1 hand te tellen.

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Ze verbergen hun schoonheid dus vallen ze ook niet op. Meeste dragen nu make up, nep wimpers, getekende wenkbrauwen waardoor de andere minder mooi lijken.
    Iedereen is nu knap met al die poespas en filters, ga ze maar eens zien donder al die troep
    Klopt, daarom ben ik ook geen voorstander van make up. Maar alsnog, zelfs met make up kan je zien aan een vrouw of ze knap is of niet (haar gezichtsvorm gebit etc). En mijn ervaringen zijn dat de meiden met een mooi gezicht niet altijd een prettig innerlijk hebben (en andersom).
    Het boeit mij... welloh

  4. #34
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Ze verbergen hun schoonheid dus vallen ze ook niet op. Meeste dragen nu make up, nep wimpers, getekende wenkbrauwen waardoor de andere minder mooi lijken.
    Iedereen is nu knap met al die poespas en filters, ga ze maar eens zien donder al die troep
    HAGENEESJE

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    Trouw je toch lekker met een kat

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Ik heb ze goed bekeken, hoofddoek of niet make up of niet, ze zijn gewoon niet aantrekkelijk. Je hebt uitzonderingen idd, maar die zijn op 1 hand te tellen.



    Klopt, daarom ben ik ook geen voorstander van make up. Maar alsnog, zelfs met make up kan je zien aan een vrouw of ze knap is of niet (haar gezichtsvorm gebit etc). En mijn ervaringen zijn dat de meiden met een mooi gezicht niet altijd een prettig innerlijk hebben (en andersom).
    Dan moet je miss een keer meisje kans geven die niet super mooi is maar gwn normaal, en wie weet door haar karakter word ze nog mooier in jouw ogen. Ik denk dat je te kieskeurig bent qua uiterlijk maar ach dat zijn de meeste nu tegenwoordig. Draait allemaal niet meer om de inhoud maar ja invloed van social media/Amerika enzzooooo
    Elhamdoulileh

  7. #37
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Ik maar denken aklim, aklim, aklim zegt me iets, duh mn nichtje houdt er maar niet over op.. lekkere manderijnen in aklim !
    .

  8. #38
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door AklimMan Bekijk reactie
    En watermeloenen en granaatappels niet te vergeten
    Ben er nooit geweest, mn nichtje had het er hele tijd over in november.
    .

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Dan moet je miss een keer meisje kans geven die niet super mooi is maar gwn normaal, en wie weet door haar karakter word ze nog mooier in jouw ogen. Ik denk dat je te kieskeurig bent qua uiterlijk maar ach dat zijn de meeste nu tegenwoordig. Draait allemaal niet meer om de inhoud maar ja invloed van social media/Amerika enzzooooo
    True.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9
    24-01-2018

    nederlandse bekeerlinge daar zijn de beste vrouwen.je moet je horizon verbreden.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-01-2018

    Tja als je alleen kijkt naar de buitenkant, beperk je toch jouw keuzemogelijkheden. En hierbij komt ook dat schoonheid aan de buitenkant vervaagt terwijl wat vanbinnen zit alleen maar kan verdiept worden.
    Maar je moet dan maar zelf uitmaken wat je belangrijker vindt. Een oppervlakkige buitenkant waartoe je je aangetrokken voelt of een binnenkant die je mentaal en emotioneel kan verroeren.
    Voor mij hoeft een man niet de allermooiste te zijn, de klik moet er wel zijn en als hij er leuk uitziet, dan is dat mooi meegenomen.
    Zolang hij goed is en me juist behandelt, geraak ik een heel eind verder. En wat aan de binnenkant zit zal de buitenkant in jouw ogen beïnvloeden.
    Je stelt zelf jouw prioriteiten.

    En nog zoiets als met de vinger wijzen naar facebook en Amerika, eerlijk gezegd vind ik dat gewoon zoeken naar excuses. Of je bent iemand die standvastig is en geen nood heeft aan likes
    of je laat je erdoor verleiden en de aandacht die je krijgt door een foto te posten, heeft een invloed op je leven en bepaald gelijk jouw meerwaarde als mens.
    Fb en insta = totaal nutteloos voor mij en gemaakt voor en door oppervlakkige mensen.

  12. #42
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Letchine du berkane
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #43
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mamavanf Bekijk reactie
    Dat is zo een onzin er schuilen echt beautiessss onder die make-uploze hijaabdragende meiden. Dat die meiden hun schoonheid verbergen betekent niet dat ze lelijk zijn. Geloof me, ik ken ze! En zodra zij hun hoofddoek afdoen laagje make-up opgetut met een strak jurkje aan gaan je ogen eruit puilen!
    oud Marokkaanse gezegde

    Li zine...zine. wakha mathammams me tnine l tnine

    Oftewel wie mooi is is mooi. Ook al doucht ze niet van maandag tot maandag.

    Ik geloof oprecht dat je naar buiten toe uitstraalt hoe je van binnen bent. Zulke mensen hebben een bepaalde natural glow van Allah swt daar kan géén L'Oréal tegenop.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #44
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @AklimMan, vraag je zussen (indien je die hebt) navraag voor jou te doen bij plaatselijke moskee/omgeving
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Ze zijn er wel. Alleen ze zijn niet de allermooiste.
    Dat is de realiteit.

    En het is trouwens niet zo dat de goede mensen goed eindigen en de slechte mensen slecht eindigen. Ik zie om mij heen juist het tegenovergestelde
    Dit is onzin. Het heeft niks met het uiterlijk te maken.