1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4
    22-01-2018

    ik wil scheiden

    Ik wil scheiden van mijn man. Ik heb er goed over nagedacht en ik kan zo niet meer verder leven. Met mijn man valt absoluut niet te praten. Ik heb hem meerdere malen aangesproken op zijn gedrag maar hij geeft mij de schuld van zijn gedrag. Bij elke ruzie klein of groot belt hij zn moeder op om te vertellen wat ik heb gezegd en gedaan. Alles wat in mijn huis besproken wordt verteld hij door niet alleen zn moeder maar ook zijn broers en zussen. Ik hoor hem bij elke ruzie vertellen aan de telefoon wat ik heb gezegd en gedaan. Hij heeft al eens gezegd Wat ik draag thuis zelfs aan zn broers. Hij doet als hij boos is er alles aan dat ze mij gaan haten. Ik heb vaak gevraagd als de ruzie over is waarom doe je dat elke ker en dan zegt hij je maakt me boos. Hij heeft nu zoveel dingen gezegd dat ik me schoonbroers niet eens meer onder ogen durf te komen. Alle huwelijksgeheimen die ik had weten zijn familie en dat hebben ze me vaak verteld. Daarnaast spelen er nog 100 andere dingen waardoor ik weg wil maar dit is toch 1 van de ergste dingen.

    Overdrijf ik als ik aan een scheiding denk want ik wil echt weg bij hem. Dit gedrag is toch niet normaal.

    Ik heb tijdens een ruzie ook gezegd dat ik het raar vind dat hij zo weinig intieme toenadering zoekt en daarvan heeft hij gemaakt dat ons kind dan niet zijn kind is en heeft in woede de fotos gescheurd waar hij op staat met onze dochter. Hij weigert haar nu op te tillen en riep in woede dat hij een dna test wil.

    Hij zit de hele tijd in de zetel en ik doe alles thuis en nog is het niet genoeg. Dit huwelijk is niet te redden.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Jullie kind is zijn kind niet? Wat een mafketel zeg. Bestaan dit soort mannen echt of is dit een fake topic

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    12-10-2016

    Wauw..nee je overdrijft niet..succes!je kind moet veilig en gezond opgroeien en niet tussen ruzies. Die vent is niet 100.

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Seriously. ..
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Met alle respect...maar inderdaad hoe dun een pannekoek ook is, het heeft altijd twee kanten !
    En het beste is jullie probleem samen oplossen en uitzoeken hoe verder. Hier kan niemand je helpen, je krijgt alleen maar verschillende meningen waardoor je in de war raakt.... Allah i3awnkoum !

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-11-2011

    scheiden is geen eerste optie hoe moeilijk dat is. verzamel jou ouders en zijn ouders probeer samen uit komen. ik zeg het uit ervaring. scheiden met kinderen is echt niet makkelijk je bent altijd verbonden met die man via jou kind. en een ding moet je zekker doen verlaag je zelf niet en praat over je rechten. maar scheiden is laatste optie.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4
    22-01-2018

    Ja een verhaal heeft altijd 2 kanten en zijn kant is dat ik brutaal ben. Hij is de man en als hij wat zegt moet ik mijn mond houden of ik het ermee eens zijt of niet. Ik ben de scheldingen zat. Eerst hield ik me mond maar na een tijd brak het mij op. Hij zegt jouw vader is slecht en hij wil dan dat ik zeg je hebt gelijk en ik kan dat niet. Ik zeg dan nee ze is niet slecht jij ziet het niet goed. Bij zij mama zei hij pas geleden ik sla je tanden uit je bek en liep op mij af gelukkig hield zij hem tegen. De reden van ruzie waren weer mij familie die volgens hem geen respect hadden omdat ze hem te weinig aandacht gaven. Ik was t daar niet mee eens daarom werd hij boos. Ik vertel hem vaak lezing te luisteren maar bijna elke imam is onbetrouwbaar volgens hem.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Ook al heeft een verhaal 2 kanten, wat telt bij een belangrijke keuze in jouw leven is jouw belevenis, niet die van hem of van omstanders. Ik begrijp wel dat sommige dames hun problemen hier droppen, ze zijn niet alleen op zoek naar advies, maar naar erkenning van wat zij voelen. Daar is niets mee, maar als je kinderen hebt, zou je toch wat sterker moeten zijn en puur in belang van het kind te denken. Sommige irritaties kunnen overleefd worden, zolang beide ouders zich inzetten voor het kind. Als een van de ouders nonchalant is in zijn deel van de opvoeding en de ander daar niet mee kan leven, ja dan is de vraag wat bindt jullie nog? Kijk, dat van huwelijksgeheimen doorbrieven is echt een big no, maar daar had je werk van moeten maken voordat je zwanger werd en niet de eerste keer moeten accepteren. Vooral in eerste jaar moet duidelijk gemaakt worden wat de grenzen zijn. En als deze man enige respect heeft voor jou en zichzelf, dan moet hij hier echt mee ophouden, want niet alleen jij bent het lachertje, ook hij. Hij piest in zijn eigen voederbak.
    Het belangrijkste is nu jullie kind die hij opeens niet ziet als zijn kind. Persoonlijk vind ik dat echt een grens te ver gaan. Hoewel ik tegen familie inschakelen ben, zou ik dit een uitzondering vinden, omdat deze man jou beticht van zina en jullie kind een bastaardkind benoemt. Nu is jouw respect en de veiligheid van jullie kind in het spel, want vandaag blijft het bij schelden, morgen kan het erger zijn. Schakel je vader en broers in, doe die dna test, maar als je mahrams enig respect hebben, dan laten ze je niet bij hem blijven en moet hij voor verzoening zich echt bewijzen.
    Gair inchallah, laat je niet gek maken en denk aan het belang van je kind.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Waarom maak je ruzie met hem? Gewoon doe grote gord irritante bek van je dicht houden en niet keer op keer tegen hem in gaan en dan zijn al jullie problemen opgelost

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Waarom maak je ruzie met hem? Gewoon doe grote gord irritante bek van je dicht houden en niet keer op keer tegen hem in gaan en dan zijn al jullie problemen opgelost
    Ergens heb je een punt. Als vrouw moet je slim zijn en als een man boos is even stil zijn en geen extra olie op het vuur doen. heeft niets met opkomen voor jezelf te maken, want als hij erna wat afgekoeld is kan je jouw punt voorleggen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Dat is geen man meer gatver, wil je als man behandeld worden moet je je ook zo gedragen en niet als een wijf die alles doorverteld aan de hele familie.. zelfs wat je draagt aan zn eigen broers

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ergens heb je een punt. Als vrouw moet je slim zijn en als een man boos is even stil zijn en geen extra olie op het vuur doen. heeft niets met opkomen voor jezelf te maken, want als hij erna wat afgekoeld is kan je jouw punt voorleggen.
    Een man die boos is....gedraagt zich niet zo. Dat is gewoon een groot kind en tegen een kind kan je beter zeggen dat ie normaal moet doen of je negeert hem. Kijk maar naar tanger77. Je kan wachten tot je een ons weegt, maar hij zal zich altijd zo achterlijk en onredelijk blijven gedragen.

    Ts ik kan je verhaal amper geloven. Lijkt me erg ongezond zo'n relatie.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Vraag vandaag nog je scheiding aan,wat een loser is dat zeg,je kind is ook beter af,zonder zo een Loser in haar leven.,sterkte.

    Doe wel de dna test,als bewijs voor jezelf,en hem alimentatie te laten betalen,Neem een goede advocaat,zorg dat je hem financieel helemaal kaal plukt.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Ik weet niet wat er waar is van het verhaal maar een man die zijn eigen kind ontkend moet je afstand van nemen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Wat heftig dat hij alles verteld aan zn familie. Ik begrijp wel dat je je zo voelt

    Hebben jullie geprobeerd te bemiddelen? Door iemand van buitenaf, dus geen familie