1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    De eerste vraag die bij me op kwam was: Wat maakt dat hij zegt/denkt/beweert dat het kind niet van hem is/zou kunnen zijn?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    De eerste vraag die bij me op kwam was: Wat maakt dat hij zegt/denkt/beweert dat het kind niet van hem is/zou kunnen zijn?
    Zolang je een ander overal de schuld van alles geeft hoef je het probleem niet bij jezelf te zoeken.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Een man die boos is....gedraagt zich niet zo. Dat is gewoon een groot kind en tegen een kind kan je beter zeggen dat ie normaal moet doen of je negeert hem. Kijk maar naar tanger77. Je kan wachten tot je een ons weegt, maar hij zal zich altijd zo achterlijk en onredelijk blijven gedragen.

    Ts ik kan je verhaal amper geloven. Lijkt me erg ongezond zo'n relatie.
    jullie trutjes moeten leren om jullie punt duidelijk te maken zonder dar je de eer van je man krenkt .... jullie maken ruzie alsof hij niks waard is. Jullie verheffen jullie stem als kf hij niks waard is.....een slimme vrouw geeft d’r man het gevoel dat hij de baas is dat hij de king kong is en ondertussen bereidt die vrouw wat ze wikt.... maar nee jullie willen de feministische onafhankelijke gelijkwaardige vrouw gaan uithangen ......en dat mag ook maar kijk er niet raar van op waarom 75 %van de marokannen scheiden........

  4. #19
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Omg omg dit meen je niet. Sorry hij s niet 100 ren voor je leven. Wat een rare mensen op de wereld ongelooflijk!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #20
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Ook al heeft een verhaal 2 kanten, wat telt bij een belangrijke keuze in jouw leven is jouw belevenis, niet die van hem of van omstanders. Ik begrijp wel dat sommige dames hun problemen hier droppen, ze zijn niet alleen op zoek naar advies, maar naar erkenning van wat zij voelen. Daar is niets mee, maar als je kinderen hebt, zou je toch wat sterker moeten zijn en puur in belang van het kind te denken. Sommige irritaties kunnen overleefd worden, zolang beide ouders zich inzetten voor het kind. Als een van de ouders nonchalant is in zijn deel van de opvoeding en de ander daar niet mee kan leven, ja dan is de vraag wat bindt jullie nog? Kijk, dat van huwelijksgeheimen doorbrieven is echt een big no, maar daar had je werk van moeten maken voordat je zwanger werd en niet de eerste keer moeten accepteren. Vooral in eerste jaar moet duidelijk gemaakt worden wat de grenzen zijn. En als deze man enige respect heeft voor jou en zichzelf, dan moet hij hier echt mee ophouden, want niet alleen jij bent het lachertje, ook hij. Hij piest in zijn eigen voederbak.
    Het belangrijkste is nu jullie kind die hij opeens niet ziet als zijn kind. Persoonlijk vind ik dat echt een grens te ver gaan. Hoewel ik tegen familie inschakelen ben, zou ik dit een uitzondering vinden, omdat deze man jou beticht van zina en jullie kind een bastaardkind benoemt. Nu is jouw respect en de veiligheid van jullie kind in het spel, want vandaag blijft het bij schelden, morgen kan het erger zijn. Schakel je vader en broers in, doe die dna test, maar als je mahrams enig respect hebben, dan laten ze je niet bij hem blijven en moet hij voor verzoening zich echt bewijzen.
    Gair inchallah, laat je niet gek maken en denk aan het belang van je kind.
    Ik zou nooit een dna test doen!!! Je gaat toch niet aan zn debiele gedachtes toegeven??? Nooitt wat denkt die mongool wel zeg

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #21
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Waarom maak je ruzie met hem? Gewoon doe grote gord irritante bek van je dicht houden en niet keer op keer tegen hem in gaan en dan zijn al jullie problemen opgelost
    Jij bent echt een plaag hier ijnoen tfoe. Heb je geen werk ofzo? Ga wat nuttigs doen joh

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    De eerste vraag die bij me op kwam was: Wat maakt dat hij zegt/denkt/beweert dat het kind niet van hem is/zou kunnen zijn?
    Zoals de waard is, vertrouwt hij zn gasten..

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4
    22-01-2018

    @mercedes dat is dus het probleem. Hij riep dit in woede. Hij weet dat het zijn dochter is alleen dat roept hij om mij te krenken. Als het weer goed is en ik confronteer hem ermee dan zal hij weer zeggen ik was boos daarom zei ik het ik meende het niet. Dus dat dna is niet iets wat hij echt wil maar hij grijpt het aan tijdens zijn woede. Hij heeft geen enkele andere reden om dit te roepen. Hij weet hoe ik ben alleen vind mij dus brutaal en daarom zegt hij al die lelijke dingen over hoe laat ik opsta en al die dingen. Zodra ik het huis uit ben voor boodschaplen zie ik hem achter de raam kijken met zn telefoon tegen zijn oor om zijn moeder bij te praten. Wanneer ik hele dag thuis ben roddelt hij gewoon waar ik bij ben en ik moet mijn gat houden want hij is de man en mag alles. Ik vind dat echt een affront.

    Hij werkt wel en ik doe alles thuis maar dat roddelen doet hij wanneer hij in de zetel is.

  9. #24
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Waarom maak je ruzie met hem? Gewoon doe grote gord irritante bek van je dicht houden en niet keer op keer tegen hem in gaan en dan zijn al jullie problemen opgelost
    Hedl7mar zegt dat het niet zijn kind is....ga jij dan maarje bek houden terwijl hij je van de ergste daden beticht en dit waarschijnlijk ook naar mammie doorbrieft. Hij is geen kerel en die hele familie is niet 100%.
    Maar wil je hierom scheiden? Dat is een vraag die jij alleen kunt beantwoorden. Persoinlijk denk ik dan datbje als uiterste redmiddel de famies moet laten bemiddelen.
    Het gras lijkt nu misschien groener...

    Dna test...die vernedering zou ik niet ondergaan. Never.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    ik snap sommige schoonmoeders niet, als mijn kind steeds komt klagen over zijn vrouw, zou ik hem daar op aan spreken. grote problemen die echt ergens over gaan en hij komt er niet uit, oke, maar om nou elke probleem aan te horen, lijkt me vermoeiend en niet nodig.
    Hij is een man en geen kleuter meer.

    en dat over zijn kind, gaat echt te ver. kan gewoon niet. misschien moet je even afstand nemen en naar je ouders toegaan. zodat jullie beiden kunnen nadenken over wat jullie precies willen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-04-2017

    Dit is een vrouw met ballen! Waarom moet ze bij zo’n man blijven? En voor ieder die zegt een verhaal heeft 2 kanten. Sorry vaak is het maar een kant. Maar een vrouw die onzeker is en denkt niet beter te treffen die zal blijven hangen in zo’n huwelijk, omdat ze zich zelf aanpraat dat dit het is. Mensen zodra je geestelijk ziek word van je partner trek aan de bel. Je hebt maar een leven en laat die niet door een pschychopaat verpesten
    Mama van een prachtige dochter maysae

  12. #27
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    De eerste vraag die bij me op kwam was: Wat maakt dat hij zegt/denkt/beweert dat het kind niet van hem is/zou kunnen zijn?
    Dat is net zoiets als een vrouw kech noemen. Totale vernedering...daar zijn dat soort boeren op uit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6
    17-01-2018

    Totdat ik las dat hij twijfelt aan het feit dat hij de vader is van jullie kind,wilde ik je aanraden om iemand te laten bemiddelen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jij bent echt een plaag hier ijnoen tfoe. Heb je geen werk ofzo? Ga wat nuttigs doen joh
    tfoe op dikke vette Marokkaanse koeien reet van je

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    ik snap sommige schoonmoeders niet, als mijn kind steeds komt klagen over zijn vrouw, zou ik hem daar op aan spreken. grote problemen die echt ergens over gaan en hij komt er niet uit, oke, maar om nou elke probleem aan te horen, lijkt me vermoeiend en niet nodig.
    Hij is een man en geen kleuter meer.

    en dat over zijn kind, gaat echt te ver. kan gewoon niet. misschien moet je even afstand nemen en naar je ouders toegaan. zodat jullie beiden kunnen nadenken over wat jullie precies willen.
    jullie voeden jullie jongens op als een stelletje flikkers en wanneer deze verwijfde flikkertjes wijven gedrag vertonen dan gaan jullie klagen ..... kijk alleen maar naar hoe verwijfd jullie jullie zonen kleden ....ik zie het verschil niet meer tussen een jongen en een meisje .......