1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Opzoek naar dames 18 tm 38 fotoshoot

    Citaat Geplaatst door eva3213
    hallo, ik ben opzoek naar modellen tussen de 18 en 48 jaar oud(Maximaal maat 44) voor een fotoshoot(geen ervaring vereist).
    De shoot zal worden gedaan voor onbekende merken hun website. De shoot duurt ongeveer 3 uur en de vergoeding zal 350 euro zijn.
    De locatie met samen met u overlegd.

    Mocht u interesse/vragen hebben stuur mij een berichtje
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16
    07-08-2017

    Waarom zo grote maat?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    er staat maximaal..... dus kan ook kleiner

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    343
    04-11-2011

    Ik neem aan dat de foto's gewoon herkenbaar van je worden gemaakt? Dus met gezicht en lichaam?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    En dan blijkt het een freaky verkrachter te zijn.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Publiceer eerst maar het bedrijf waarvoor u/jij werkt of het bedrijf waarvan u eigenaar bent

    Dit is geen markt voor pooiers waar je vrouwen kunt graaien

    Als u niets te verbergen heeft dan bent u gewoon transparant en dan maakt u uw bedrijf bekend. Een bedrijf die niet eens de eigen naam bij een advertentie zet doet bij mij de alarmbellen zwaar rinkelen, dan moet er blijkbaar geheimzinnig gedaan worden en dat is omdat u iets van plan bent wat verboden is

    Voor de golddiggers die met dit soort types in zee gaan, je bent bij deze gewaarschuwd dus achteraf niet janken als je gedwongen achter de ramen je lichaam staat te verkopen

    De straffen die dit soort mensen van mij mogen krijgen zal ik voor me houden maar als je het wilt weten vraag het en ik zal antwoorden

Tags voor deze discussie