1. #1
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    4 turkse soldaten neergeschoten in afrin


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Turkey probeert ook een graantje mee te pikken syrie ze zijn geen haar beter dan de amerikkanen of russen die syrie al hebben kapot gemaakt , overal helpen de turken de arabische landen verder te destabiliseren hun zwake excuus is arme koerden in de bergen bombaderen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Moge Allah swt deze helden de hoogste plek geven in het Paradijs . Sterkte voor hun nabestaanden .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #4

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Verplicht Bekijk reactie
    Triest dat deze soldaten zo de prijs moeten betalen van een vuile politiek spel

    De leiders zitten zoals gewoonlijk thee te drinken met een mooi gebakje erbij.
    dit zijn helden di zeker voor iets zijn gestorven .namelijk voor onze vrijheid .

    De terroristen van de ypg PKK Assad moeten stuk.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Moge Allah swt deze helden de hoogste plek geven in het Paradijs . Sterkte voor hun nabestaanden .
    Ok hans .

  7. #7
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    moge Allah deze turkse soldaten de hoogste plek geven in het paradijs amien. moge turkije die koerdische communistische terroristen vernietigen. amien
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Woelschaapje vraagt weer eens wat aandacht
    Met ze mislukkende nieuws
    Een van de grootste dwazen op marokk.nl
    Samen met le7buba, zakof , etc
    Nl

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dit zijn helden di zeker voor iets zijn gestorven .namelijk voor onze vrijheid .

    De terroristen van de ypg PKK Assad moeten stuk.

    Ze zijn gestorven voor hun seculiere land Turkije,
    Waar de sharia niet geld

  10. #10
    riffia

    Reacties
    1.463
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Ze zijn gestorven voor hun seculiere land Turkije,
    Waar de sharia niet geld
    let op je woorden beste meid. want me oom werkt bij de politie. ik pak je bij je kraag vast. stuk tuig.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    https://www.mo.be/analyse/turkije-ru...rden-het-gelag
    Turkije beschermt het Vrije Syrische Leger en al-Qaeda in Idlib (het groene gebied op de kaart zijn milities van het Vrije Syrische Leger waaronder ook jihadistische salafisten, het donkergroene gebied is al-Qaeda)
    Rusland beschermt de Syrische Democratische Strijdkrachten (SDF) in Afrin, de Koerden van de Volksbeschermingseenheden (YPG) maken er deel van uit (het kleine gele gebied in het noordwesten op de kaart, links van het grijze gebied dat de Turkse bufferzone tussen de twee Koerdische regio’s aanduidt)
    De Verenigde Staten beschermen de SDF en de Koerden van de YPG ten oosten van de Eufraat (het grote gele gebied op de kaart)
    Rusland en Iran beschermen het Syrische leger (het rode gebied op de kaart)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Ahhaha werkt bij de politie
    Die is goed

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Ze zijn gestorven voor hun seculiere land Turkije,
    Waar de sharia niet geld
    Turkije is een seculiere land .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    143
    20-06-2017

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    moge Allah deze turkse soldaten de hoogste plek geven in het paradijs amien. moge turkije die koerdische communistische terroristen vernietigen. amien
    Ook OK Hans

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Het is nu wel duidelijk dat Turkije bepaalde 'overeenkomsten' heeft gesloten met Rusland en dat het ook contact heeft gehad met de VS. Het lijkt erop dat zowel Rusland als de VS een kleine operatie vanuit Turkije toestaan om erger te voorkomen.

    Aan het einde van de rit gaat dit natuurlijk gruwelijk verkeerd en heeft Turkije toch echt een enorm probleem. Dat heeft het nu al politiek gezien, ik heb het over militair in dit geval. Als de VS of Rusland zat is van Turkije (beter gezegd, Erdogan) dan gaan er Turkse vliegtuigen neer en Turkse soldaten dood. Ik denk dat de VS niet eens meer zou reageren mochten de Russen het doen, ook al is Turkije een Navo-lid. Ze opereren buiten hun grenzen en kunnen makkelijk als agressor worden bestempeld binnen de Navo.

    De VS doet dit ook, in samenspraak met andere Westerse landen weliswaar, maar ook niet onder een Navo mandaat. De VS kan het wel alleen, Turkije niet en dat is het verschil. Als Turkije ook maar iets gaat doen in de richting van wat de VS continu doet (en daar ben ik het absoluut niet mee eens) dan gaat het hard op z'n bek.

    Er zijn eigenlijk maar drie machten die dit kunnen. De VS, China en de EU.. zelfs Rusland kan dit niet ook al profileren ze zich sterk op het wereldtoneel tegenwoordig.