1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Zaki doet het goed in Algerije ..die andere clown Rachid Taoussi alles verloren

    Zaki heeft succes in Algerije ...na dat hij de beker had gewonnen met zijn vorige club uit Algerije is hij nu ook goed bezig met zijn nieuwe club .......de vorige club van Zaki dacht oke ..wij hebbej succes gehad met Zaki ..kom wij gaan een nieuwe coach halen uit Marokko ......helaas hebben ze geen succes met Rachid Taoussi ..sinds hij daar de leiding heeft is het alleen maar erger geworden..ze hebben alles verloren


    Ik denk dat hij Maandag al op straat staat met zak vol met geld als ze die niet afpakken bij de douane

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Rachid Taoussi is zwaar overschat daar zullen ze in Algerije ook snel achter komen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Algerijnse competitie stelt ook geen ruk voor die stadions zijn nog steeeeeds niet af terwijl die de vorige Afrika Cup al af hadden moeten zijn... Ze hebben Zaki zelfs verkozen tot beste coach 16/17 terwijl hij ik Marokko nooit potten heeft kunnen breken. Mohiem beter ga ik stil zijn voordat clichy komt

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Algerijnse competitie stelt ook geen ruk voor die stadions zijn nog steeeeeds niet af terwijl die de vorige Afrika Cup al af hadden moeten zijn... Ze hebben Zaki zelfs verkozen tot beste coach 16/17 terwijl hij ik Marokko nooit potten heeft kunnen breken. Mohiem beter ga ik stil zijn voordat clichy komt
    Hahahah zelfs Marokkaanse competitie staat hoger aangeschreven in Afrika ....eigenlijk is het beter voor hem..in Marokko is hij mislukt als trainer en daar in Algerije heeft hij succes ..straks zal hij bondscoach worden van Algerije ....die clown die zij nu daar hebben Rabeh Madjer zal geen succes zijn ...ik denk dat ze daarna bij Zaki komen