+ Reageer
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
61 tot 75 van 153
  1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    190
    08-01-2017

    Allah Allah feekum ya Jama3a,

    Ik begrijp niet waarom we zoveel wordt gediscussieerd om een onderwerp terwijl dat niet de reden hoort te zijn in deze topic, want eigenlijk horen we te discussiëren over De Fawzan waarom ?? Omdat het de volgelingen van hem zijn die blindelings takfir verrichten op de Mujahideen en hen namen geven als terroristen etc en toestemming geven hun aan te geven en te bestrijden met de joden en de christenen. En dit isnnatuurlijk erg en al hamdoulilah zijn wij geen kiezers zoals jullie (het niet erkenen van andere geleerden) wij erken elke geleerde niemand heeft gezegd fawzan heeft geen kennis bala hij heeft wel,, maar de fitna van macht heeft van hem overwonnen .

    Jullie moeten kijken naar de realiteit wat is er gaan in de wereld ? Fawzan zei zelfs toen hem werd gevraagd over takfir al bashar dat Hern fitna is om dat te doen en niet mee bezig houden... ayna al kufr bithagut ? Waar is het op de Saudië staat of het nou Is is of andere groepen iedereen zegt geen takfir doen etc, maar ondertussen doen jullie andere tot khawarji bestempelen terwijl jii OOK in Nederland bent?? En je volgt jounshaykh blind die in saudi zit ?? En luistert naar de media van de vijanden vab Allah ???

    Jullie moeten niet kijken naar andere dingen ga eerst uitzoeken wat een ware geleerde is. Ik kan je hier 15 namen of 10 als je wilt geven van geleerden die allemaal vast zitten in de kerkers van de staat van saudi en wet je wrm ? Omdat ze de waarheid hebben gezegd. Over de koning van saudi en dat maakt hun leeuwen al hamdoulilah moge Allah iedereen leiden

    Als jullie een geleerde volgen in iemand khwawaji noemen Is dat niet Erg als wij ook blind een geleerden willen volgen doen takfir doet (wat wij niet doen) dan is dat niet goed . Allah zei niet als er meningsverschillen zijn keer dan terug naar Al fawzan ibn bazz, hij zei keren terug naar Allh en zijn boodschappers. Geleerden zijnnnnoet perfect dus jou deen niet geleerden en als jullie bewijs willen moet je eerst een correcte vraag stellen
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    190
    08-01-2017

    Khawārij with the Muwahhidīn… Murjiah with the Murtaddīn!

    Al-Fawzān: the adamant defender of the tāghūt and the slanderer of the people of truth

    Author: Shaykh ‘Ubaydah al-Athbaji

    Source: obaida-athbage.blogspot.com

    This is the reality of those who falsely and slanderously affiliate themselves to “Salafiyyah.”

    With the people of tawhīd and jihād, they are Khawārij extremists, but with the people of apostasy and stubbornness, they are despicable Murjiah. I’ll give you an example from one of their big ones who taught them sorcery, and as it is said:

    “If the lord of the house would beat the tambourine***the habitual nature of everyone within the home would be dancing” (Poetry).

    The small introduction: al-Fawzān in an audio clip said, “Everyone who holds the ideas of ibn Lādin and views it permissible to revolt against the rulers, then he is a Khārijī.”

    The big introduction: al-Fawzān said the Khawārij are kuffār according to the correct opinion.

    The person mentioned said (i.e. al-Fawzān), “The scholars differed concerning the Khawārij, are they kuffār or misguided fussāq (corrupt doers)? There are two opinions, and the opinion that makes takfīr upon them is closer to the truth, because the evidences are indicative of their disbelief. But as for praying behind them, it’s not permissible due to them being kuffār, unless they enforce their authority on a land – as the jurists mention – then a /muslim may pray behind them” (Lessons in Sharh Nawāqid al-Islām, p. 174).

    Conclusion: Everyone who holds the ideas of ibn Lādin and views it permissible to revolt against the rulers, then he is a kāfir!!

    So are the Murjiah considered Khawārij with the callers or not? But as for them being Murjiah with the rulers, they didn’t even make takfīr upon their “king” Fahd for wearing the cross! This is clear and doesn’t require anything more.
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    190
    08-01-2017

    “Shaykh” Sālih al-Fawzān testifies to his own ignorance
    Posted on 4/22/1439
    _20170813_172141



    By Shaykh Abū ‘Imād ‘Abdullāh Ibn ‘Abdullāh at-Tūnisī

    It is not my habit to expose those “shuyūkh” whom knowledge is attributed to, and how often do I advise myself and my brothers to avoid talking about them from the same angle as the statement of the Prophet (صلى الله عليه وسلم), “Let him be! So that people do not say that Muhammad kills his own companions,” and I do see that it was enough to explain and narrate the correct Manhaj to their blind followers so that they may know and realize the worthlessness of those people and their level of deviation from the right path, with so much anticipation in Allāh to guide their deviants and return them to correctness, through the knowledge Allāh has given them (our brothers).



    However, we do not see them in this gloomy circumstance except as drowning in supporting the enemies of Allāh and allying with them and decorating their falsehood in challenge against the people of Tawhīd and Jihād and even ruled on them as misguided and some even as disbelievers and they ascribed them to the Khawārij sect that kills the people of Islām and leave alone the people of idols in their usual manner of helping – not leaving – the people of man-made law and incitement to kill the people of Tawhīd, and whenever we dream and anticipate about their guidance, they increase in ignorance and tyranny and indulging in obscurantism and misinformation, in an era when the Ummah is being invaded and its Deen being targeted even before its resources at the hands of the Crusaders and their tails from the hypocrites whom these “shuyūkh” legalize their tāghūtī rule.



    “Shaykh” Sālih al-Fawzān is one of these icons whom the tawāghīt use to polish their image and justify their combination between Islamic Sharī’ah provisions and the provisions of man-made law, and their resort to the tawāghīt of the East and West with an ugly open support for Christians in killing the people of Islām within a stone’s throw from the Haramayn.



    The man (al-Fawzān) is (theoretically) upon a correct belief in matters of Īmān and kufr and he has a number of good refutations – theoretical – against the doctrine of the Murjiah, and he affirms in more than one place that arbitrating to man-made laws that violate the Sharī’ah is kufr in Allāh and apostasy from his deen and he overlooks the belief of such people and he condemns those who limit kufr to belief from amongst the Murjiah Jahmiyyah who litter the Muslim countries today. However, in contrast, practically he displays irjā in the ugliest forms, and he does not make takfīr rather allies with those who rule and arbitrate to kufr laws which the whole of the Salaf (predecessors) and reputable Khalaf (successors) have agreed that arbitrating to it is an open kufr, and he condemns in the greatest form whoever makes takfīr of them and takes them as enemies! How does he justify for himself this apparent contradiction?!



    The answer to the question is from the conversation between him and some of his followers, where they said:



    Q: “I say O Shaykh, may Allāh do good to you … Some people understand from your book ‘Kitāb at-Tawhīd’ which is one of your works on the issue of Hākimiyyah, and ruling by other than what Allāh has revealed, that you make specific takfīr of the ruler who does not rule by what Allāh has revealed and they apply this particular speech on the Gulf rulers.”



    Al-Fawzān: “Ha ha … people of desire! People of desire! The speech is clear … there is no confusion in it… the speech is clear and the detail is mentioned in it.
    I say again: the one who displaces the Sharī’ah and replaces it with man-made law; this is an evidence that he has the opinion that the man-made law is better than the Sharī’ah, and whoever has this view is a kāfir! … there is no doubt in it! … but they take with their understanding that which favors them and they leave the rest of the statements! If not, had they read the statements from the beginning, it would have been clear.”



    Q: “And the words of Shaykh Muhammad Ibn Ibrāhīm the same?”



    Al-Fawzān: “It is same! Yes! It is: whoever displaces the Sharī’ah and makes in its place man-made law, it is an evidence that he believes that the man-made law is better than the Sharī’ah and whoever feels that a man-made law is better than the Sharī’ah is a kāfir.”



    Q: “What of the Gulf rulers, Shaykh?!”

    Al-Fawzān: “We are not capable of this … we don’t know anything about them and we do not know anything about their situation! The statement is a general statement, as for specific individuals, we need to do research.”



    Q: “There is a difference O our Shaykh between specifying individuals and ruling on general?”



    Al-Fawzān – also affirming: – “… Yes!”.



    Q: “But you know the general ruling – may Allāh protect you?!”



    Al-Fawzān: “The General rule! … There is no doubt in it! Did we say: Gulf rulers?!”



    Q: “No, you did not mention that … this is from the desire …”



    Al-Fawzān: “Ha! … Desires… When they make takfīr of the rulers of the Gulf, what will they sort out??!! … Is this reform?! Making takfīr of Gulf rulers … Is this part of reformation?! This is not reform but fitnah!!” (End)



    If the Shaykh does not know the conditions of the rulers of the peninsula and what they rule with of systems and laws, how does he now endorse what he is unaware of its situation and why does he give such an absolute alliance?
    And how come he is hostile to those who make takfīr of it with substantiated evidences and unequivocal arguments?



    But how come he issues fatwā and presents himself for fatwā while he is lagging in one of its required pillars, and that is the knowledge of the reality?



    And how come he allows himself to be ignorant of the open kufr going on at the topmost level of the Ummah?
    And how come he declares that making takfīr of them is absolute fitnah and corruption while he has affirmed himself that he does not know anything about their situation?



    Is the implication of this not that he attaches fitnah and corruption to the very provisions of the Sharī’ah that he himself recognized and which declares kufr on those who replace the Sharī’ah with man-made laws and arbitrate to it?
    And the most important question is:
    Is it true that the Shaykh is truly ignorant of the conditions of the rulers of the Peninsula – with the open ended statement that tends to include the rulers of Kuwait who are secularists and the rulers of Yemen who are Baathists – and others?



    Is the Shaykh truly unaware of the presence of riba- based banks (interest banks) whose buildings overshadow that of the Sacred House of Allāh in a bold declaration of war against Allāh and His Messenger (صلى الله عليه وسلم)? Or is he blind and does not see it?



    Is he unaware that the land of the peninsula has turned into military bases from which the war planes of the people of the cross lift to hit our brothers in the east and the west? Or is he deaf and does not hear?



    The issue is impossible with the people of intellect. It is rather a fitnah with which Allāh afflicts whomever he wishes among His slaves who are allying with the oppressors and approach the door of rulers.



    It’s time for the blind followers to wake up and cling to the infallible Texts of the revelation which does not get afflicted with falsehood and does not contradict itself as those “shuyūkh” contradict themselves.



    {Had it been from other than Allāh they would have found therein much discrepancies.} [4:82]



    And the good end is for the muttaqīn.





    (http://www.ilmway.com/site/maqdis/MS_14624.html)

    SHARE THIS:
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    190
    08-01-2017

    The Murjiah and kufr bit-tāghūt
    Posted on 4/22/1439
    _20170809_135719



    By ash-Shaykh ‘Ubaydah al-Athbajī



    Kufr bit-tāghūt or kufr in those who disbelieve in the tāghūt!?



    Millah Ibrāhīm is worshipping Allāh alone and having barā’ah from shirk and its people. He (تعالى) said, “And [mention, O Muhammad], when Ibrāhīm said to his father and his people, “Indeed, I am disassociated from that which you worship. Except for He who created me; and indeed, He will guide me.”” (43:26-27). And He (تعالى) said, “There has already been for you an excellent pattern in Ibrāhīm and those with him, when they said to their people, “Indeed, we are disassociated from you and from whatever you worship other than Allāh . We have denied you, and there has appeared between us and you animosity and hatred forever until you believe in Allāh alone” (60:4).



    The Millah of Ibrāhīm is kufr bit-tāghūt and Īmān in Allāh. Shaykh Muhammad ibn ‘Abdil-Wahhāb said, “The description of kufr bit-tāghūt is to believe in the invalidity of the worship to other than Allāh, and to leave it (i,e,. the tāghūt), to hate it, make takfīr on its people, and to show enmity in them.”
    As for the Murjiah they achieved the description of kufr bit-tāghūt by applying it the people of Tawhīd and Jihād; and I shall highlight that for you:



    a. Believing in its invalidity



    They believe in the invalidity of Jihād except with the permission of the tawāghīt those whom we wage Jihād against [saying], “permit me for Jihād.”



    b. Leaving



    They leave Jihād and do not participate in it in any way.



    c. Hatred



    They hate the people of Jihād from every angle one [is supposed] to hate the mushrikīn.



    d. Takfīr



    They judge the people of Tawhīd as Khawārij, then some of them adopt takfīr on the Khawārij as their argument to make takfīr on the people of Tawhīd.



    e. Enmity



    Their enmity towards the people of Tawhīd reached the highest levels of killing [the people of Tawhīd], and the best evidence is the current reality.



    Is this the Millah of Ibrāhīm al-Khalīl or the millah of tāghūt al-‘amīl (agent of the tāghūt)?
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    190
    08-01-2017

    What is the hukm on leaving jihād in which we see today and accusing the Mujāhidīn as being terrorists?
    Posted on 4/22/1439
    _20170809_135719



    Answered by ash-Shaykh al-‘Allāmah Hamūd ibn ‘Uqlā ash-Shu’aybī

    Question: What is the hukm on leaving jihād in which we see today and accusing the Mujāhidīn as being terrorists?



    Answer: Leaving jihād is kufr due to his (صلى الله عليه وسلم) saying, “…until you return to your dīn (in reference to the Hadīth narrated in Ahmad and Abū Dāwūd: If you deal in ribā and hang onto the tails of cows, being satisfied with cultivation and ceasing to take part in jihād, Allāh will inflict a humiliation upon you which will not be removed until you return to your dīn).” This indicates that leaving jihād is kufr, wa ‘iyāthu billāh. Verily, when the Ummah leaves jihād and turns away from it and leaves the enemy to invade the lands of the Muslimīn [spreading] corruption and then you do not [stop it] and do not wage jihād against them then those have left the dīn because the Rasūl (صلى الله عليه وسلم) said, “…until you return to your dīn.” Jihād was never branded by Muslimīn in previous times as terrorism nor [did they] consider the Mujāhidīn as terrorists and the reason is not hidden from one with just a little insight.



    Summarized explaination of this answer by al-‘Allāmah ash-Shu’aybī by a student of knowledge:



    a. Shaykh Hamūd was preceded in making general takfīr on leaving jihād by the renowned scholar ibn an-Nuhhās.



    b. One needs to remember the ijmā’ stated by ibn Taymiyyah on the kufr of the tāifah mumtani’ah and the obligation to fight them. One of the issues stated was those who resisted implementing jihād against the kuffār.



    c. The speech of Shaykh Hamūd is one of general kufr (i.e., leaving altogether is kufr in general). One can find this type of takfīr in issues other than jihād and in lesser matters. Some have numbered the acts of kufr to be over 400. As for making specific takfīr then it requires conditions and the non-existence of barriers.



    d. That it is similar to other issues that you say the one who leaves it has fallen into kufr. For example, the one who leaves salāh is kāfir but if one does not do salāh in the masjid one does not make takfīr on him for the possibility he does salāh at home.



    Note: Many scholars consider jihād one of the utmost pillars of Islām like that of salāh and zakāh. The scholars disagreed over the one who leaves one of these pillars completely while not denying its obligation. The answer by the Shaykh is general, like mentioned, and it does not imply one who sits back when it is fard is a kāfir, as the Hadīth of K’ab and the other two is not far from you. The Shaykh is referring to those he mentions in the answer and the ones referred to in the question. And Allāh knows best.
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    Allahu Akbar!!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    Alhamdoulillah

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    Kan er Jihad zijn zonder een Khaleef (Imaam)

    Shaykh Naasir bin Hamad al-Fahd (Fak Allahu asrah)

    Vertaald door Oum Osama

    Shaykh Naasir heeft gezegd: ”Ik beëindig deze weerlegging tegen deze misvatting met een aantal profijtvolle woorden van shaykh ’Abdur-Rahmaan bin Hasaan bin al-Imaam Muhammed ibn ’Abdul- Wahaab an-Najdi (rahimahullah), zoals naar voren komt in ad-Durar, waar hij als antwoord tegen sommige bezwaren van Ibn Nabhaan zegt:

    ”Er moet gezegd worden: ’In welk boek en in welke Ayaah staat er een bewijs dat de jihad niet verplicht is behalve met een imam die gevolgd dient te worden? Dit is van de toevoegingen in de din (religie) en een afdwaling van het pad van de gelovigen. De bewijzen die deze mening ongeldig maken zijn te bekend om ze te noemen. Onder hen (de bewijzen), is het algemene bevel om jihad te voeren en het aanmoedigen daartoe en de waarschuwing voor bestraffing voor degenen die het (ver)laten.

    De Meest Hoge zei (vertaling van de betekenis):

    ”...En als Allah niet een deel van de mensen door een ander (deel) zou verstoten, dan zou de aarde ten onder gaan. Maar Allah is de bezitter van gunsten voor de werelden.”
    [Surat Al-Baqarah:251]

    En Hij zegt in Surat Al-Hadj (vertaling van de betekenis):

    “..En als Allah de mensen niet van elkaar weerhield, waren kloosters, kerken, synagogen en moskeeën waarin de Naam van Allah vaak genoemd wordt, zeker verwoest.”
    [Surat Al-Hadj:40]

    Een ieder die jihad op het Pad van Allah verricht heeft Allah gehoorzaamd en datgene vervuld wat Allah hem heeft verplicht en de imam zou niet de imam worden behalve door jihad, en niet ‘er is geen jihad zonder imam’.

    Oh man, de waarheid is het precieze tegenovergestelde van wat jij hebt gezegd...”

    Tot zijn (‘Abdur-Rahmaan bin Hasaan) woorden:
    De punten van weerleggingen en de bewijzen betreffende de valsheid die u heeft geschreven zijn in overvloed te vinden in de Qur’aan, de Sunnah, de Seerah (biografiën) en de verslagen en uitspraken van de Mensen van Kennis die onderbouwd zijn met bewijzen en overleveringen. Ze zijn zelfs nauwelijks verborgen voor de meest onwetende persoon, want zelfs hij zal het verhaal van Abu Basir kennen die als Muhajir bij de boodschapper van Allah (salla llahu ‘alayhi wa salam) kwam. De Quraysh verzochten de boodschapper van Allah (salla llahu ‘alayhi wa salam) om hem terug te sturen

    naar hen vanwege het verdrag van al-Hudaybiyyah, dus hij vertrok en doodde twee mushrikeen die hem zochten. Hij vertrok richting de kust van de zee nadat hij de Boodschapper van Allah (salla llahu ‘alayhi wa salam) hoorde zeggen: ‘Wee zijn moeder! Wat een geweldige oorlogstichter zou hij zijn, hij zou alleen medestanders moeten hebben.

    Vervolgens viel hij (Abu Basir) de karavanen aan van de Quraysh toen zei van Shaam kwamen. Hij nam hun bezittingen en doodde tergelijkertijd. Hij voerde zelfstandig oorlog tegen hen zonder de Boodschapper van Allah (salla llahu ‘alayhi wa salam), omdat de Quraysh op dat moment een veiligheidsverbond hadden met hem. Zei de Boodschapper van Allah (salla llahu ‘alayhi wa salam): ‘Je zat fout toen je de Quraysh doodde, want je was zonder een imam?’ Ver verwijderd is Allah van onvolkomenheden en onzuiverheden! Hoe schadelijk onwetendheid kan zijn over zijn mensen. Toevlucht wordt gezocht bij Allah tegen het zich verzetten tegen de waarheid met onwetendheid en valsheid!”

    [Ad-Durrar as-Sanniyah (8/199-200)]

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    Sjeik Khalid Al-Ghamdi (حفظه الله) zei;

    "Het beschuldigen van de at-Tāifah al-Mansurah (de zegevierende groep - mensen van Tawheed en Jihad, Sunnah) voor Khawarij is de Soennah van de Murji'a Jahmīyā. Dit was dezelfde claim die werd gemaakt tegen Imam Ahmad bin Hanbal en Imam Ahmad ibn Tajmijja en Imam Ibn al-Qayim en Imam Abdul Wahhab (رحمة الله عليهم) en vandaag zien we onze vijanden verwijzen naar de Muwahhidin als Khawarij en Takfīrrīn."

    [Sharēeh Nawaqid Al Islam]

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    4.305
    08-01-2017

    Sommige mensen wanneer je zegt 'stop met het spotten en belachelijk maken van mensen' dan vergelijken ze zichzelf met de profeet salalahu alaihi wa salam en wanneer je zegt 'stop met zelfmoordaanslagen en het doden van onschuldigen dan vergelijken ze zich met Imam Ahmad...


    Terwijl je niets van hun hebt..

    ''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

    يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)


  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    De roddelaar is er weer. Hypocrisie op zn fullest.
    Allahu Musta'an

    Je hebt meerdere malen gezegd dat je nooit meer op mn topics zou reageren en toch vraag je elke keer weer
    om aandacht??? Scheer je weg joh hypocriet.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    4.305
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    De roddelaar is er weer. Hypocrisie op zn fullest.
    Allahu Musta'an

    Je hebt meerdere malen gezegd dat je nooit meer op mn topics zou reageren en toch vraag je elke keer weer
    om aandacht??? Scheer je weg joh hypocriet.

    Geen kennis, geen geduld, geen manieren, je bent niet geschikt voor dawa, jij kan beter uitloggen en aan jezelf gaan werken.

    ''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

    يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)


  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Geen kennis, geen geduld, geen manieren, je bent niet geschikt voor dawa, jij kan beter uitloggen en aan jezelf gaan werken.
    Ben jij zehma bezig met da'wah?? Je praat hier de hele dag met mannen en zoekt de hele dag aandacht. Is dat da'wah?

    Is dat wat je nu doet da'wah? Je bent de grootste hypocriet op deze pagina. Niemand mag jou en niemand neemt jou serieus.
    Jij bent de grootste roddelaar en lasteraar. Jouw neefje heeft zelf gezegd dat je over mij en anderen praat. Ohjah en een leugenaar.
    Had jouw moeder jou maar verloren.. dat zou beter zijn geweest!
    Wegwezen hier en kom jouw woorden na hypocriet.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    4.305
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Ben jij zehma bezig met da'wah?? Je praat hier de hele dag met mannen en zoekt de hele dag aandacht. Is dat da'wah?

    Is dat wat je nu doet da'wah? Je bent de grootste hypocriet op deze pagina. Niemand mag jou en niemand neemt jou serieus.
    Jij bent de grootste roddelaar en lasteraar. Jouw neefje heeft zelf gezegd dat je over mij en anderen praat. Ohjah en een leugenaar.
    Had jouw moeder jou maar verloren.. dat zou beter zijn geweest!
    Wegwezen hier en kom jouw woorden na hypocriet.

    Moge Allah jou leiden, jij komt inderdaad niet anders over dan de andere trollen op dit forum, precies dezelfde achlaq, schelden, persoonlijk aanvallen, zwartmaken enz enz... Is het enige wat jullie kunnen. Mensen oprecht adviseren omwille van Allah en het goede voorbeeld geven hoe een moslim hoort te zijn kunnen jullie niet, daarom kun je beter uitloggen voor je eigen bestwil want jij presenteert niet de islam met je verrotte achlaq.

    Moge Allah jou leiden.

    ''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

    يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)


  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    952
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie

    Moge Allah jou leiden, jij komt inderdaad niet anders over dan de andere trollen op dit forum, precies dezelfde achlaq, schelden, persoonlijk aanvallen, zwartmaken enz enz... Is het enige wat jullie kunnen. Mensen oprecht adviseren omwille van Allah en het goede voorbeeld geven hoe een moslim hoort te zijn kunnen jullie niet, daarom kun je beter uitloggen voor je eigen bestwil want jij presenteert niet de islam met je verrotte achlaq.

    Moge Allah jou leiden.
    Ga je nog een keer wat nuttigs zeggen?? Het is presenteren en niet precenteren hahahahah.
    Ik heb niemand uitgescholden. Jij bent degene die onder elke topic aandacht zoekt van mannen.
    Jij bent diegene die roddelt over vrouwelijke en mannelijke leden. Jij bent diegene die beweert vroom te zijn maar het gedrag heeft van een bezeten heks.
    Jij bent een hypocriet van level 9000.. supersaiyan asahbi! Whahahahah.
    Ameen op je Dua! Ik waardeer die dua wel!

    Maar aub! Ga weg en zoek geen aandacht bij mij.
    Kom aub die woorden van jou na en reageer nooit meer op mij. Dat heb je al een aantal keer gezegd.


    En bericht de andere vrouwen niet om ze aan jouw kant over te halen. Niemand neemt jouw serieus hier eh fawzan aanbidster!