1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Ik. Neem. afstand van mijn uitspraak dat over 50000 jaar h idjiri dagdesoordeels zal

    Moge Allah mij vergeven

    En bilal khatabi belonen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Allahu Akbar

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Afstand nemen is goed.. maar je dient ook tawbah te verrichten en doe de Shahada.
    En aub geen andere domme uitspraken doen die jou uit het geloof zetten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Afstand nemen is goed.. maar je dient ook tawbah te verrichten en doe de Shahada.
    En aub geen andere domme uitspraken doen die jou uit het geloof zetten.
    Ik heb tauwbah gedaan

    Maar jij blijft een khaaridji

  5. #5

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Ik heb tauwbah gedaan

    Maar jij blijft een khaaridji
    Mooi jonguh!

    Maar wat betekent het woord kharidji?
    Wanneer word je een kharidji?
    Wat zijn de fundamenten van de khawaridj?
    Als jij zegt dat iemand een khariji is, is diegene nog moslim of niet?
    Vertel me gewoon effe wat de fundamenten zijn en wnr je echt precies een kharidji wordt?

    En niet zeggen: jij doet massaTakfir.
    1 dat is niet zo. Dat heb ik nooit gedaan.
    2. Niet zeggen dat ik takfir doe op alle Marokkanen, want dat heb ik ook niet gedaan.
    3. Zeg gewoon de waarheid en wees geen leugenaar.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Hahah je weet t niet eens.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    19
    06-11-2014

    Ahahahahahh

  9. #9
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Hahah je weet t niet eens.
    Maak die jongen niet nog gekker en vraag genezing voor hem!
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Maak die jongen niet nog gekker en vraag genezing voor hem!
    De meerderheid van de geleerde zegt dat Khawaaridj geen moslims zijn.
    Hij heeft dus takfir gedaan op mij.

    Hij maakt zichzelf alleen gek.

  11. #11
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    De meerderheid van de geleerde zegt dat Khawaaridj geen moslims zijn.
    Hij heeft dus takfir gedaan op mij.

    Hij maakt zichzelf alleen gek.
    Als jij beetje hersenen heb Akhi en je merkt zijn toestand op dan weet je genoeg. Daarom zeg ik wees wijs en doe dua
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Als jij beetje hersenen heb Akhi en je merkt zijn toestand op dan weet je genoeg. Daarom zeg ik wees wijs en doe dua
    Ik ken zijn toestand niet. Behalve dat hij meerdere keren kufr heeft begaan.
    Maar daar heeft hij tawbah voor gedaan.
    Moet ik meer weten?

  13. #13
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Ik ken zijn toestand niet. Behalve dat hij meerdere keren kufr heeft begaan.
    Maar daar heeft hij tawbah voor gedaan.
    Moet ik meer weten?
    Ja hij was hier vroeger actief onder ali_moslim een heel normale broeder in gesteldheid zoals hij overkwam en da3wa deed. Nu wordt ie kennelijk beproefd. In deze dunya weten wij niet wat ons zal overkomen of niet. Shafaahu Allah Ameen
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Ja hij was hier vroeger actief onder ali_moslim een heel normale broeder in gesteldheid zoals hij overkwam en da3wa deed. Nu wordt ie kennelijk beproefd. In deze dunya weten wij niet wat ons zal overkomen of niet. Shafaahu Allah Ameen
    Ameen.
    Deze man noemt mij khawaaridj uit emotie omdat ik takfir op hem deed vanwege het feit
    dat hij het ongeziene claimde te kunnen zien. Dat maakt je een taghut.
    Er is geen excuus voor kufr, al word je beproefd.
    Maar ik probeer hem alleen wijs te maken dat het een gevaarlijke zaak is om iemand khawaaridj te noemen
    vanwege het feit dat de khawaaridj volgens de 'ulamah niet behoren tot de Ummah.
    Hij noemde me uit emotie khawaaridj en Allahu A3lam.. dan kan die takfir terug op hem vallen, omdat hij het uit emotie deed.

    En zover ik weet is die "da'wah van hem geen da'wah.
    Hij dwaalt mensen alleen maar af met wat hij plaatst. Hij helpt mee met het vernietigen van islam.
    Daar is geen 'udr voor.
    Indien hij zieke dingen plaatst, zal ik blijven reageren en de munkar verwerpen.
    Voor je het weet heeft hij tiental anderen in kufr laten vallen A3oedhoeBillah.
    Mofe Allah ons leiden en behoeden. Ameen!

  15. #15
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Ameen.
    Deze man noemt mij khawaaridj uit emotie omdat ik takfir op hem deed vanwege het feit
    dat hij het ongeziene claimde te kunnen zien. Dat maakt je een taghut.
    Er is geen excuus voor kufr, al word je beproefd.
    Maar ik probeer hem alleen wijs te maken dat het een gevaarlijke zaak is om iemand khawaaridj te noemen
    vanwege het feit dat de khawaaridj volgens de 'ulamah niet behoren tot de Ummah.
    Hij noemde me uit emotie khawaaridj en Allahu A3lam.. dan kan die takfir terug op hem vallen, omdat hij het uit emotie deed.

    En zover ik weet is die "da'wah van hem geen da'wah.
    Hij dwaalt mensen alleen maar af met wat hij plaatst. Hij helpt mee met het vernietigen van islam.
    Daar is geen 'udr voor.
    Indien hij zieke dingen plaatst, zal ik blijven reageren en de munkar verwerpen.
    Voor je het weet heeft hij tiental anderen in kufr laten vallen A3oedhoeBillah.
    Mofe Allah ons leiden en behoeden. Ameen!
    What ever. Jij als leek van niks noemt sjeikh al fawzaan hypocriet en afvallig net alsof jij voorzichtig bent in jouw uitspraken. Jij weet ook niet of de broeder in zijn ziekte nu excuus heeft Allah is Degene die zijn toestand weegt en beoordeeld niet wij.

    Ameen
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.