1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Als al decennia in Groningen wonende Fries weet ik niet goed wat hiervan te zeggen in zijn algemeenheid.
    Feit is, veel lol met elkaar en inderdaad een beetje jennen af en toe.
    Ik weet het wel. Als Groningen, provincie of stad, in elkaar klapt dan halen de Friezen ze uit de ruines om ze vervolgens op te vangen in onze eigen huizen. Meen ik serieus..

    Het is inderdaad jennen, geen haat. Als het puntje bij paaltje komt komt alles goed.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik weet het wel. Als Groningen, provincie of stad, in elkaar klapt dan halen de Friezen ze uit de ruines om ze vervolgens op te vangen in onze eigen huizen. Meen ik serieus..

    Het is inderdaad jennen, geen haat. Als het puntje bij paaltje komt komt alles goed.
    Friezen zijn echter altijd de schoothondjes van Groningen geweest, haalden ze een buitenlandse veldheer erbij (van Beieren) omdat ze het zelf niet afkonden tegen de Groningers en na het vredesverdrag toen Friesland en Groningen gescheiden werden omdat de Groningers die twistzieke Friezen wel ff zat was,,gingen de Friezen verder met vechten tegen elkaar.


    red. Grote Friese oorlog en de zoen van Groningen.

    kortom, Friezen, veel geblaat, agressief maar weinig wol

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik weet het wel. Als Groningen, provincie of stad, in elkaar klapt dan halen de Friezen ze uit de ruines om ze vervolgens op te vangen in onze eigen huizen. Meen ik serieus..

    Het is inderdaad jennen, geen haat. Als het puntje bij paaltje komt komt alles goed.

    En zo is dat!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Friezen zijn echter altijd de schoothondjes van Groningen geweest, haalden ze een buitenlandse veldheer erbij (van Beieren) omdat ze het zelf niet afkonden tegen de Groningers en na het vredesverdrag toen Friesland en Groningen gescheiden werden omdat de Groningers die twistzieke Friezen wel ff zat was,,gingen de Friezen verder met vechten tegen elkaar.


    red. Grote Friese oorlog en de zoen van Groningen.

    kortom, Friezen, veel geblaat, agressief maar weinig wol
    Ik weet niet wat jij bent maar jij bent zeker geen Groninger en al helemaal geen Fries.
    Als je denkt dat in Nederland, Europa zelfs, dezelfde primitieve haat bestaat als daar waar jij vandaan komt. Hou maar op, het werkt niet in deze regionen.

    Wat is jouw afkomst? Je bent waarschijnlijk wel een of andere Nederlander. (prachtige uitspraak voor jou, 'een of andere Nederlander').

    Ga los en alvast een Friese 'Fuck you, kom nog eens langs'.