1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Dat zijn alleen maar persoonlijke fantasietjes van jou. Al die bases waar jij het over hebt liggen in landen die bevriend zijn met TR, die gaan echt niet de VS helpen met een oorlog tegen TR. Daarnaast zijn die basissen in bereik van Turkse wapens.
    Kwa mankracht kan de VS nooit hun hele manschapcapaciteit inzetten, laat staan dat TR dat zou toestaan.

    Turkije heeft een steeds moderner worden defensiesysteem, inclusief spionagesatellieten. De VS kan daar geen stap zetten zonder dat TR alles monitort, van manschapbewegingen tot aan aanvoerlijnen en andere zaken. Militaire kracht is niet alleen het aantal hardware dat een land bezit, ook de strategische ligging onder andere en de strategie zelf.
    Geen fantasietjes, ik zou Turkije liever als vriend hebben maar met Erdogan aan het roer zie ik dat niet. Die man is gestoord, Hitler 2.0.

    Al die basissen waar ik het over heb, die liggen ook in Jordanie.. zelfs in Griekenland. Geloof maar dat daar geavanceerde Navo apparatuur staat.

    Zowel offensief als defensief is Turkije een holbewoner in vergelijking. Harde uitspraak, maar waarheid. Turkije is geen Nazi-Duitsland en zal het ook nooit worden omdat het de kennis en kunde niet heeft. Misschien moet hij een politieke carriere in Duitsland na streven, dan heeft hij in ieder geval een kans zijn plannen door te zetten. Ein Reich, ein Fuhrer. Dat soort spul.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Geen fantasietjes, ik zou Turkije liever als vriend hebben maar met Erdogan aan het roer zie ik dat niet. Die man is gestoord, Hitler 2.0.

    Al die basissen waar ik het over heb, die liggen ook in Jordanie.. zelfs in Griekenland. Geloof maar dat daar geavanceerde Navo apparatuur staat.

    Zowel offensief als defensief is Turkije een holbewoner in vergelijking. Harde uitspraak, maar waarheid.
    De VS kan de Taliban niet eens verslaan, of IS, terwijl ze hele steden hebben platgegooid in zowel Irak, Syrië als Afghanistan

    De Taliban is er na 15 jaar oorlog nog steeds en zijn nog sterker als toen de VS de oorlog begon. Dat zijn feiten die je zo kunt opzoeken dan zul je zien dat ik gelijk heb.

    TR is een militair capabel land op een strategische ligging en met een groeiende defensie industrie van een defensiesysteem dat al krachtig was. De VS trekt niet voor niks hun eerdere uitspraken in dat ze een terreurleger gaan bewapenen. Ze doen dat alleen maar omdat ze Turkije wilden testen maar als het erop aankomt zullen ze zo ver mogelijk bij een militaire confrontatie met TR vandaan blijven.

    Jij hebt weinig verstand van militaire strategieën, je hebt een paar basisvisies en vanuit daar en vanuit "ik heb horen zeggen" trek je conclusies

    Je hebt echt fantasie stellingen, zoals dat de VS wel eventjes TR binnen een week zal platgooien. Wat een grapjas ben je. De VS zal daar nooit toe in staat zijn. Ik zeg niet dat TR op dit moment sterker is dan de VS, maar ze zullen TR nooit militair kunnen bedwingen, op geen enkele manier dus droom maar verder over een Amerikaans Turkije

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Denk wat je wilt denken maar voor de VS is Turkije niets meer dan Irak. Daar werd ook verkondigd dat Irak het allemaal wel zou winnen, binnen een week was het klaar. Dat is de mindset waar jij in zit qua Turkije, macho-gedrag.

    Ik zie het niet gebeuren hoor maar ik ben wel duidelijk als ik zeg dat Turkije het niet beter zal doen dan Irak.. mocht het gebeuren.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Denk wat je wilt denken maar voor de VS is Turkije niets meer dan Irak. Daar werd ook verkondigd dat Irak het allemaal wel zou winnen, binnen een week was het klaar. Dat is de mindset waar jij in zit qua Turkije, macho-gedrag.

    Ik zie het niet gebeuren hoor maar ik ben wel duidelijk als ik zeg dat Turkije het niet beter zal doen dan Irak.. mocht het gebeuren.
    Die vergelijking word altijd gemaakt als er weer een islamitisch land platgebrand moet worden

    Ik kan zo wel 20 dingen opnoemen waarom Turkije geen Irak is

    maar blijf maar geloven in die fantasiewereld van je waarin elk islamitisch land onderworpen kan worden aan amerikaans geweld

    En intussen maar doen alsof je zo tegen de VS bent...grappenmaker

    Turkije zal nooit onderwerpen worden, niet door amerikanen, niet door rusland en niet door anderen dus dream on

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Die vergelijking word altijd gemaakt als er weer een islamitisch land platgebrand moet worden

    Ik kan zo wel 20 dingen opnoemen waarom Turkije geen Irak is

    maar blijf maar geloven in die fantasiewereld van je waarin elk islamitisch land onderworpen kan worden aan amerikaans geweld

    En intussen maar doen alsof je zo tegen de VS bent...grappenmaker

    Turkije zal nooit onderwerpen worden, niet door amerikanen, niet door rusland en niet door anderen dus dream on
    De Amerikanen hebben dan ook geen enkele behoefte Turkije te bezetten. Een week lang gerichte bombardementen op militaire doelen en Turkije is vleugellam op alle gebieden.

    Dat weet Erdogan natuurlijk. Neemt niet weg dat ie gelijk heeft dat de PKK de wapens weer zal moeten inleveren. Jammer dat hij hiervoor geen constructieve dialoog aangaat, maar direct begint te dreigen met zaken die hij helemaal niet kan waarmaken. Dat staat zo intens sneu.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Ik denk dat het bij de amerikanen nog niet doordringt wie ze tegenover zich hebben..

    De achterlijke joodse hollywood ficties over hun terroristen bende creatie, zullen met brute kracht vermorzeld worden.. Over een tijdje zullen de blanken boeken erover schrijven hoe zielig de terroristen waren nadat ze allemaal uitgeroeid zijn..

    Bij russen dringt het al door.. Zij kiezen eieren voor hun geld

    http://dutchturks.nl/russen-trekken-...urkije-nadert/

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    De Amerikanen hebben dan ook geen enkele behoefte Turkije te bezetten. Een week lang gerichte bombardementen op militaire doelen en Turkije is vleugellam op alle gebieden.

    Dat weet Erdogan natuurlijk. Neemt niet weg dat ie gelijk heeft dat de PKK de wapens weer zal moeten inleveren. Jammer dat hij hiervoor geen constructieve dialoog aangaat, maar direct begint te dreigen met zaken die hij helemaal niet kan waarmaken. Dat staat zo intens sneu.
    Daar staat een counter-reactie tegenover. White Amerika is niet almachtig. Niemand neemt Amerika serieus. Dat komt omdat mujahideen met ak's op slippers de russen en vooral amerikanen al verslagen hebben. De amerikanen staan weer op het punt om verslagen te worden zowel door de taliban als IS. Het westen zijn losers en kunnen geen oorlog winnen. Ze kunnen wel chaos creeeren dat hen uiteindelijk de das om gaat doen.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    De Amerikanen hebben dan ook geen enkele behoefte Turkije te bezetten. Een week lang gerichte bombardementen op militaire doelen en Turkije is vleugellam op alle gebieden.

    Dat weet Erdogan natuurlijk. Neemt niet weg dat ie gelijk heeft dat de PKK de wapens weer zal moeten inleveren. Jammer dat hij hiervoor geen constructieve dialoog aangaat, maar direct begint te dreigen met zaken die hij helemaal niet kan waarmaken. Dat staat zo intens sneu.
    Gaat niet gebeuren pigboy, daar is TR te sterk voor. Amerikaanse ratten zullen nooit Turkije kunnen kapotmaken met bombardementen. De launchsites die de amerikanen hiervoor zouden gebruiken zouden binnen een half uur vernietigd worden met alle amerikaantjes die daarbij zijn

    Dus blijf fantaseren over een Groot Amerikaans Atheistisch Rijk, varkenssnuitje

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Erdogan, wat een held. Rechtvaardig en zegt waar het op staat. Respect

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Die vergelijking word altijd gemaakt als er weer een islamitisch land platgebrand moet worden

    Ik kan zo wel 20 dingen opnoemen waarom Turkije geen Irak is

    maar blijf maar geloven in die fantasiewereld van je waarin elk islamitisch land onderworpen kan worden aan amerikaans geweld

    En intussen maar doen alsof je zo tegen de VS bent...grappenmaker

    Turkije zal nooit onderwerpen worden, niet door amerikanen, niet door rusland en niet door anderen dus dream on
    Dan zeg ik het nog maar een keer 'Ali Chemicali'. De VS veegt Turijke onderuit, binnen een week als het moet. Blijf ontkennen zoals Gadaffi en Saddam dat deden, de trots moet wel in stand gehouden worden natuurlijk.. tot op het laatste moment als het touw om de nek hangt.

    Turkije is niets tegenover Rusland of China, laat staan het Westen. Een irritante mug in de pels.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Dream on boy
    Ik droom best vaak maar niet daar over.
    Ik ben niet zo'n fan van oorlog.

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Het lachen zal je snel vergaan als Turkije zijn grenzen opent waar de door blanken opgezette terrorisme tegen zich zullen keren nadat ze hen verlaten hebben..
    Daar heb jij net zo veel last van als ik hoor

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Daar staat een counter-reactie tegenover. White Amerika is niet almachtig. Niemand neemt Amerika serieus. Dat komt omdat mujahideen met ak's op slippers de russen en vooral amerikanen al verslagen hebben. De amerikanen staan weer op het punt om verslagen te worden zowel door de taliban als IS. Het westen zijn losers en kunnen geen oorlog winnen. Ze kunnen wel chaos creeeren dat hen uiteindelijk de das om gaat doen.
    En deze kan ik niet negeren. Ooit een geavanceerd thermo-nuclear wapen zien ontploffen? Dan zijn er geen slippers meer, laat staan jouw mujahideen of Turkije.