1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    hier klopt iets niet met deze nieuws, de titel

    ISIS knalt 30 Assad soldaten naar de hell in Idlib.

    idlib ligt in noord west syrie aan de grens met turkije,

    sinjar ligt in irak waar de jezidis wonen
    Is deze man serieus?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    verder ga ik niet op in , want jullie verdraaien alles

    vooral macro201
    Als ze oorlog hadden waarom bracht Ali radi Allahu 3an Aisha radi Allahu 3anha, na hun akkefietje, velilig naar huis? Waarom zou de profeet salla Allahu 3alaihi wa salam juist Ali ra bevelen en verantwoordelijkheid geven om dit te doen?
    Ze konden het gewoon goed met elkaar vinden ondanks de meningsverschillen, maar jij meneer de zwartmaker moet de meest negatieve conclussie trekken dat Ali ra zehma de moeder der gelovigen ra zwart maakte door haar te zien als zinapleger. Jij bent een vies misselijk smerig mannetje wollah en jij hoort eigenlijk zware klappen te krijgen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Is deze man serieus?
    Hij maakt zichzelf altijd belachelijk deze le7biba van varkens.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Als ze oorlog hadden waarom bracht Ali ra na hun akkefietje haar veilig naar huis?
    Ze konden het gewoon goed met elkaar vinden ondanks de meningsverschillen maar jij meneer de zwartmaker moet de meest negatieve conclussie trekken dat Ali ra zehma de moeder der gelovigen zwart maakte door haar te zien als zinapleger. Jij bent een vies misselijk smerig mannetje wollah en jij hoort eigenlijk zware klappen te krijgen.

    Tuurlijk, daarom sneden Imam Ali zijn mannen de poten van haar kameel af waardoor zij van haar kameel viel en gevangen werd genomen door Imam Ali zijn mannen.
    Haar enige redding was haar broer, Muhammed ibn Abu Bakr die door Imam Ali groot was gebracht. Hij was 1 van de commandanten van Imam Ali tijdens de oorlog.
    Hij zorgde ervoor dt Imam Ali haar vergaf !

    Die le7bib heeft gelijk, ze vertellen jullie niet alles, of jullie sluiten je ogen voor de waarheid en willen in een sprookje geloven.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Tuurlijk, daarom sneden Imam Ali zijn mannen de poten van haar kameel af twaardoor zij van haar kameel viel en vluchtte. Even later werd ze gevangen genomen door Imam Ali zijn mannen.
    Haar enige redding was haar broer, Muhammed ibn Abu Bakr die door Imam Ali groot was gebracht. Hij was 1 van de commandanten van Imam Ali tijdens de oorlog.
    Hij zorgde ervoor dt Imam Ali haar vergaf !

    Die le7biba heeft gelijk, ze vertellen jullie niet alles, of jullie sluiten je ogen voor de waarheid en willen in een sprookje geloven.
    Narrated Az-Zuhri:
    Al-Walid bin `Abdul Malik said to me, "Have you heard that `Ali' was one of those who slandered `Aisha?" I replied, "No, but two men from your people (named) Abu Salama bin `Abdur-Rahman and Abu Bakr bin `Abdur-Rahman bin Al-Harith have informed me that Aisha told them that `Ali remained silent about her case."

    Sahih Bukhari 4142

    Dus dat zij ruzie hadden omdat Ali radi Allahu 3an haar vlees op heeft gegeten is niet juist. Dus de implicaties die er daarna zijn gebeurd hebben niks van doen met dit incident. Dat is 1.
    2 wil ik graag een bron zien van wat je hierboven heb vermeld a schizofreen met tig nicks. Gebruik gewoon le7biba ga niet zielig en schizofreen doen als een jood 7ashak.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Narrated Az-Zuhri:
    Al-Walid bin `Abdul Malik said to me, "Have you heard that `Ali' was one of those who slandered `Aisha?" I replied, "No, but two men from your people (named) Abu Salama bin `Abdur-Rahman and Abu Bakr bin `Abdur-Rahman bin Al-Harith have informed me that Aisha told them that `Ali remained silent about her case."

    Sahih Bukhari 4142

    Dus dat zij ruzie hadden omdat Ali radi Allahu 3an haar vlees op heeft gegeten is niet juist. Dus de implicaties die er daarna zijn gebeurd hebben niks van doen met dit incident. Dat is 1.
    2 wil ik graag een bron zien van wat je hierboven heb vermeld a schizofreen met tig nicks. Gebruik gewoon le7biba ga niet zielig en schizofreen doen als een jood 7ashak.
    Ten eerste ik ben geen le7biba !
    Tweede, je hebt gelijk dat Imam Ali haar niet beschuldigde en dat die dat zei om de Profeet te troosten maar dat zij het samen goed konden vinden is onzin.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Ten eerste ik ben geen le7biba !
    Tweede, je hebt gelijk dat Imam Ali haar niet beschuldigde en dat die dat zei om de Profeet te troosten maar dat zij het samen goed konden vinden is onzin.
    Gezien de meningsverschillen zeer zeker wel. Andere zouden elkaars bloed opdrinken. Sowieso waren meer sahabah het niet met elkaar eens en dat liep uiteindelijk uit de hand.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    In de hadith staat dat er geruchten werden verspreidt dat Aisha ra vreemdging (moge Allah mij vergeven voor het herhalen van deze leugens).
    De profeet saws was bedroefd door deze geruchten en wist niet wat te doen en ging naar Ali ra toe die hem probeerde te troosten en zei:''Er zijn meer vrouwen'' uiteindelijk daalde er een vers neer van Allah swt waarbij Aisha's ra unschuld werd bewezen.
    De lasteraars kregen zweepslagen als straf.

    Meneer L zegt dus dat hier wordt beweerd dat Ali ra Aisha ra beschuldigde van vreemdgaan.
    Waarom kreeg Ali ra geen zweepslagen dan?
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    hier ga je de fout in al, rasoel sa3ws ging niet naar ali, rasoel sa3ws riep ali bij zich.

    ali zei tegen rasoel sa3ws er zijn genoeg vrouwen je kan zo een andere trouwen.
    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Als ze oorlog hadden waarom bracht Ali radi Allahu 3an Aisha radi Allahu 3anha, na hun akkefietje, velilig naar huis? Waarom zou de profeet salla Allahu 3alaihi wa salam juist Ali ra bevelen en verantwoordelijkheid geven om dit te doen?
    Ze konden het gewoon goed met elkaar vinden ondanks de meningsverschillen, maar jij meneer de zwartmaker moet de meest negatieve conclussie trekken dat Ali ra zehma de moeder der gelovigen ra zwart maakte door haar te zien als zinapleger. Jij bent een vies misselijk smerig mannetje wollah en jij hoort eigenlijk zware klappen te krijgen.

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Tuurlijk, daarom sneden Imam Ali zijn mannen de poten van haar kameel af waardoor zij van haar kameel viel en gevangen werd genomen door Imam Ali zijn mannen.
    Haar enige redding was haar broer, Muhammed ibn Abu Bakr die door Imam Ali groot was gebracht. Hij was 1 van de commandanten van Imam Ali tijdens de oorlog.
    Hij zorgde ervoor dt Imam Ali haar vergaf !

    Die le7bib heeft gelijk, ze vertellen jullie niet alles, of jullie sluiten je ogen voor de waarheid en willen in een sprookje geloven.
    ,,,,,,verder sinds dat gebeuren boterde het niet meer tussen ali en aisha , aisha trok zelfs in oorlog tegen ali .

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Al3adnani is macro201 , heb nooit zoiets belachelijk gezien je reageert op je eigen reactie.

    wat een lul ben jij

    la3nato allahi 3alaik

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Als ze oorlog hadden waarom bracht Ali radi Allahu 3an Aisha radi Allahu 3anha, na hun akkefietje, velilig naar huis? Waarom zou de profeet salla Allahu 3alaihi wa salam juist Ali ra bevelen en verantwoordelijkheid geven om dit te doen?
    Ze konden het gewoon goed met elkaar vinden ondanks de meningsverschillen, maar jij meneer de zwartmaker moet de meest negatieve conclussie trekken dat Ali ra zehma de moeder der gelovigen ra zwart maakte door haar te zien als zinapleger. Jij bent een vies misselijk smerig mannetje wollah en jij hoort eigenlijk zware klappen te krijgen.
    nadat ali in ma3rakat al jamal aisha en haar leger versloeg wilde hij niet vermoorden , hij stuurde haar naar madina en ze heeft huisarrest gekregen.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Ten eerste ik ben geen le7biba !
    Tweede, je hebt gelijk dat Imam Ali haar niet beschuldigde en dat die dat zei om de Profeet te troosten maar dat zij het samen goed konden vinden is onzin.
    die domme ezel Al3adnani
    reageert op zijn eigen reactie .

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    le7bib take it easy take a sisi a kedzaab

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    le7bib take it easy take a sisi a kedzaab
    dit is le7bib., die neem je echt niet in de maling met je trol gedrag.

    jij bent geen moslim jij speelt moslim

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    nogmaals la3nato allahi 3alaik trol

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    nogmaals la3nato allahi 3alaik trol
    Jij bent inmiddels hoe oud? 40 ofzo? Mohiem dat maakt niet uit als je bij zinnen was maar kifesh??? Iedereen hier weet dat jij meerdere nicks hebt en dat je nog eens een stuk verdriet bent dat op zo een leeftijd aan 1 stuk door kan liegen. Verbazingwekkend is dat om te zien wollah.

    la3natu Allah 3ala l kadzibeen. Ameen.