1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Gezicht joods meisje met mes bewerkt

    *

    **
    SWIPE VOOR MEER*NIEUWSBERICHTEN

    Antisemitische aanval op meisje in Sarcelles

    Een aantal dagen na de vermoedelijke brandstichting bij twee kosjere winkels in voorsteden van Parijs, is een Joods meisje met een mes in het gezicht gestoken door een onbekende aanvaller op straat. Het incident deed zich voor in de Parijse voorstad Sarcelles.

    François Pupponi, een Frans parlementslid en de voormalige burgemeester van Sarcelles, noemde de aanval op het vijftienjarige meisje een ‘afgrijselijke antisemitische aanval’. Er is aangifte gedaan bij de politie.

    Het slachtoffer droeg een uniform van de Joodse school Merkaz-Hatorah op het moment dat de aanval plaatsvond. Dat was tijdens de lunchpauze afgelopen woensdag. Zij was nog in staat om naar huis te lopen en kwam daar bloedend en zeer geschrokken aan, zo zei de moeder van het slachtoffer tegen de krant Le Parisien.

    De aanvaller ging er meteen na de steekpartij vandoor, zei het meisje. Zij heeft zijn gezicht niet gezien. De aanvaller zei voor, tijdens of na de aanval helemaal niets.

    “Ik twijfel er niet aan dat de dader van deze aanval antisemitische motieven had,” schreef Pupponi in een verklaring afgelopen vrijdag. “In het licht van deze daad moeten we uitvluchten en naïviteit afwijzen. In Sarcelles weet iedereen wie Joods is door de kleding die zij dragen.* Als iemand het gezicht van een jong meisje, dat zich kleedt zoals veel vrouwen in de Joodse gemeenschap, bewerkt met een Stanley-mes, dan is er geen ruimte voor twijfel.”

    Onder verwijzing naar de brandstichting eerder deze week in twee kosjere winkels in Creteil, een andere voorstad van Parijs, en het schilderen van hakenkruizen op diezelfde winkels vorige maand, schreef Pupponi dat de omgeving van Parijs de laatste tijd een ‘terugkeer [ziet] van antisemitische tendenzen.’



    13 januari 2018 / tekst*Manja Ressler*/ beeldwiki

    https://jonet.nl/vermoedelijk-antise...meisje-parijs/

  2. #2
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Walgelijke laffe aanslag. Dat arme kind! Vreselijk.
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    *

    **
    SWIPE VOOR MEER*NIEUWSBERICHTEN

    Antisemitische aanval op meisje in Sarcelles

    Een aantal dagen na de vermoedelijke brandstichting bij twee kosjere winkels in voorsteden van Parijs, is een Joods meisje met een mes in het gezicht gestoken door een onbekende aanvaller op straat. Het incident deed zich voor in de Parijse voorstad Sarcelles.

    François Pupponi, een Frans parlementslid en de voormalige burgemeester van Sarcelles, noemde de aanval op het vijftienjarige meisje een ‘afgrijselijke antisemitische aanval’. Er is aangifte gedaan bij de politie.

    Het slachtoffer droeg een uniform van de Joodse school Merkaz-Hatorah op het moment dat de aanval plaatsvond. Dat was tijdens de lunchpauze afgelopen woensdag. Zij was nog in staat om naar huis te lopen en kwam daar bloedend en zeer geschrokken aan, zo zei de moeder van het slachtoffer tegen de krant Le Parisien.

    De aanvaller ging er meteen na de steekpartij vandoor, zei het meisje. Zij heeft zijn gezicht niet gezien. De aanvaller zei voor, tijdens of na de aanval helemaal niets.

    “Ik twijfel er niet aan dat de dader van deze aanval antisemitische motieven had,” schreef Pupponi in een verklaring afgelopen vrijdag. “In het licht van deze daad moeten we uitvluchten en naïviteit afwijzen. In Sarcelles weet iedereen wie Joods is door de kleding die zij dragen.* Als iemand het gezicht van een jong meisje, dat zich kleedt zoals veel vrouwen in de Joodse gemeenschap, bewerkt met een Stanley-mes, dan is er geen ruimte voor twijfel.”

    Onder verwijzing naar de brandstichting eerder deze week in twee kosjere winkels in Creteil, een andere voorstad van Parijs, en het schilderen van hakenkruizen op diezelfde winkels vorige maand, schreef Pupponi dat de omgeving van Parijs de laatste tijd een ‘terugkeer [ziet] van antisemitische tendenzen.’



    13 januari 2018 / tekst*Manja Ressler*/ beeldwiki

    https://jonet.nl/vermoedelijk-antise...meisje-parijs/

    مِنْ أَجْلِ ذَٰلِكَ كَتَبْنَا عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ وَلَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَٰلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ - 5:32

    Because of that, We decreed upon the Children of Israel that whoever kills a soul unless for a soul or for corruption [done] in the land - it is as if he had slain mankind entirely. And whoever saves one - it is as if he had saved mankind entirely. And our messengers had certainly come to them with clear proofs. Then indeed many of them, [even] after that, throughout the land, were transgressors.
    Heavy

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Walgelijke laffe aanslag. Dat arme kind! Vreselijk.
    Jij deed als IDF terrorist niks anders dan onschuldige kinderen lastig vallen .. hypocriet haatkech

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Jij deed als IDF terrorist niks anders dan onschuldige kinderen lastig vallen .. hypocriet haatkech
    Klopt IDF staan bekend om het terroriseren, mishandelen plus zelfs vermoorden van kinderen. IDF zijn terroristen en die dienen opgepakt of geexecuteerd te worden.
    Heavy

  6. #6
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Jij deed als IDF terrorist niks anders dan onschuldige kinderen lastig vallen .. hypocriet haatkech
    Maar jou heb ik toch laten leven? Toon je eens wat dankbaarder.
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  7. #7
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt IDF staan bekend om het terroriseren, mishandelen plus zelfs vermoorden van kinderen. IDF zijn terroristen en die dienen opgepakt of geexecuteerd te worden.
    Ach het is maar een Joods meisje man. Wat kan jou het schelen. Gewoon weer lekker mekkeren over Israel.
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt IDF staan bekend om het terroriseren, mishandelen plus zelfs vermoorden van kinderen. IDF zijn terroristen en die dienen opgepakt of geexecuteerd te worden.
    Klopt , of met een mes bewerkt worden

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ach het is maar een Joods meisje man. Wat kan jou het schelen. Gewoon weer lekker mekkeren over Israel.
    Huilie huilie

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ach het is maar een Joods meisje man. Wat kan jou het schelen. Gewoon weer lekker mekkeren over Israel.
    Zie me reactie hierboven betreft de Quran vers gericht naar dit meisje. Maar dat betekend niet dat ik de Palestijnse jongens en meisjes zal vergeten die op dit moment worden geterroriseerd door jouw mede soldaten.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klopt , of met een mes bewerkt worden
    Ik ben niet van de martelen ik vind het een inhumaan handelen waar ik mijn handtekening nooit onder zal zetten. Waar ik wel voor pleit is gerechtigheid en indien nodig zal dat executie zijn.
    Heavy

  12. #12
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ach het is maar een Joods meisje man. Wat kan jou het schelen. Gewoon weer lekker mekkeren over Israel.
    Tdm bedoelde het niet verkeerd, juist afkeurend wat dit meisje is overkomen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Tdm bedoelde het niet verkeerd, juist afkeurend wat dit meisje is overkomen
    Dat zou geeneens een kwestie van twijfel moeten zijn.
    Heavy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Tdm bedoelde het niet verkeerd, juist afkeurend wat dit meisje is overkomen
    Joden verdraaien alles

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Lafbek om meisje te verminken. Misschien een schrale troost voor haar dat dit soort figuren vaak niet veel berijken in hun leven.

    Antisemitisme schijnt is Parijs een groeiend probleem te zijn, Als ik dit forum soms lees komt die haat hier ook steeds vaker voor.