1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee hoefde die ook niet verraders van het NSB en hun sympatisanten hielden het vrij goed op orde hier.
    Klopt en binnen 10 min hadden een paar 100 nazis Nederland al in bezit.

    Ze hadden niet eens munitie verspild/

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    deze nazi aanhanger moet verwijderd worden .

    kom op leden iedereen een melding van maken
    Meisje toch.. het is wat

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klopt en binnen 10 min hadden een paar 100 nazis Nederland al in bezit.

    Ze hadden niet eens munitie verspild/
    Dat komt ervan als je domme dingen doet als neutraal roepen. Dat werkt zo niet als je klein bent en andere staten zijn dominant en willen uitbreiden dan moet je sws defensief zijn en aanvallen.
    Heavy

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Meisje toch.. het is wat
    jij staat op je achterpoten als de pvv ers nazi gedachtes aanhangt, je doet zelfde,

    je moet verwijderd worden, ik roep alle leden een melding van te maken .

  5. #125
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    [QUOTE=TDM;133198834]
    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie

    Ik maak er iets religieus van? HOE DWAZIG BEN JE ALS JE DUIDELIJK HOORT VAN DE ZIONISTEN DAT HET EEN JOODSESTAAT IS. ZIJ maken dan erg goed zelf duidelijk dat religie wel degelijk centraal staat. Maakt niet uit LaPoekel droom en bouw maar die tempel er zal een dag komen dat dit allemaal afloopt insha Allah.

    Mij ga je hier niet voor de gek houden dat dit allemaal politiek is. Ik weet de onderliggende beweegredenen van deze staat erg goed het ligt namelijk niet verborgen onder stoelen of banken.
    Je weet helemaal niets. Dat is je probleem juist. Er wonen heel veel moslims in Israel. Ze zitten in de Knesset, in de IDF, bij de politie. Je hebt mij nooit horen zeggen dat het een Joodse staat is. Het is een staat voor iedereen die daar wil wonen. Ik denk dat moslims met meer plezier in Israel wonen dan in Nederland.

    Maar goed, je gaat voor de rest nergens op in. 'Argumenten' op, denk ik. Nogmaals, ga er eens heen. Dan verruim je je blik. Is goed voor je.
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    jij staat op achterpoten als de pvv ers nazi gedachtes aanhangt, je doet zelfde,

    je moet verwijderd worden, ik roep alle leden een melding van te maken .
    Succes

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    wat jullie niet weten over hitler, als hij klaar was met europa had hij zelfde gedaan met moslims als met joden.

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie

    Je weet helemaal niets. Dat is je probleem juist. Er wonen heel veel moslims in Israel. Ze zitten in de Knesset, in de IDF, bij de politie. Je hebt mij nooit horen zeggen dat het een Joodse staat is. Het is een staat voor iedereen die daar wil wonen. Ik denk dat moslims met meer plezier in Israel wonen dan in Nederland.

    Maar goed, je gaat voor de rest nergens op in. 'Argumenten' op, denk ik. Nogmaals, ga er eens heen. Dan verruim je je blik. Is goed voor je.
    Flikker op met leugenachtige jodenstreken

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    [QUOTE=LaPoekel;133198865]
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie

    Je weet helemaal niets. Dat is je probleem juist. Er wonen heel veel moslims in Israel. Ze zitten in de Knesset, in de IDF, bij de politie. Je hebt mij nooit horen zeggen dat het een Joodse staat is. Het is een staat voor iedereen die daar wil wonen. Ik denk dat moslims met meer plezier in Israel wonen dan in Nederland.

    Maar goed, je gaat voor de rest nergens op in. 'Argumenten' op, denk ik. Nogmaals, ga er eens heen. Dan verruim je je blik. Is goed voor je.
    Een Islamtische theocratie kent ook anders gelovigen een theocratie betekent nog niet dat er maar 1 levensovertuiging aanwezig kan zijn. Ik weet dat sommige Palestijnen onder bepaalde omstandigheden nou eenmaal in Zion wonen. Sommige tevreden en coöperatief wij hebben een woord voor dat soort mensen munafiqeen en sommige omdat de scenario nou niet anders kan.

    Ik heb hier een paar maanden een vraag gesteld en ik kreeg zeer interessante antwoorden destijds. Mijn vraag was stel 50 a 60 jaar IS word een stabiele staat. Geen oorlog meer maar gewoon stabiliteit creëeren zodat mensen er kunnen leven omdat zij dat willen. Zou jij over 50/60 jaar IS kunnen accepteren als legitieme staat? Ik ben echt benieuwd naar deze antwoord.
    Heavy

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wat jullie niet weten over hitler, als hij klaar was met europa had hij zelfde gedaan met moslims als met joden.
    Behalve dat ik het een paar minuten geleden ook zei.
    Heavy

  11. #131
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Behalve dat ik het een paar minuten geleden ook zei.
    heb niet alles gelezen eerlijk gezegd,

    maar wat die achterlijke FCE zei moeten we veroordelen

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    jij staat op je achterpoten als de pvv ers nazi gedachtes aanhangt, je doet zelfde,

    je moet verwijderd worden, ik roep alle leden een melding van te maken .
    Zie jou trouwens nooit melding maken wanneer Islamhaters lopen te kankeren op de Islam.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    heb niet alles gelezen eerlijk gezegd,

    maar wat die achterlijke FCE zei moeten we veroordelen
    Ja helpt enorm om hem achterlijk te noemen geef nasieha zoals het hoort met adab zelfs als een ander dat niet doet.
    Heavy

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    heb niet alles gelezen eerlijk gezegd,

    maar wat die achterlijke FCE zei moeten we veroordelen
    Zie jou nooit oproepen tot melding maken wanneer Islamhaters lopen te kankeren op de Islam.

    Marcouch 2.0

  15. #135
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zie jou trouwens nooit melding maken wanneer Islamhaters lopen te kankeren op de Islam.
    ja wel