1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Question Whats on my mind #1

    Pasgeboren baby's....en hun moeders....en hun werk...

    "Wie zwanger is en werkt of een uitkering krijgt, heeft recht op zwangerschapsverlof en een zwangerschapsuitkering. En na de bevalling op bevallingsverlof en een bevallingsuitkering. Zwangerschapsverlof en bevallingsverlof duren in totaal minstens 16 weken. Vrouwen kunnen het laatste deel van het bevallingsverlof spreiden over 30 weken. Ook krijgt een moeder extra verlof als haar baby lang in het ziekenhuis heeft gelegen."

    Aldus de site Rijksoverheid.

    Wat mij gewoonweg irriteerd en dwarszit is de vrouw en man krijgen een kind, ze hebben dus een paar weekjes verlof,
    en dan is het laat je kind maar achter want je moet geld verdienen en werken voor de entiteit genaamd "samenleving" "maatschappij.

    Ik heb zelf geen kids, maar dit kwam tot mij toen ik mijn vrouwelijke collega gisteren zag, en daar stond ze met haar telefoontje te appen en te lachen naar haar scherm.
    Ik dacht, nu sta jij hier en je kwetsbaar jong baby'tje is bij een vreemde of bij je ouders want jij moet, hoofdletters MOET.
    Jij MOET werken, want langer dan die 30 weken max. krijg en verdien je niet en kost je te veel.

    Ik vind het als ik er zo over nadenk, onmenselijk dat vrouwen hun kind zo jong achter moeten laten, want deze entiteit heeft gewoon voorrang op jouw pasgeboren kind.
    Ok voor papa is het ietsje anders, maar mama moet de eerste vier a vijf jaar gewoon bij haar kind zijn, die twee mogen niet gescheiden worden,
    niet zolang een kind afhankelijk is van haar/zijn moeder.

    Dus dat zit mij ff dwars, enjoy yur day.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Pasgeboren baby's....en hun moeders....en hun werk...

    "Wie zwanger is en werkt of een uitkering krijgt, heeft recht op zwangerschapsverlof en een zwangerschapsuitkering. En na de bevalling op bevallingsverlof en een bevallingsuitkering. Zwangerschapsverlof en bevallingsverlof duren in totaal minstens 16 weken. Vrouwen kunnen het laatste deel van het bevallingsverlof spreiden over 30 weken. Ook krijgt een moeder extra verlof als haar baby lang in het ziekenhuis heeft gelegen."

    Aldus de site Rijksoverheid.

    Wat mij gewoonweg irriteerd en dwarszit is de vrouw en man krijgen een kind, ze hebben dus een paar weekjes verlof,
    en dan is het laat je kind maar achter want je moet geld verdienen en werken voor de entiteit genaamd "samenleving" "maatschappij.

    Ik heb zelf geen kids, maar dit kwam tot mij toen ik mijn vrouwelijke collega gisteren zag, en daar stond ze met haar telefoontje te appen en te lachen naar haar scherm.
    Ik dacht, nu sta jij hier en je kwetsbaar jong baby'tje is bij een vreemde of bij je ouders want jij moet, hoofdletters MOET.
    Jij MOET werken, want langer dan die 30 weken max. krijg en verdien je niet en kost je te veel.

    Ik vind het als ik er zo over nadenk, onmenselijk dat vrouwen hun kind zo jong achter moeten laten, want deze entiteit heeft gewoon voorrang op jouw pasgeboren kind.
    Ok voor papa is het ietsje anders, maar mama moet de eerste vier a vijf jaar gewoon bij haar kind zijn, die twee mogen niet gescheiden worden,
    niet zolang een kind afhankelijk is van haar/zijn moeder.

    Dus dat zit mij ff dwars, enjoy yur day.
    Salam alikom,

    Ik werk met kids en zie meteen het verschil tussen de kids waarvan de ma gewoon thuis zit en hun opvangt liefde en warmte geeft, en de kids waarvan hun beide ouders werken.
    Alleenstaande moeder kunnen er niks aan doen, dus daar ga ik ook niks over zeggen. Je mag van geluk spreken als je een man hebt met een salaris waarvan jullie beide kunnen leven, verder moet de vrouw ook gewoon niet teveel willen/eisen. Als jullie samen tevreden zijn met wat jullie hebben en beetje zuinig zijn moet het goed komen, maar wil je luxe en geef je veel uit samen tja dan word het lastig!

    Mohim het is niet makkelijk omdat deze maatschappij nu echt verrot is. In sha Allah hoop ik voor jou dat je toekomstige vrouw haar kids in ieder geval te kunnen opvangen wanneer ze nog klein zijn. Voor mezelf hoop ik dat ook in sha Allah, niets is mooier dan thuis komen na lange dag school en opgevangen te worden met een heerlijke warme maaltijd van mam's en haar liefde en aandacht. Dit zijn toch wel de mooiste herinneringen van mijn jeugd in ieder geval!
    Elhamdoulileh

  3. #3
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Niemand moet iets van de samenleving, zeker niet met tweeverdieners.
    Kinderen nemen is een vrije keuze, werken is dat ook.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  4. #4
    West

    Reacties
    183
    06-05-2013

    Jij bent een man
    Waar jij je druk om maakt

    Verstuurd vanuit West


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    Nederland is een politiestaat, een slavenstaat waar de white trash in coma verkeert...dit ku-tland is een hel voor families...voor mensen..voor ons....niemand reageert...of manifesteert...alles wat de ku-t staat doet is goed volgens de clinical dead nederlanders...kan-ker land !

  6. #6
    West

    Reacties
    183
    06-05-2013

    Lijp

    Verstuurd vanuit West


  7. #7
    West

    Reacties
    183
    06-05-2013

    Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Je zal maar met een man trouwen
    Die nog het woordje lijp zegt
    Wrm denk jij aan trouwen met een man?
    Lijpppp

    Verstuurd vanuit West


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Lof_der_zotheid Bekijk reactie
    Geen enkele luxe gaat tegen de ontwikkeling van je kind in de eerste ontwikkeling jaren. Ouders die liever luxe willen dan het welzijn van hun kind zijn egoïsten. Ik heb er enkel begrip voor als je alleenstaand bent.
    Helemaal mee eens!
    Elhamdoulileh

  9. #9
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Helemaal mee eens!
    dat wordt dan wel bij de LIDL shoppen ipv de Appie.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    dat wordt dan wel bij de LIDL shoppen ipv de Appie.
    Doe ik sowieso al..appie ga ik wel met hamsteruhhhh of 99 route zoals toevallig deze week
    Elhamdoulileh

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Vrouwen die met mannen werken is sowieso not done...anders ben je gewoon een dayooth...een man hoort voor een vrouw te werken en te zorgen....kinderen die in een crèche worden gedumpt...waarbij 1 of andere vmbo kader bimbo...de moedertaak en opvoeding overneemt ..die hele opvoeding van het kind is gedoemd te mislukken...als je de verantwoordelijkheid van het opvoeden niet kunt dragen als moeder...moet je ook geen kinderen baren..Lol..
    Ik blijf het herhalen....trouwen is rouwen...voor vrouwen is trouwen een win/win situatie....voor mannen is trouwen een loose/loose situatie...vrouwen krijgen vrijheid...mannen leveren vrijheid in...kijk maar naar de man van TS...daar zit hij nu met een boete...een enkelband die haar vuile was hier op mnl ophangt...nou lekker is dat..wat een teenheks...ik begrijp echt wel waarom die man graag in het cafe zit....Lol..

    Jouw tekst toch ?

    Je praat jezelf tegen. Een dayooth praat ook zo over vrouwen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info