1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Walen en Vlamingen vormen afzonderlijke rassen?
    Jij kent niet de geschiedenis, hoe Walen de Vlaningen hebben onderdrukt, ze met walging, dedain behandeld?
    Ze verboden hun eigen taal, het Nederlands te spreken?
    Als een kind op school "betrapt" werd Nederlands te spreken straf kreeg met een bordje om de nek "tentoon" werd gesteld?
    Naar ik begrijp van een Belgische vriend van me is dat niet het issue.
    Eerder dat ze met Vlaanderen Wallonie hetzelfde economische conflict hebben als Zuid en Noord Europa in de EU.

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    De Vlamingen hebben zo weer hun ware aard laten zien...
    Zielig als je 't mij vraagt.
    Zonder dit achterlijke gedrag van die kanslozen te willen bagatelliseren, lees ik toch dat de meeste reacties positief waren.
    Hoe kun je dan zeggen dat "De Vlaming' zijn ware aard weer heeft laten zien?

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Racisme en racisten nuanceren?
    Is dat het nieuwe politiek correcte gedrag?

    Nee OB. ..racisme moet je benoemen en racisten van repliek dienen.
    Racisme moet je niet nuanceren.
    De redenen voor racisme vaak wel.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Racisme en racisten nuanceren?
    Is dat het nieuwe politiek correcte gedrag?

    Nee OB. ..racisme moet je benoemen en racisten van repliek dienen.

    Natuurlijk.
    Maar in mijn wereld is niet alles zwart-wit.
    Die wereld lijkt me een stuk aangenamer en menselijker dan die van jou.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Hebben we keus?
    Keus genoeg. Het is gwn hoe ver wil je gaan.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Dit is toch prachting hoe meer de varkens hun achterste van hun tong laten zien des te eerder zij verslagen zullen worden

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Natuurlijk.
    Maar in mijn wereld is niet alles zwart-wit.
    Die wereld lijkt me een stuk aangenamer en menselijker dan die van jou.
    Natuurlijk.

    het is niet leuk om tegen je familie en vrienden over racistische opmerkingen die zij uiten te beginnen, beetje slap meelullen is veel makkelijker en leuker.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Natuurlijk.

    het is niet leuk om tegen je familie en vrienden over racistische opmerkingen die zij uiten te beginnen, beetje slap meelullen is veel makkelijker en leuker.
    Dat zien we hier dan ook regelmatig gebeuren ja.
    Wees een vent en pak iedereen even hard aan.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Dat zien we hier dan ook regelmatig gebeuren ja.
    Wees een vent en pak iedereen even hard aan.
    a gut...ik dien mensen "uit mijn eigen etnische groep" van repliek en daar klaag jij nu over?

    zeg je dat ook tegen de mensen met een islamitische of Marokkaanse achtergrond die hetzelfde doen met hun"eigen groep"

    of kan het dan voor jou niet fel genoeg zijn?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Natuurlijk.

    het is niet leuk om tegen je familie en vrienden over racistische opmerkingen die zij uiten te beginnen, beetje slap meelullen is veel makkelijker en leuker.

    Je kent mijn wereld niet. Dat is duidelijk.
    Jammer voor je!....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Je kent mijn wereld niet. Dat is duidelijk.
    Jammer voor je!....
    jij de mijne wel dan?


  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Natuurlijk.

    het is niet leuk om tegen je familie en vrienden over racistische opmerkingen die zij uiten te beginnen, beetje slap meelullen is veel makkelijker en leuker.
    ?
    Het lijkt me een stuk beter dan meehuilen met de wolven in het bos....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    jij de mijne wel dan?

    Ja hoor. Ik heb er in gewoond, heb er voor gestreden.
    Gelukkig ben ik verlost.

    Echt man, focus je op grijs in plaats van zwart-wit!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ja hoor. Ik heb er in gewoond, heb er voor gestreden.
    Gelukkig ben ik verlost.

    Echt man, focus je op grijs in plaats van zwart-wit!
    ik ga voor kleur.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    898
    24-05-2017

    Nieuws*Binnenland

    MISS BELGIË

    Zeg niet te snel 'arm Vlaanderen': toch geen 'stortvloed' aan racistische reacties na Miss België-verkiezing?15-01-18, 17.22u*-*Remy Amkreutz en Freek Evers*- Bron: Eigen berichtgeving

    *1Werd Miss België Angeline Flor Pua afgelopen weekend daadwerkelijk "bedolven" onder racistische commentaren?*© BELGA

    Arm Vlaanderen? Het lijkt er, toch afgelopen weekend, niet echt op. Zo zou de nieuwe Miss België Angeline Flor Pua, van oorsprong Filipijnse, veelvuldig zijn zwartgemaakt omwille van haar afkomst. In werkelijkheid lijkt vooral de angst voor racisme voor een storm op sociale media te hebben gezorgd.

    Lees later*DeelOP FACEBOOK*Tweetop Twitter*Mail

    Deel op Whats app

    11826*SHARES

    ADVERTENTIE

    Het “regende” xenofobe reacties na de verkiezing van Miss België Flor Pua. De van oorsprong Filipijnse zou afgelopen weekend “bedolven” zijn onder racistische commentaren. Gelijkekansencentrum Unia sprak van een nieuw dieptepunt, terwijl organisator Darline Devos verzekerde dat zij wel degelijk de Belgische nationaliteit bezit. Maar van die stortvloed valt na een uitgebreide zoektocht op Twitter weinig te merken. Wie alle tweets over #missbelgium of #missbelgië bekijkt, vindt ‘slechts’ enkele beledigende reacties.

    Andere thema’s leveren zaterdagavond ogenschijnlijk meer boze tweets op. 

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Nuovo Bekijk reactie
    Nieuws*Binnenland

    MISS BELGIË

    Zeg niet te snel 'arm Vlaanderen': toch geen 'stortvloed' aan racistische reacties na Miss België-verkiezing?15-01-18, 17.22u*-*Remy Amkreutz en Freek Evers*- Bron: Eigen berichtgeving

    *1Werd Miss België Angeline Flor Pua afgelopen weekend daadwerkelijk "bedolven" onder racistische commentaren?*© BELGA

    Arm Vlaanderen? Het lijkt er, toch afgelopen weekend, niet echt op. Zo zou de nieuwe Miss België Angeline Flor Pua, van oorsprong Filipijnse, veelvuldig zijn zwartgemaakt omwille van haar afkomst. In werkelijkheid lijkt vooral de angst voor racisme voor een storm op sociale media te hebben gezorgd.

    Lees later*DeelOP FACEBOOK*Tweetop Twitter*Mail

    Deel op Whats app

    11826*SHARES

    ADVERTENTIE

    Het “regende” xenofobe reacties na de verkiezing van Miss België Flor Pua. De van oorsprong Filipijnse zou afgelopen weekend “bedolven” zijn onder racistische commentaren. Gelijkekansencentrum Unia sprak van een nieuw dieptepunt, terwijl organisator Darline Devos verzekerde dat zij wel degelijk de Belgische nationaliteit bezit. Maar van die stortvloed valt na een uitgebreide zoektocht op Twitter weinig te merken. Wie alle tweets over #missbelgium of #missbelgië bekijkt, vindt ‘slechts’ enkele beledigende reacties.

    Andere thema’s leveren zaterdagavond ogenschijnlijk meer boze tweets op. 

    Hhmmm...het kan nog erger.
    Onze eu taskforce nepnieuws schijnt zelf nep nieuws te verkopen.
    http://politiek.tpo.nl/2018/01/23/cd...als-nepnieuws/

    Gevaarlijke ontwikkeling dat brandmerken van sites omdat ze een mening verkondigen die europa niet past.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Nuovo Bekijk reactie
    Nieuws*Binnenland

    MISS BELGIË

    Zeg niet te snel 'arm Vlaanderen': toch geen 'stortvloed' aan racistische reacties na Miss België-verkiezing?15-01-18, 17.22u*-*Remy Amkreutz en Freek Evers*- Bron: Eigen berichtgeving

    *1Werd Miss België Angeline Flor Pua afgelopen weekend daadwerkelijk "bedolven" onder racistische commentaren?*© BELGA

    Arm Vlaanderen? Het lijkt er, toch afgelopen weekend, niet echt op. Zo zou de nieuwe Miss België Angeline Flor Pua, van oorsprong Filipijnse, veelvuldig zijn zwartgemaakt omwille van haar afkomst. In werkelijkheid lijkt vooral de angst voor racisme voor een storm op sociale media te hebben gezorgd.

    Lees later*DeelOP FACEBOOK*Tweetop Twitter*Mail

    Deel op Whats app

    11826*SHARES

    ADVERTENTIE

    Het “regende” xenofobe reacties na de verkiezing van Miss België Flor Pua. De van oorsprong Filipijnse zou afgelopen weekend “bedolven” zijn onder racistische commentaren. Gelijkekansencentrum Unia sprak van een nieuw dieptepunt, terwijl organisator Darline Devos verzekerde dat zij wel degelijk de Belgische nationaliteit bezit. Maar van die stortvloed valt na een uitgebreide zoektocht op Twitter weinig te merken. Wie alle tweets over #missbelgium of #missbelgië bekijkt, vindt ‘slechts’ enkele beledigende reacties.

    Andere thema’s leveren zaterdagavond ogenschijnlijk meer boze tweets op. 
    Oh gelukkig, het gaat alleen maar om "boze tweets"..... 1 racistische reactie is er al 1 teveel, en bij tien kan je toch echt wel van een "regen spreken"..... maar blijf het "boze reacties" noemen vooral het racistische beestje niet bij de naam noemen.....