1. #751
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    HAHA ik ga vanaf nu al die nationalistische viezerikken dreigen met Narcissa

    Jij bent het medicijn voor hun



    tbarkellah 3liek.

    iedereen ontmaskert ze
    Ben jij moslim?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #752
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Deze man heeft gesproken,Islam punt!

    https://youtu.be/FLlstLnn0ic

    Al die fitnazaaiers komen niet verder dan marokko community eens zien wanneer ze voet zetten op Marokkaanse Bodem
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ben jij moslim?
    inshallah.

    Inshallah zal ik worden geaccepteerd als moslim.

    Ik ben zeker niet de beste moslim maar ik geloof in Allah en in alle profeten, en dat Mohammed (vzmh) de laatste profeet is. Ik bid al hamdoulillah al mijn gebeden. Allah ta ikabbal!
    Ik doe al zeker 15 jaar mee aan de ramadan al hamdoulillah en inshallah zal dit worden geaccepterd.
    Inshallah zal mijn zakaat worden geaccepteerd.
    Mekka inshallah is een droom. Ik zeg je eerlijk, niet op korte termijn maar zeker wel over een jaartje of 6 a 8.

    Inshallah zal Allah mij accepteren als moslim.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #754
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    "Shmad a aresod" deze man is ge-wel-dig! Tbark Allah 3léh.

    Marokkanen tezamen islam nummer 1
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #755
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    inshallah.

    Inshallah zal ik worden geaccepteerd als moslim.

    Ik ben zeker niet de beste moslim maar ik geloof in Allah en in alle profeten, en dat Mohammed (vzmh) de laatste profeet is. Ik bid al hamdoulillah al mijn gebeden. Allah ta ikabbal!
    Ik doe al zeker 15 jaar mee aan de ramadan al hamdoulillah en inshallah zal dit worden geaccepterd.
    Inshallah zal mijn zakaat worden geaccepteerd.
    Mekka inshallah is een droom. Ik zeg je eerlijk, niet op korte termijn maar zeker wel over een jaartje of 6 a 8.

    Inshallah zal Allah mij accepteren als moslim.
    hamduliallaah

    Kun je dan een reactie geven op mijn bericht inzake nasee7a geven als moslim?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #756
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    In cha Allah zullen we allemaal een keer naar Mekka gaan.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #757
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Deze man heeft gesproken,Islam punt!

    https://youtu.be/FLlstLnn0ic

    Al die fitnazaaiers komen niet verder dan marokko community eens zien wanneer ze voet zetten op Marokkaanse Bodem
    Dit laat zien en merken dat jij weer islam op een tweede plaats zet.

    Wallah Narcissa heeft echt gelijk. Jij komt heel vrome over maar als je goed kijkt, kijk je er doorheen.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #758
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Dit laat zien en merken dat jij weer islam op een tweede plaats zet.

    Wallah Narcissa heeft echt gelijk. Jij komt heel vrome over maar als je goed kijkt, kijk je er doorheen.
    je loopt de hele dag de grootste fitna zaaister hier op te hemelen en wanneer ik de waarheid verkondig citeer je mij?! Typisch. Ja er zijn hier fitnazaaiers aanwezig,En dat "soort" willen we niet hebben,nergens niet.

    Het feit dat jij weigert antwoord te geven op mijn vraag zegt voldoende. Een moslim komt terug op zijn woord wanneer hij ergens op gewezen word.

    Jij zat fout en er was géén sprake van nasee7a geven maar "zwartmakerij" voor zover dit een bestaande woord is. You get the point.


    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #759
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    jullie zijn zwaar gestoord

    JE SUIS INSIDE JOB


  10. #760
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Dit laat zien en merken dat jij weer islam op een tweede plaats zet.

    Wallah Narcissa heeft echt gelijk. Jij komt heel vrome over maar als je goed kijkt, kijk je er doorheen.
    ze is vroom .narcissa ia een hotelprocudt zoals vele meiden uit alhoceima
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  11. #761
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Khoya zakof laten wij het goede voorbeeld blijven geven. Blijkbaar hebben ze dit niet vanuit huis meegekregen.

    (Zie voorgaande reacties) te triest voor woorden.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #762
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Bsmillahi Rahmanir Rahiem Het geven van advies is een onderdeel van de islaam, aangezien de Profeet (salla Allahu 'alayhi wa salaam) heeft gezegd:"De deen is naseeha.

    De deen is naseeha. De deen is naseeha." Daarop vroegen de metgezellen (radya Allahu 'anhum):"Tegenover wie, O boodschapper van Allah?" Hij antwoordde: "Tegenover Allah en Zijn boodschapper en de imaams van de mensen en het gewone volk." (Overgeleverd in Muslim.)

    Het is de plicht van de moslims om het volgende vers in praktijk te brengen: "die tot het goede aansporen en het kwade verbieden". (QS9:112.) Het probleem dat zich nu echter afspeelt is dat wij wel "adviseren" maar vaak op een verkeerde en foute manier. Daarom hoop ik dat wij middels onderstaande tips beter zullen letten op de manier waarop wij naseeha geven, en deze tips gelden in de eerste plaats voor mijzelf.

    In het boek "Hoe corrigeerde de Profeet de fouten van mensen?" heeft Muhammad Salih Al-Munajjid heel wat tips geschreven, indien men geinteresseerd is. #1: Adviseer enkel om de juiste redenen. Bij elke daad die je verricht - klein of groot - is het van immens en essentieel belang dat jouw (goede) daad overeenkomt met jouw intentie, het is dus belangrijk dat men een oprechte en zuivere intentie heeft.

    De Profeet (salla Allahu 'alayhi wa salaam) heeft namelijk duidelijk gemaakt in de bekende h'adith dat alle daden beoordeeld worden op de intentie. Wanneer men dus adviseert uit trots of om de ander te degraderen, doet men het om de verkeerde redenen en verandert een (goede) daad in een zonde.

    De ware gelovige adviseert zijn broeder of zuster in het goede omdat hij om zijn medemoslim geeft en hem enkel het goede toewenst, de ware gelovige zoekt niet naar fouten van zijn broeders of zusters maar probeert deze fouten te verbergen of te verbeteren op een juiste manier.

    Soms gebeurt het dat men adviseert nadat men zich heeft ingespannen om fouten te zoeken en te vinden, en daarbij vergeet men zijn eigen fouten. Hassan al-Basri (moge Allah hem genadig zijn) heeft gezegd: "O zoon van Adam! Je zult geen ware imaan bereiken totdat je niet meer let op fouten van anderen die je zelf ook hebt, en totdat je die fout van jezelf corrigeert.

    En als je dat gedaan hebt, zul je weer een andere fout vinden die je nog niet gecorrigeerd hebt. Als je dat doet zul je het erg druk met jezelf hebben. En de meest geliefde dienaar van Allah is degene die zoals deze persoon is." Ga voor jezelf inshaAllaah na hoe ver sta jij van deze beschrijving?

    We moeten natuurlijk niet vergeten dat het tegelijkertijd ook de plicht is van de moslim om het slechte af te keuren met de hand, tong of hart. #2: Ken het verschil tussen adviseren en vernederen.

    Een tip is ook dat men niet adviseert in het openbaar, tenzij het noodzakelijk is dat het advies in het openbaar wordt gegeven. Welke persoon houdt ervan dat hij bekritiseerd wordt te midden van een publiek?

    Als men dit zelf liever niet ondergaat, moet men zeker rekening houden met de wensen van zijn broeder of zuster. Want de gelovige wenst zijn broeder wat hij zichzelf wenst. Al-Fudayl ibn 'Iyaad (radya Allahu 'anhu) heeft kort en bondig gezegd: ''De gelovige verbergt (de zonde van zijn broeder) en adviseert (hem), terwijl de kwaaddoener (hem) te schande maakt en veroordeelt." In feite is het vanzelfsprekend dat men de betreffende persoon alleen aanspreekt want enkel hij is degene aan wie jouw advies gericht is. Als het om de een of andere reden niet mogelijk is, kan men nog altijd op een subtiele manier adviseren zodat niemand zich beledigd hoeft te voelen. In verschillende ah'adith wordt duidelijk verteld dat de moslimbroeder de eer van zijn broeder dient te beschermen en dat hij zijn fouten niet mag blootstellen. En zijn we vergeten dat de boodschapper van Allah (salla Allahu 'alayhi wa salaam) heeft gezegd: "En wie tekortkomingen van een moslim verbergt, zijn tekortkomingen zullen door Allah op de dag des Oordeels verborgen worden." (Overgeleverd in Bukhari en Muslim.)
    Mooi stukje Mashallah. Ik kan hier veel van leren.
    Maar het roept ook weer aanvullende vragen op bij mij. De antwoorden voor deze vragen ben jij niet de juiste persoon voor.
    Ik ken jouw intentie. Jouw ware aard heb je genoeg laten zien op de forum.

    Een van de vragen die bij me opkomt is: Hoe moet ik omgaan met iemand die zeer slechte intenties heeft met vrouwen?

    Le7bib heeft vaak (misschien wel 10 keer) in het openbaar geroepen: li 3ta zekhoe li kla fekhoe

    Hij zette deze woorden kracht bij via prive. Kortom: zeer slechte vrouwonvriendelijke uitspraken.

    Hoe had ik hiermee om moeten gaan?

    Moet ik alle vrouwen van het kwaad waarschuwen of had ik het anders moeten aanpakken.


    Kortom: ik wil je bedanken voor het stukje tekst maar ik wil er zeker bij vermelden dat dit stuk tekst ook op jou van toepassing is. Jij ben verre van vrome want jij hebt je concollega wouldche3b beledigd met zijn ouders.
    Bovendien hoe ik jou met deze situatie zie: Jij hebt een dubbele agenda met de islam als dekmantel.

    Kortom: deze tekst moet ik van leren maar is niet alleen op mij van toepassing.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  13. #763
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Khoya zakof laten wij het goede voorbeeld blijven geven. Blijkbaar hebben ze dit niet vanuit huis meegekregen.

    (Zie voorgaande reacties) te triest voor woorden.
    subhannallah nog een belediging.

    En ik probeer nog met jou een gesprek aan te gaan.

    Lanathallah 3liek
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  14. #764
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    subhannallah nog een belediging.

    En ik probeer nog met jou een gesprek aan te gaan.

    Lanathallah 3liek
    Haal die balk uit je oog.

    Koppigheid brengt je nergens.

    Wees een man voor de verandering en erken dat je fout zit.

    Je lijkt mijn kleine buurjongetje van vier wel
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Narcissa Bekijk reactie
    [


    Amien.

    Je moet je niet bewijzen tegenover die hypocriet. Ze wil je in een hoekje duwen. Zij moet zich afvragen of dat zij door hypocrisie en taghut aanbidding nog een moslim is.

    Een moslim vraagt zo'n vraag niet aan een overduidelijke moslim. Het spreekt van arrogantie en meer een manier om je neer te halen.

    Kijk gewoon naar haar gedrag, daarjuist vroom doen en nu is het opeens om de Amazigh. Zo zie je dat 'het een agenda heeft.
    Je hebt helemaal gelijk Narcissa.

    bedankt voor de tip.

    Ik ga me echt niet meer bewijzen tegen de grootste hypocriete 'vrome' tussen aanhalingstekens beledigende provcateur.

    Laat ze eerst maar shirk van MO6 afkeuren.

    Ze hebben duidelijk een dubbele agenda met islam als dekmantel.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.