1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    goodbet
    sterven voor vaderland???
    - In Marokko bestrijden ze geen prostitutie,
    - er is een gedoogbeleid op pedofielentoerisme, straffen zijn er laag en vaak ook niet. Pedofielen krijgen zelfs gratie van de koning
    - Er wordt alcohol geschonken in bars en clubs
    - MO6 heeft het alleen recht op export van wijn


    Of bedoelen ze die 94% op een andere manier? Dat iedereen in staat is een oversteek te maken met alle gevolgen van dien?"

    Een goede observering! Ik ben het met je eens. Wat de redacttie schrijft klopt helemaal niets van. Ik denk mede door het beleid van msedies en de jood azoulay dat marokko steeds meer teleurgesteld is in eigen land en volk. Kort samengevat marokko mag wat leren van landen zoals italie, polen, rusland, china en natuurlijk turkije..Als het gaat om nationalisme!
    Ik denk juist meer dat nationalisme een ziekte is en dat broederschap iets moois is.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #167
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Ik ben enkel bereid te vechten en te sterven voor bepaalde waarden. Niet voor 'mijn' land zonder verdere inhoud.
    Landen zijn verzinsels, betekenen niets. Dus of er is een goede reden te vechten, bv voor behoud van vrijheid, of ik vecht niet. Een ander landsnaampje of andere 'leiding', dat boeit me echt helemaal niets. Als duitsland morgen de boel hier over wil nemen, maar de waarden die ik belangrijk vind behoud haal ik mijn schouders op. Wordt de kkk groot en wil die de boel overnemen en de waarden die ik belangrijk vind van tafel vegen dan vecht ik.
    The meaning of life is to give life meaning

  3. #168
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Ik ben enkel bereid te vechten en te sterven voor bepaalde waarden. Niet voor 'mijn' land zonder verdere inhoud.
    Landen zijn verzinsels, betekenen niets. Dus of er is een goede reden te vechten, bv voor behoud van vrijheid, of ik vecht niet. Een ander landsnaampje of andere 'leiding', dat boeit me echt helemaal niets. Als duitsland morgen de boel hier over wil nemen, maar de waarden die ik belangrijk vind behoud haal ik mijn schouders op. Wordt de kkk groot en wil die de boel overnemen en de waarden die ik belangrijk vind van tafel vegen dan vecht ik.
    Ja, de kans dat de KKK in NL de macht overneemt is zeker niet uit te sluiten!

    Maar je hebt je bonus puntje moreel oké in ieder geval gemaakt.

  4. #169
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ja, de kans dat de KKK in NL de macht overneemt is zeker niet uit te sluiten!

    Maar je hebt je bonus puntje moreel oké in ieder geval gemaakt.
    Het is gewoon een vb over waarden. Duitsland (huidig) conflicteert niet met mijn waarden, de kkk wel.
    Had ook isis kunnen noemen ipv de kkk, zou je je dan beter voelen? Ongeveer net zoveel kans dat die ons hier gaan overnemen, maar wat meer in jouw straatje.
    The meaning of life is to give life meaning

  5. #170
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Je had het niet over nationalisme toen die azulisten in de rif met de amazigh vlag zaten zwaaien nou komen de hypocrieten de interimam uithangen .

  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik denk juist meer dat nationalisme een ziekte is en dat broederschap iets moois is.
    hahahaha semme3nie

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    Wouldcha3b
    Je had het niet over nationalisme toen die azulisten in de rif met de amazigh vlag zaten zwaaien nou komen de hypocrieten de interimam uithangen ."

    Geachte wouldkac9ba jouw trots en eer ligt bij saudi-arabie en msedies jij hebt niks met marokko of de marokkaanse bevolking. Jij bent een stereotype regime kawed die trots is op zijn roots in het midden-oosten.
    Niet vergeten een racist die Marokkanen uit Europa haat.
    Heavy

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Volledig mee eens.

    En zoals iemand anders in deze topic al zei... Vechten in de omtrek van maximaal 2 kilometer om je naasten en familie, buren te beschermen.
    En als de moslimbroeders in het dorpje op 5 kilometer afstand moeite hebben zich staande te houden, maken we natuurlijk ook een uitzondering.

    Maar in naam van een land vechten waar prostitutie niet strafbaar is... Het land wat een trekpleister is voor pedofielentoerisme. nee liever niet.

    En bovendien, Marokko heeft meegedaan aan de coalitie met KSA tegen Jemen. Hier hebben ze 'terroristen' gebombardeerd maar de meeste slachtoffers zijn vrouwen en kinderen.
    Dus deze 94% is bereid mee te vechten tegen moslims...
    Daarom we moeten weten in wat voor conditie we moeten sterven mocht zo een scenario zich ooit voordoen. Moge Allah ons behoeden voor ziektes als nationalisme en racisme.
    Heavy

  9. #174
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Gesproken als een ware straatrat die alleen criminaliteit en sex promoten als er weer een crimineel word neergeknald gaan de nedermarokkaantjes tochten organiseren .

  10. #175
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Al dat hypocriete prietpraat van hun stelt niks voor hebben hun mond vol van de monkar in marokko de monkar die hun zaaien in nl daar hebben de bontkraagjes niet over .Helemaal van god los afgelopen ramadan jongen neergeschoten tijdens de iftar daar hoor je de hypocrieten niet over als ze elkaar neerschieten voor drugs zijn ze ook stil .Maar hebben wel een grote bek over marokko waar ze nooit naar toe gaan en geen band mee hebben echt walgelijke hypocrieten .

  11. #176
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    TDM
    Daarom we moeten weten in wat voor conditie we moeten sterven mocht zo een scenario zich ooit voordoen. Moge Allah ons behoeden voor ziektes als nationalisme en racisme."

    Moge allah ons behoeden voor liberale regimeslaafjes die marokko willen vernietigen!! Jij bent echt in de minderheid..Niemand gelooft in Hippie propaganda.. We zijn niet hetzelfde accepteer het maar!
    Allah beschermd geen criminelen daarom dat allah jullie vernederd waar jullie khawana ook maar zijn ter wereld zijn. Allah veranderd de situatie van de mens niet tenzij zij zelf hun situatie veranderen daar hebben jullie bontkraagjes geen kaas van gegeten.

  12. #177
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Allah beschermd geen criminelen daarom dat allah jullie vernederd waar jullie khawana ook maar zijn ter wereld zijn. Allah veranderd de situatie van de mens niet tenzij zij zelf hun situatie veranderen daar hebben jullie bontkraagjes geen kaas van gegeten.
    jij bent alleen maar aan het vechten, maak een geintje lach een keer., niet goed voor je hart

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    TDM
    Daarom we moeten weten in wat voor conditie we moeten sterven mocht zo een scenario zich ooit voordoen. Moge Allah ons behoeden voor ziektes als nationalisme en racisme."

    Moge allah ons behoeden voor liberale regimeslaafjes die marokko willen vernietigen!! Jij bent echt in de minderheid..Niemand gelooft in Hippie propaganda.. We zijn niet hetzelfde accepteer het maar!
    Moslims zijn nooit in de minderheid.
    Heavy

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Allah beschermd geen criminelen daarom dat allah jullie vernederd waar jullie khawana ook maar zijn ter wereld zijn. Allah veranderd de situatie van de mens niet tenzij zij zelf hun situatie veranderen daar hebben jullie bontkraagjes geen kaas van gegeten.
    Wat er is met jou gebeurt man serieus.
    Heavy

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    goodbet
    Ik denk juist meer dat nationalisme een ziekte is en dat broederschap iets moois is."

    Ik weet wel zeker dat liberalisme een ziekte is net als homosexualitiet. Broederschap krijg je door verwantschap te ontwikkelen/zoeken via vaderlandse liefde voor je land en volk. Landen met een groot nationalisme doen het altijd goed tegen globalisme, zionisme en agressie weren van andere landen. Ga jou fabeltjes in israel verspreiden !!

    homosexualiteit is net als nationalisme een ziekte.

    Iemand die zijn eigen volk of ras hoger acht of op een hogere plaats plaatst ten opzichte van een andere ras is een kankergezwel in deze wereld. Dit is namelijk het schoolvoorbeeld van kibr (hoogmoedigheid).

    Allah heeft de mens geschapen in alle kleuren, soorten en maten.
    De koran is voor iedereen. Voor alle broeders op de wereld. Kibr is door Allah verboden.

    Allah Soebhanahoe Wa Ta'ala heeft kibr in de islaam verboden gemaakt, omdat het woord kibr trots, hoogmoed en arrogantie betekent. Ibn Qoedama heeft gezegd: "Kibr kan verborgen in een persoon zelf zitten, maar door de omgang met andere mensen komt het tot uiting in zijn gedrag. En dit gedrag laat hem denken dat hij beter is dan de ander."
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.