1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    marokko maakt een slechte indruk

    en waarom ik dit zeg is dat ik wel snap waarom mensen niet warm lopen voor deze wedstrijden het geeft toch een slechte indruk dat de stadions zo leeg zijn
    als je als land eindelijk iets organiseert dan moet je ook voor sfeer zorgen desnoods laat je mensen gratis binnen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Je hebt gelijk
    De Botola semi profs tegen het woestijnelftal van Mauritanië, wie wil dat nou missen?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Is ook gewoon locale team,in marokko zijn maar 3 teams belangrijk,marokko A team en Raja en wydad,dan is alles uitverkocht,chan is niks

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Finale nationale beker is in Marokko belangrijker dan Afrika cup lokaal

    https://youtu.be/tNO3m9lLCFM

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.542
    06-10-2006

    Niet boeiend! Ik zie de CHAN meer als een springplank naar Europa voor de Botolaspelers. Vast redelijk wat scouts uit Europa die de wedstrijden bekijken.
    "Als je wilt weten wiens slaaf je bent, dan moet je beginnen te kijken naar wie je niet mag bekritiseren"
    Voltaire

  6. #6
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Je hebt gelijk
    De Botola semi profs tegen het woestijnelftal van Mauritanië, wie wil dat nou missen?
    Opzich kwamen er best wel een hoop supporters op die wedstrijd af hoor, althans meer dan ik had verwacht. Topicstarter heeft het volgens mij over de andere wedstrijden, ik zie mezelf al helemaal op de tribune zitten om Libië vs Equatoriaal- Guinea of Sudan tegen Guinea te kijken. Dies nie gek ook. Afrikaanse landen krijgen de stadions niet eens vol tijdens de 'normale' Afrika Cup, laat staan dat mensen de tijd gaan nemen om B-teams in actie te zien.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    afrikaanse landen nemen bijna geen supporters mee , afstanden zijn ook te groot

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Precies,en mensen moeten werken vooral in Marokko anders geen brood,wat gaat voor? je kinderen eten brengen of 2 uur lang je tijd verspillen aan sudan vs equitoreal Guinea,supporters vullen de stadions alleen bij Mountakhab A team of als een club speelt,dit toernooi is geen belangrijk toernooi,b teams,mischien dat bij halve finales wat drukker word en 3ed ook nog als Marokko er dan nog bij zit

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    ik vraag mij af of de bal wel rond genoeg is....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door thePUNISHER Bekijk reactie
    ik vraag mij af of de bal wel rond genoeg is....
    Het is geen toernooi dat op fifa datum is,dus ik vrees indd dat de ballen van slecht kwaliteiten zijn,die ze bij de intertoys ook verkopen

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.001
    16-01-2016

    Als ik realistisch moet zijn is niet alleen Marokko, maar ook het volk fucked up.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Dit is nog altijd maar chan. Wie gaat er nu Sudan tegen Guinee willen zien.

  13. #13
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Yalquzaq Bekijk reactie
    Als ik realistisch moet zijn is niet alleen Marokko, maar ook het volk fucked up.
    Aldus een Turk ...