Wie ben ik Ik ben een 29- jarige Marokkaanse jongen. Ik ben geboren en getogen in Nederland/randstad Van ouderlijk kom af ben ik een Arabier .

Je zal wel nieuwsgierig zijn naar opleiding en werk laat ik daar maar meteen met de deur in huis vallen:
Na mijn logistiek opleiding ben ik mijn zijde maar eens gaan bekijken op de scheepersvaard Nadat ik mijn studie behaald heb, ben ik gaan werken, Elhamdoullilah . Ik ben werkzaam als hijskraan bestuurdee je begrijpt al dit is mijn eerste werkgever en ben hier nog steeds werkzaam.*
Ik zal je eens meer over mijn als persoon vertellen*

Nou, hier komt die dan. Naar mij mening ben ik,*
Goudeerlijk, recht door zee, direct, meegaand, niet eigenwijs, niet koppig, ondeugend.
Op een serieuze manier speels ?? Enthousiast, alhoewel kom ik af en toe ook nors en depri over, al ben ik dit niet. Maar ja, dat is de manier van opvatting van anderen. Er is nog veel meer maar dat laat ik maar eens aan jouw voorstelling vermogen over.Dit zal vanzelf wel naar voren komen.
Ik heb naar mijn mening mijn leven redelijk voor elkaar gezien mijn leeftijd, maar ik wil meer en wil het delen. Geloof, gevoel, leven, kinderen, bezit, misschien ook wel in die volgorde .*
Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ook ik met het probleem zit: hoe kom ik aan een toekomstige Marokkaanse!! Vrouw. Mijn ontdekkingsreis is begonnen en meteen maar met jouw?!

Uit bovenstaande kan je al wel halen dat ik toch een tijdje met de gedachte rondloop om de wens van trouwen met een Marokkaanse maar eens dieper te gaan bekijken. Kortom, ik wil gelukkig zijn in alle elementen. Geloof, familie, gezin en natuurlijk met mijzelf.

Uit het bovenstaande schrijven ontluikt dat ik serieus een poging betracht door middel van dit medium. Ondanks een drang naar het huwelijk speelt lot hier een grote rol in.*
Ik wens dus alleen serieuze reacties. Voor de speelsere dames onder ons. Geen hand vol maar een land vol