1. #1
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Kuzu (DENK) over liegen in de politiek

    "Als politicus zeg je soms dingen waarover ophef ontstaat. Zo veroorzaakte ik onduidelijkheid toen ik tijdens de laatste campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen iets zei over artsen die de stekker er bij allochtone patiënten op de intensive care te vroeg uithalen. Sommigen grijpen zo’n uitspraak meteen aan om DENK onderuit te halen en mij tot leugenaar te verklaren. Daar heb ik geen boodschap aan. Ik ga wel in op de uitnodiging van artsenorganisatie KNMG om langs te komen en uit te leggen waar ik op doelde. Ik wilde aan de hand van praktijkvoorbeelden aandacht vragen voor patiënten die kwalitatief mindere zorg ervaren door een taalachterstand.”

    https://www.rd.nl/vandaag/politiek/v...tiek-1.1460094

    FCE in Eindhovuh zou zeggen:
    En gè geleuft dè ...

    Kuzu wilde net voor de verkiezingen
    gewoon goedkoop via de onderbuik scoren
    bij potentiële Denk-stemmers ...

  2. #2
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Politiek heeft continu problemen met de realiteit, de een overdrijft, de ander verdraait, en weer een ander zuigt iets uit zijn duim, vaak een mix van de drie.
    Kuzu runt een slachtoffer gerichte partij, dus overdrijft discriminatie, en in zijn geval verzint het doden van mensen.
    Hij hoeft ook geen bewijs, want ondanks die leugen heeft hij alsnog 3 zetels gehaald, dus hij komt er prima mee weg, als je eenmaal snapt met welke leugens je wegkomt kan je het blijven doen.

    De echte grap is misschien deze wel, hoe dom achten groepen politici het volk, en hoe dom is dat volk echt.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    "Als politicus zeg je soms dingen waarover ophef ontstaat. Zo veroorzaakte ik onduidelijkheid toen ik tijdens de laatste campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen iets zei over artsen die de stekker er bij allochtone patiënten op de intensive care te vroeg uithalen. Sommigen grijpen zo’n uitspraak meteen aan om DENK onderuit te halen en mij tot leugenaar te verklaren. Daar heb ik geen boodschap aan. Ik ga wel in op de uitnodiging van artsenorganisatie KNMG om langs te komen en uit te leggen waar ik op doelde. Ik wilde aan de hand van praktijkvoorbeelden aandacht vragen voor patiënten die kwalitatief mindere zorg ervaren door een taalachterstand.”

    https://www.rd.nl/vandaag/politiek/v...tiek-1.1460094

    FCE in Eindhovuh zou zeggen:
    En gè geleuft dè ...

    Kuzu wilde net voor de verkiezingen
    gewoon goedkoop via de onderbuik scoren
    bij potentiële Denk-stemmers ...
    Hij ging met die uitspraak gewoon keihard onderuit..hij zei zelfs dat hij nog met bewijzen zou.komen dat stekkers er voortijdig uitgetrokken zouden worden bij allochtone patienten.
    Ik DENK dat we diie..gezien dit interview..niet gaan krijgen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Maakt niet uit.. mensen houden van, en volgen graag fake nieuws.

    Dat is het nieuwe nationalisme.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Politiek heeft continu problemen met de realiteit, de een overdrijft, de ander verdraait, en weer een ander zuigt iets uit zijn duim, vaak een mix van de drie.
    Kuzu runt een slachtoffer gerichte partij, dus overdrijft discriminatie, en in zijn geval verzint het doden van mensen.
    Hij hoeft ook geen bewijs, want ondanks die leugen heeft hij alsnog 3 zetels gehaald, dus hij komt er prima mee weg, als je eenmaal snapt met welke leugens je wegkomt kan je het blijven doen.

    De echte grap is misschien deze wel, hoe dom achten groepen politici het volk, en hoe dom is dat volk echt.

    Stof tot nadenken, Karim!!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Kuzu is simpelweg de Turkse variant van deze republikeinse gek: https://www.youtube.com/watch?v=0V4U0dOax3Y. Of die andere, Pete Hoekstra, die hier recent werd afgefakkeld. Trump gaat ook nog wel een keer afgefakkeld worden.

    In Nederland kom je hier niet mee weg, niet onder de autochtone bevolking.