1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Ze verkopen Pepe en Morata en verhuren James. Wat houden ze over? Benzema en C Ronaldo die voorin niks voorstellen. Isco alleen met ze dribbels meer niet. Asensio niks laten zien. Achterin met Varane en Ramos zorgen voor veel tegengoals.
    Een beperkte spits als Morata verkopen voor 90 miljoen is 1 van de beste deals ooit , die is niet beter dan Benzema.

  2. #32
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.716
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Zijn er nog steeds mensen die denken dat Real fftjes PSG eruit kegelt in de Champions League?

    Kom op man, wees realistisch. Dit is het SLECHTSTE Real wat ik in tijden gezien heb. Volgens mij zelfs het slechtste Real wat ik ooit gezien heb sinds ik Real ben begonnen te volgen.

    Dit gaat Zidane's kop kosten. Die wordt 100% ontslagen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Een beperkte spits als Morata verkopen voor 90 miljoen is 1 van de beste deals ooit , die is niet beter dan Benzema.
    Hij is wel een killer. Voetballend komt Morata sowieso te kort, maar is een betere spits voor Real dan Benzema.

  4. #34
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    betaal 90m voor Auba waarom zo gek doen? Of koop Werner van Leipzig.. Anders ehmm ja Lewa voor 90m
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  5. #35
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Zijn er nog steeds mensen die denken dat Real fftjes PSG eruit kegelt in de Champions League?

    Kom op man, wees realistisch. Dit is het SLECHTSTE Real wat ik in tijden gezien heb. Volgens mij zelfs het slechtste Real wat ik ooit gezien heb sinds ik Real ben begonnen te volgen.

    Dit gaat Zidane's kop kosten. Die wordt 100% ontslagen.
    Zidane wordt echt niet ontslagen! Voor de wedstrijd werd al uit alle hoeken gezegd dat hij zolang mag blijven als hij wil. Het zou ook niet gepast zijn om zo een icoon te ontslaan ondanks zijn slechte keuzes.

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?


  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    HAHAHHAHA heerlijk dit!!

    als barca niet draait staat messi op. hij laat mensen scoren of scoort zelf

    je hebt niks aan ronaldo als real niet draait. beter haalt zidane zn #5 shirtje weer uit de kast en stelt ie zichzelf op. misschien dat ie ronaldo op die manier kan helpen aan een paar intikkertjes

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Zijn er nog steeds mensen die denken dat Real fftjes PSG eruit kegelt in de Champions League?

    Kom op man, wees realistisch. Dit is het SLECHTSTE Real wat ik in tijden gezien heb. Volgens mij zelfs het slechtste Real wat ik ooit gezien heb sinds ik Real ben begonnen te volgen.

    Dit gaat Zidane's kop kosten. Die wordt 100% ontslagen.
    hey

    hoe voel jij je?

  8. #38
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Wie toto gezet op Villareal?
    Hahaha. Dan was je gewoon binnen!

  10. #40
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Deze wedstrijd zal Real winnen. Ik heb de opstellingen gezien en de arbitrage bekeken.

    Villarreal zit in een kleine dip. Ze zijn afgelopen woensdag ook nog eens uitgeschakeld in de beker door Leganes. Dit zal de eerste wedstrijd worden voor Real waarin ze weer goed gaan winnen. Ze hebben in de afgelopen 4 La Liga wedstrijden maar 1 keer gewonnen...

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Hahah ik had het bijna goed

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    goodbet durft niet meer hier te komen

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    goodbet durft niet meer hier te komen
    Die is C Ronaldo ze vriend aan het troosten.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Die is C Ronaldo ze vriend aan het troosten.
    hoe ?

  15. #45
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Cristiano Ronaldo in La Liga this season:

    14 games
    93 shots taken (most in top 5 leagues)
    4 goals
    An embarassing conversion rate of 4.3%, the worst in Europe's top 5 leagues.
    . The best

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.