+ Reageer
Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 3 18 26 27 28
406 tot 416 van 416
    MVC Lid

Reacties
    15.763
    03-05-2015

Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Ben je echt zo ouderwets Hans?
    wat heeft dit met ouderwets te maken . Dit heet trots eer en schaamte.

Ik snap mannen niet die hun vrouwen laten werken . Dan ben je gewoon een lafaard . Zag je onze vaders dat doen ? Of wil je die ook uit maken voor ouderwets
    Kill them with success en burry them with a smile.
    Verdwaald op het goede pad.

MVC Lid

Reacties
    4.329
    11-01-2009

Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Maatschappelijk verval.

De beredenering is ‘als bijna iedereen het doet, dan is het toch goed’
    Omdat het maatschappelijk moraal is gekanteld mag je kennelijk zaken niet meer benoemen zoals ze zijn

De nieuwe definitie van een kech wordt dan ‘iemand die sexuele en losbandige handelingen verricht naar eigen goeddunken en daar niet op wenst aangesproken te worden omdat 70% vd bevolking het doet en als de meerderheid het doet is het goed en moet je me een respectabele vrouw noemen of jij nu een andere mening erop nahoudt of niet ook als je meer zingeving hebt ook dan ben ik even goed en ik heb vooral geen spijt dus laat me laat me gewoon ik ben graag hypocriet’

Dit lijkt een Ouahiba flashback met een iq garnalen uitleg
    slachtofferrol in combinatie met ''t is 2017 alles kan en mag''.

Als je zo in het leven staat zonder morele standaard dan is the sky the limit.

MVC Lid

Reacties
    15.763
    03-05-2015

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Daar zijn ze idd op hun best
    Zo is de natuur .een vrouw hoort gewoon thuis te zijn en voor de kids te zorgen en het huis netjes te houden en ja tuurlijk kan ze af en toe naar buiten met schoonmoeder naar de Markt gaan ofzo of met der man naar een kinderboerderij.

Maar je vrouw laten werken in strakke broekjes en uitdagende make up op met chanell parfum op .dat vraagt gewoon om problemen .
    Kill them with success en burry them with a smile.
    Verdwaald op het goede pad.

MVC Lid

Reacties
    59
    13-01-2018

Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    slachtofferrol in combinatie met ''t is 2017 alles kan en mag''.

Als je zo in het leven staat zonder morele standaard dan is the sky the limit.
    Precies. Ik vind het absoluut abnormaal gedrag en ik zal nooit accepteren dat een onzedelijke vrouw gelijk staat aan een zedelijke vrouw noch accepteer ik slachtofferrollen die misbruikt worden voor eigen egoïstische doeleinden.

Echte slachtoffers verdienen alle steun empathie en zachtmoedigheid

Moedwillig je op een bepaalde manier gedragen en kleden omdat je het lustfactor najaagt is je eigen zaak maar dan zie en beschouw ik je ook als een lustnajager tenzij je het tegendeel bewijst
    Omnibus meretricibus dantur mercedes est morietur

.

Reacties
    4.277
    18-12-2015

Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie

Maar je vrouw laten werken in strakke broekjes en uitdagende make up op met chanell parfum op .dat vraagt gewoon om problemen .
    Klopt.

MVC Lid

Reacties
    4.329
    11-01-2009

Precies. Ik vind het absoluut abnormaal gedrag en ik zal nooit accepteren dat een onzedelijke vrouw gelijk staat aan een zedelijke vrouw noch accepteer ik slachtofferrollen die misbruikt worden voor eigen egoïstische doeleinden.

Echte slachtoffers verdienen alle steun empathie en zachtmoedigheid

Moedwillig je op een bepaalde manier gedragen en kleden omdat je het lustfactor najaagt is je eigen zaak maar dan zie en beschouw ik je ook als een lustnajager tenzij je het tegendeel bewijst
    indd. Een slachtoffer heeft nooit dat gene wat hem overkomt gewild of beoogt.!
    Vaak zijn deze vrouwen, zoals die ouahiba, pas zogenaamd slachtoffer als het opbaar wordt voor iedereen...maar voor dat het bekend werd was het allemaal geen probleem

MVC Lid

Reacties
    59
    13-01-2018

indd. Een slachtoffer heeft nooit dat gene wat hem overkomt gewild of beoogt.!
    Vaak zijn deze vrouwen, zoals die ouahiba, pas zogenaamd slachtoffer als het opbaar wordt voor iedereen...maar voor dat het bekend werd was het allemaal geen probleem
    Dat komt omdat deze mensen vurig verlangen dat we onrechtvaardig zijn, dat we van een onwaarheid een waarheid maken en van een waarheid een onwaarheid maar vrije wil tot bewuste eigen keus maakt dat de 1 bevoorrecht is en zal worden boven de ander op basis van inzet in het leven, standvastigheid en zelfcontrole. Nooit zal een losbandige vrouw of een overspelige vrouw of een zinaplegende vrouw of een schaars gekleed vrouw gelijk staan aan haar die bewust haar nafs in bedwang houdt. nooit en te nimmer, al worden er 300 blz geschreven aan valse argumenten om onkuise vrouwen op een sympathiek voetstuk te plaatsen. Dit is onrecht van de hoogste orde.

MVC Lid

Reacties
    4.329
    11-01-2009

Dat komt omdat deze mensen vurig verlangen dat we onrechtvaardig zijn, dat we van een onwaarheid een waarheid maken en van een waarheid een onwaarheid maar vrije wil tot bewuste eigen keus maakt dat de 1 bevoorrecht is en zal worden boven de ander op basis van inzet in het leven, standvastigheid en zelfcontrole. Nooit zal een losbandige vrouw of een overspelige vrouw of een zinaplegende vrouw of een schaars gekleed vrouw gelijk staan aan haar die bewust haar nafs in bedwang houdt. nooit en te nimmer, al worden er 300 blz geschreven aan valse argumenten om onkuise vrouwen op een sympathiek voetstuk te plaatsen. Dit is onrecht van de hoogste orde.
    Indd. historisch gezien was dat altijd het geval en dat zal ook zo blijven.

MVC Lid

Reacties
    59
    13-01-2018

Indd. historisch gezien was dat altijd het geval en dat zal ook zo blijven.
    En die rangorde geldt met alles in het leven. Schoolsysteem of de werkvloer. Hij/ zij die zich inzet betere resultaten boekt krijgt hogere cijfers of een hogere functie (promotie). Geen inzet leveren is niet gelijk aan wel inzetl leveren. Die 2 beoordeel je niet gelijk noch beloon je ze gelijk noch benoem je ze in titelnaam gelijk. Dat is de realiteit en dat is hoe het leven werkt.

Alles werkt zo en ineens op het vlak van losbandigheid en maatschappelijk moraal willen we gladstrijk ideologie toepassen. Beetje oneerlijk hè?

Staat de realiteit je niet aan? Creëren je eigen bubbel of Utopia of beter noch doe wat aan jezelf zodat de uitkomst van je magere levensinzet een boost kan krijgen. Het ligt bij jezelf zowel kans als falen. Stop die misplaatste pitytrip en leer van je vakkuiken

MVC Lid

Reacties
    4.329
    11-01-2009

En die rangorde geldt met alles in het leven. Schoolsysteem of de werkvloer. Hij/ zij die zich inzet betere resultaten boekt krijgt hogere cijfers of een hogere functie (promotie). Geen inzet leveren is niet gelijk aan wel inzetl leveren. Die 2 beoordeel je niet gelijk noch beloon je ze gelijk noch benoem je ze in titelnaam gelijk. Dat is de realiteit en dat is hoe het leven werkt.

Alles werkt zo en ineens op het vlak van losbandigheid en maatschappelijk moraal willen we gladstrijk ideologie toepassen. Beetje oneerlijk hè?

Staat de realiteit je niet aan? Creëren je eigen bubbel of Utopia of beter noch doe wat aan jezelf zodat de uitkomst van je magere levensinzet een boost kan krijgen. Het ligt bij jezelf zowel kans als falen. Stop die misplaatste pitytrip en leer van je vakkuiken
    Indd. !

MVC Lid

Reacties
    2.770
    12-03-2017

Haha. ...ik wordt geboycot door festivals die mij nooit geboekt hebben en djays die me nooit draaien

Boef reageert zoals het een artiest betaamt....met een nummer.

https://youtu.be/IJ10s6eUHX8

heel vet!!