1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Mensen dogen beleid graag terwijl ze onderwijl bewijsdrang hebben om vooral hun ongelijk en hypocrisie te tonen. Als we gaan schoonvegen begin je bovenaan maar ze willen gewoon lekker feesten joh morgen bestaat niet YOLO
    nog meer afleiding voor het volk zodat zaken die er echt toedoen de vergetelheid in worden ..uhm gefeest

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Dit is dus een gekwetste kech mensen Ts wil graag trouwen en liefst met een knappe rijke man die haar maagdelijk respect geeft helaas is haar realiteit net zo miserabel als haar succesfactor online
    Weer sorry..gewoon een Hollandse met gezond verstand.
    Die zich inderdaad niet laat leiden naar ideeën van een vrouw die andere vrouwen hoe.ren noemt om haar onzekerheid te maskeren over de situatie waar ze zelf inleeft

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Sure meid blijf jezelf overtuigen van je goede bedoeling en neem het voortaan ook op voor de crimineel die achtergesteld wordt
    l
    Drogreden..

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Een mening van een geëpileerde wenkbrauwen h o e r is onbelangrijk. Vrouwen die naakt de straat overgaan terwijl ze gekleed zijn en als een parfumerie rieken, zijn allemaal zinaplegende kech's, al is ze maagd.

  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Deze hele topic en insteek ervan is hypocriet. Ik neem dit niet serieus ga een verrassing voorbereiden
    Ik moet je eerlijk bekennen ik kende het woordje niet eens. Maar goed, t zijn wel dezelfde soort mensen die in dat stukje opkomen voor mensen die ''een fout'' hebben gemaakt die je overal ziet terugkomen in reacties over soortgelijke items.
    Dat maakt het nog triester.

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Het is pure belediging om de vrouwen het huis in te jagen, en ze hun onafhankelijkheid af te nemen.
    vrouwen horen thuis .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    vrouwen horen thuis .
    Ben je echt zo ouderwets Hans?

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Ben je echt zo ouderwets Hans?
    Vind je zijn uitspraak ouderwets? vind je ook dat vrouwen en mannen van dezelfde sanitaire ruimte gebruik moeten maken?

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    vrouwen horen thuis .
    Daar zijn ze idd op hun best

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Ben je echt zo ouderwets Hans?
    wat heeft dit met ouderwets te maken . Dit heet trots eer en schaamte.


    Ik snap mannen niet die hun vrouwen laten werken . Dan ben je gewoon een lafaard . Zag je onze vaders dat doen ? Of wil je die ook uit maken voor ouderwets
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Maatschappelijk verval.

    De beredenering is ‘als bijna iedereen het doet, dan is het toch goed’
    Omdat het maatschappelijk moraal is gekanteld mag je kennelijk zaken niet meer benoemen zoals ze zijn

    De nieuwe definitie van een kech wordt dan ‘iemand die sexuele en losbandige handelingen verricht naar eigen goeddunken en daar niet op wenst aangesproken te worden omdat 70% vd bevolking het doet en als de meerderheid het doet is het goed en moet je me een respectabele vrouw noemen of jij nu een andere mening erop nahoudt of niet ook als je meer zingeving hebt ook dan ben ik even goed en ik heb vooral geen spijt dus laat me laat me gewoon ik ben graag hypocriet’

    Dit lijkt een Ouahiba flashback met een iq garnalen uitleg
    slachtofferrol in combinatie met ''t is 2017 alles kan en mag''.

    Als je zo in het leven staat zonder morele standaard dan is the sky the limit.

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Daar zijn ze idd op hun best
    Zo is de natuur .een vrouw hoort gewoon thuis te zijn en voor de kids te zorgen en het huis netjes te houden en ja tuurlijk kan ze af en toe naar buiten met schoonmoeder naar de Markt gaan ofzo of met der man naar een kinderboerderij.

    Maar je vrouw laten werken in strakke broekjes en uitdagende make up op met chanell parfum op .dat vraagt gewoon om problemen .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie

    Maar je vrouw laten werken in strakke broekjes en uitdagende make up op met chanell parfum op .dat vraagt gewoon om problemen .
    Klopt.

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Precies. Ik vind het absoluut abnormaal gedrag en ik zal nooit accepteren dat een onzedelijke vrouw gelijk staat aan een zedelijke vrouw noch accepteer ik slachtofferrollen die misbruikt worden voor eigen egoïstische doeleinden.

    Echte slachtoffers verdienen alle steun empathie en zachtmoedigheid

    Moedwillig je op een bepaalde manier gedragen en kleden omdat je het lustfactor najaagt is je eigen zaak maar dan zie en beschouw ik je ook als een lustnajager tenzij je het tegendeel bewijst
    indd. Een slachtoffer heeft nooit dat gene wat hem overkomt gewild of beoogt.!
    Vaak zijn deze vrouwen, zoals die ouahiba, pas zogenaamd slachtoffer als het opbaar wordt voor iedereen...maar voor dat het bekend werd was het allemaal geen probleem

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Dat komt omdat deze mensen vurig verlangen dat we onrechtvaardig zijn, dat we van een onwaarheid een waarheid maken en van een waarheid een onwaarheid maar vrije wil tot bewuste eigen keus maakt dat de 1 bevoorrecht is en zal worden boven de ander op basis van inzet in het leven, standvastigheid en zelfcontrole. Nooit zal een losbandige vrouw of een overspelige vrouw of een zinaplegende vrouw of een schaars gekleed vrouw gelijk staan aan haar die bewust haar nafs in bedwang houdt. nooit en te nimmer, al worden er 300 blz geschreven aan valse argumenten om onkuise vrouwen op een sympathiek voetstuk te plaatsen. Dit is onrecht van de hoogste orde.
    Indd. historisch gezien was dat altijd het geval en dat zal ook zo blijven.