1. #76
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Maar HoBBiT... wat is nu eigenlijk precies het probleem dan waar jullie het niet zo met elkaar over eens kunnen zijn?
    Nou hij zei dat die wetenschappelijke berekening niet klopt. En toen ik vroeg waarom dat hij dat claimt en of hij dan de juiste wetenschappelijke berekening kon plaatsen kwam hij met een heel lap tekst dat er niets mee te maken had... Daarna begon hij op de man te spelen en mij uit te maken voor alles en nog wat....

  2. #77
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    vroeger bedacht ik een theorie dat als je maar snel en lang genoeg rondjes draait dat je op een gegeven moment jezelf gaat inhalen

    Maar over tijdreizen gesproken, tot nu toe blijft dat allemaal Science fiction. Hoe kan je een bericht terug sturen naar het verleden waarmee je in het verleden duidelijk maakt dat het uit de toekomst komt? Star Trek zit vol van zulke momenten vol raadsels... (zoals S5E06 - Timeless van de serie Star trek Voyager)
    Haha grapjas.

    Klopt, het is ook een theorie maar sommige beweren dat het wiskundig mogelijk is...

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Nou hij zei dat die wetenschappelijke berekening niet klopt. En toen ik vroeg waarom dat hij dat claimt en of hij dan de juiste wetenschappelijke berekening kon plaatsen kwam hij met een heel lap tekst dat er niets mee te maken had... Daarna begon hij op de man te spelen en mij uit te maken voor alles en nog wat....

    typisch Master HoBBiT, als hij er niet omheen kan dan gaat hij op de persoon spelen... De cijfers liegen niet en zo ingewikkeld is de berekening niet te maken. De tekst in de koran staat er al meer dan 1400 jaar, dus daar ligt het ook niet aan....

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Haha grapjas.

    Klopt, het is ook een theorie maar sommige beweren dat het wiskundig mogelijk is...
    tja dan moeten ze wel op de een of ander manier vat krijgen op tijd om dat te kunnen beïnvloeden maar goed, er zouden geen natuurwetten zijn die dit zouden beletten... wie weet... er zijn tal van theorieen, soms is het een bepaalde snelheid die je moet hebben, andere keer moet je dichtbij een zwart gat de route terug in tijd zien te vinden en in een ander geval moet je in de ruimte een tijdmachine bouwen maar het heeft alleen zin als er in het verleden ook zo'n machine is... voorlopig nog allerlei onoverbrugbare dilemma's

  5. #80
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    yeah right
    Klop het niet?

  6. #81
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Heb ik gezegd dat het verboden is dan?
    Liegen over Allah Subhana Wa Ta 'ala is verboden en Zijn Woorden omdraaien ook maar dat is toch algemeen bekend of niet?
    Zapdoz verdraait graag de Woorden is me opgevallen en dat moet niet kunnen.
    Ken em niet..geen zin om het te bestuderen..

    Kan het gewoon zijn dat het een andere zijn interpretatie is over een geschreven woord..heilig rechtstreeks al dan niet.

    Koran is de boek bij uitstek waar er verschillende visie's over zijn..

    Al claimen velen er is maar 1 definitie..

    Begrijpen zal niemand nooit niet echt...zit vol suprise's

    Denk juist dat het dat de bedoeling is...
    Dus een andere zijn draai volgens jou, kan gewoonweg ..simpelweg.. zijn kijk er op zijn..

    Wie ben jij dan om het perse beter te weten?

  7. #82
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Aniway..ik houd niet van ingewikkeld..

    Ik kijk en leer van sommige bollebozen hierso so..

    Just keep it that way

  8. #83
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    typisch Master HoBBiT, als hij er niet omheen kan dan gaat hij op de persoon spelen... De cijfers liegen niet en zo ingewikkeld is de berekening niet te maken. De tekst in de koran staat er al meer dan 1400 jaar, dus daar ligt het ook niet aan....
    Ik vind een excuses wel op zijn plaats, wat vind jij?

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ik vind een excuses wel op zijn plaats, wat vind jij?
    op z'n minst... zeker

  10. #85
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    op z'n minst... zeker
    Ik denk dat hij weer met een heel bla verhaal gaat komen, wat denk jij?

  11. #86
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ik denk dat hij weer met een heel bla verhaal gaat komen, wat denk jij?
    Ik denk dat jij een dikke knuffel van mij krijgt.
    Poes.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Waarom heeft niemand nog de berekeningen laten zien? Zal ik dan even een poging doen?


    De maan legt ongeveer een afstand af van 2.158.506 km per keer, in 1000 jaar tijd is dat 25.902.068.371 km

    Om deze afstand in 1 dag af te leggen is de snelheid
    25.902.068.371/(24*60*60)=299.792 km per seconde * 1000 = 299.792.458 meters per seconde
    lichtsnelheid is 299.792.458 m/s
    Wat is precies het probleem dan?


    Maar nogmaals, dit wil niet zeggen dat lichtsnelheid de maximumsnelheid is van een engel maar eerder in zijn taak die hij gekregen heeft om te volbrengen.De boodschap is eerder een bewijs van, zo niet een bevestiging van...



    SubhanaLlaah... dit wist ik dus nog niet... TS bedankt ik was in de war met een andere topic over engelen en meteorieten....
    Als je het onderstaande als basis neemt voor jouw berekening dan mag je die herzien:

    Engelen hebben snelheid van het licht PROOF!
    http://www.speed-light.info/miracles...d_of_light.htm

    De afstand die ze afleggen in 1 dag komt overeen met de afstand die de maan aflegt in duizend jaar.*

    Hoe bijzonder is dat.

  13. #88
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Ik denk dat jij een dikke knuffel van mij krijgt.
    Poes.
    Niets anders verwacht van een dier.. Gelukkig bestaan er ook mensen die verheven zijn boven dieren. "Wa laqad Karamna banie Adam".

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Als je het onderstaande als basis neemt voor jouw berekening dan mag je die herzien:

    Engelen hebben snelheid van het licht PROOF!
    http://www.speed-light.info/miracles...d_of_light.htm

    De afstand die ze afleggen in 1 dag komt overeen met de afstand die de maan aflegt in duizend jaar.*

    Hoe bijzonder is dat.
    Klopt, dat komt doordat er uit gemakshalve wordt uitgegaan van een gemiddelde afstand die de maan aflegt berekend op basis van de arriverende afstand tussen 350.000 km en 410.000 km




    als je het echt nauwkeuriger wilt hebben dan moet je over een periode van 1000 jaar de exacte afstanden gebruiken om tot een nauwkeurige berekening te komen waarvan de vers ook is uitgegaan. Dus de afstand die de maan gedurende 1000 jaar aflegt bereken je niet door gemiddelde afstand van 1 maand *12*1000. Je moet gewoon over 12.000 maanden de afstand berekenen rekeninghoudend met de wisselende afstand tussen aarde en de maan. ik denk dat je daarmee wel in de buurt komt met de berekeningen

    Overigens is het verschil maar ergens tussen 0,273% en 1% of zoiets.


    Ik ben geen maanexpert maar dit lijkt mij de reden dat de na-berekeningen verschillende doch marginale uitkomsten geven.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Klop het niet?
    wat niet?