+ Reageer
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 6 7 8
106 tot 118 van 118
    MVC Lid

Reacties
    1.147
    17-02-2014

Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Je hoeft je kufr gevoelens en kufr praktijken niet voor mij te verantwoorden atheïstische joodje.
    Voor je homofiele gevoelens kun je terecht bij de wallen in amsterdam, daar kan je gesmeerd worden en kun je ook gelijk je olie laten verversen.
    Daar kun je verder solliciteren.
    Yallah zied... kowed nu l3an abouk a mies an kehba.
    Je begint strontvervelend te worden, je sollicitatie is klaar, uit en afgelopen
    Dat weet jij wel goed

الهلال

Reacties
    2.912
    11-01-2016

Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Dat weet jij wel goed
    Als ik anderhalf jaar in beurs van berlage heb gewerkt te midden van de wallen dan wel ja.
    Ik moest brand en inbraakbeveiliging aanleggen
    Maar hoe jij dat ook weet lijkt erop of je daar ook werkt maar dan achter de ramen in je stringetje yek want dat is wel het enige wat jij kan
    Er is geen goedheid in kennis als die niet wordt bevestigd door daden, of woorden die niet worden bevestigd door handelingen.

MVC Lid

Reacties
    1.147
    17-02-2014

Als ik anderhalf jaar in beurs van berlage heb gewerkt te midden van de wallen dan wel ja.
    Ik moest brand en inbraakbeveiliging aanleggen
    Maar hoe jij dat ook weet lijkt erop of je daar ook werkt maar dan achter de ramen in je stringetje yek want dat is wel het enige wat jij kan
    Hahahah nou ik wist het pas na dat ik jouw reactie heb gelezen hoor
    Get a life ofzo i.pv. mensen hier lastig te vallen met je domme opmerkingen, schijnheilige

الهلال

Reacties
    2.912
    11-01-2016

Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Hahahah nou ik wist het pas na dat ik jouw reactie heb gelezen hoor
    Get a life ofzo i.pv. mensen hier lastig te vallen met je domme opmerkingen, schijnheilige
    Jaja niet liegen jij. Je wou leuk doen maar je zet jezelf voor lul sukkel
    Ga gewoon je werk doen en dat is met je benen wijd achter de ramen in de wallen ipv hier te trollen als een zombie
    Er is geen goedheid in kennis als die niet wordt bevestigd door daden, of woorden die niet worden bevestigd door handelingen.

MVC Lid

Reacties
    1.147
    17-02-2014

Jaja niet liegen jij. Je wou leuk doen maar je zet jezelf voor lul sukkel
    Ga gewoon je werk doen en dat is met je benen wijd achter de ramen in de wallen ipv hier te trollen als een zombie
    Haha heb geen woorden voor jou, behalve dat je zielig bent.

MVC Lid

Reacties
    1.350
    19-06-2015

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Beetje verwarrende tekst hierboven. Als ik het goed begrijp ...

1000 jaar is op basis van de maankalender = 1000 × 12 maanmaanden = 12.000 synodische maanmaanden (ca 29,58d/maand). Dat is wat 7de eeuwse moslims zouden begrijpen onder 1000 jaar. Juist?

De afstand die de maan aflegt wordt volgens de beschreven methode berekend op basis van de siderische maan (ca 27d/maand).

Is het niet vreemd om het synodische tijdsbestek te gaan relateren aan de afgelegde afstand binnen het siderische frame?

Hoe verklaar je dat vanuit dat vers?

Of zie ik iets over 't hoofd?
    Nee je ziet niets over het hoofd want in punt 6 geeft hij juist aan dat alleen via het siderische tijdsbestek de juiste waarde van C berekend kan worden die gelijk is aan de snelheid van het licht.

Als dat een feit is… dan rest jouw vraag waarom dan?

Het antwoord op de vraag: “voor wie is deze boodschap bestemd? ” geeft de mogelijke reden . Als je de vers leest dan eindigt hij met “.. a thousand years of those which you count”

Wie wordt hier dan mee bedoeld uiteindelijk? Het lijkt dus alsof dit een boodschap is voor de niet gelovigen… en Allah weet het best…

He arranges [each] matter from the heaven to the earth; then it will ascend to Him in a Day, the extent of which is a thousand years of those which you count. (32:5)

Daarom haalde ik laatst ook deze vers aan om aan te geven dat het siderische tijdsbestek voor Allah niks onbekends is, sterker nog, in de vers begint hij daar juist mee en pas daarna volgt synodische tijdsbestek

ayah 25 van surah 18 Al Khaf

En zij bleven driehonderd jaar (siderische)in hun spelonk en voegden er negen aan toe (=109 = synodisch).

Erdoğan ya mansour

MVC Lid

Reacties
    1.350
    19-06-2015

Alleen dwazen die zich bezig houden met het ongeziene.
    Wie gelooft dat engelen even snel zijn als het licht gooit zichzelf in het diepe.
    Lichtsnelheid is gemaakt door de mens, althans de snelste snelheid die ze kunnen meten.
    Een berekening of een formule of een term die de lichtsnelheid kan overtreffen bestaat niet.
    De mens is maar beperkt tot lichtsnelheid.
    Binnen de theorie van Einstein is het niet mogelijk dat een voorwerp (of informatie) een snelheid heeft die hoger is dan de lichtsnelheid, 299.792.458 m/s.
    Theoretische natuurkunde kan het wel.

Wie in zijn hoofd durft te halen dat engelen beperkt zijn tot lichtsnelheid 299.792.458 m/s en niet hoger of velen malen hoger, moet zich laten nakijken.
    Geloof in de engelen o.a is één van de zes zuilen van imaan of de eerste zuil van de Islam (5 zuilen)
    Zonder één van deze zes is er geen sprake van geloof. Geloven in de engelen is dus essentieel voor de moslim. Zonder geloof in de engelen (of één van de andere zuilen) kun je jezelf geen moslim noemen.

De engelen maken deel uit van al-Ghaib, het ongeziene. Al-Ghaib is datgene wat we niet kunnen zien, wat we niet kunnen waarnemen en waar we geen kennis over op kunnen doen, behalve de kennis die Allah Subhanahu Wa Ta 'ala daarover openbaar maakt. De bronnen voor onze kennis over de engelen zijn dus de Qur'an en de ahadieth van onze Profeet Sal Allahu 3alayhi wa sallam.
    Alleen kennis die hieruit voortkomt kunnen we als betrouwbaar classificeren.

Engelen bestaan uit verschillende soorten en maten.
    Engelen die groot zijn en engelen die enorm groot zijn.
    Engelen met 2, 3, 4 of meer tot wel 600 vleugels, engelen met verschillende taken en engelen met rangen en ga zo maar door.

De vermelding van twee en drie en vier paar vleugels beduidt dat Allah ‘Azza wa Djal (de Almachtige en Majesteitelijke) verschillende gradaties van macht schonk aan verschillende engelen. Zij zijn uitgerust met verschillende krachten wat betreft snelheid en bekwaamheden.

Soms stelde iemand de Profeet een vraag en hij was nog niet uitgepraat of engel Djibriel 3alayhi salaam was er al met het antwoord van Allah (en Allah bevindt zich boven de hemelen).

Voor moslims:
    Stop ermee met het beperken van de engelen!
    Dit is onze imaan en ihsaan 3ibadallah!
    Ik denk ook niet dat de kwestie gaat over de snelheid van de engel of een limiet daarop... het is eerder DE complexe berekening met als resultaat de exacte lichtsnelheid... Maar de engelen zijn vele malen sneller bi idniLlaah.

Erdoğan ya mansour

MVC Lid

Reacties
    8.864
    23-10-2013

Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Nee je ziet niets over het hoofd want in punt 6 geeft hij juist aan dat alleen via het siderische tijdsbestek de juiste waarde van C berekend kan worden die gelijk is aan de snelheid van het licht.

Als dat een feit is… dan rest jouw vraag waarom dan?

Het antwoord op de vraag: “voor wie is deze boodschap bestemd? ” geeft de mogelijke reden . Als je de vers leest dan eindigt hij met “.. a thousand years of those which you count”

Wie wordt hier dan mee bedoeld uiteindelijk? Het lijkt dus alsof dit een boodschap is voor de niet gelovigen… en Allah weet het best…

He arranges [each] matter from the heaven to the earth; then it will ascend to Him in a Day, the extent of which is a thousand years of those which you count. (32:5)

Daarom haalde ik laatst ook deze vers aan om aan te geven dat het siderische tijdsbestek voor Allah niks onbekends is, sterker nog, in de vers begint hij daar juist mee en pas daarna volgt synodische tijdsbestek

ayah 25 van surah 18 Al Khaf

En zij bleven driehonderd jaar (siderische)in hun spelonk en voegden er negen aan toe (=109 = synodisch).
    Ik lees nergens een verklaring voor het door elkaar gebruiken van synodische en siderische referenties. Blijkt ook niet uit 32:5.

25:18 daar heb je in post 96 zelf aangegeven dat het over een aligneren van maankalender op zonnekalender ging. En nu is het ineens iets anders?

Fyi , zowel synodisch als siderisch slaat op maancyclI / maankalender, niet op zonnekalender. De islamitische maankalender is de synodische.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    1.350
    19-06-2015

Ik lees nergens een verklaring voor het door elkaar gebruiken van synodische en siderische referenties. Blijkt ook niet uit 32:5.

25:18 daar heb je in post 96 zelf aangegeven dat het over een aligneren van maankalender op zonnekalender ging. En nu is het ineens iets anders?

Fyi , zowel synodisch als siderisch slaat op maancyclI / maankalender, niet op zonnekalender. De islamitische maankalender is de synodische.
    Als ik de antwoorden wist dan had ik je die gegeven. Ik weet hierover net zo weinig als jij

Twee zinnen uit de Koran en kijk hoeveel bergen aan rekenwerk en tekst om dat ene zinnetje te ontleden... en wie hier met een grote bocht omheen wil lopen doet het maar.

Erdoğan ya mansour

MVC Lid

Reacties
    8.864
    23-10-2013

Als ik de antwoorden wist dan had ik je die gegeven. Ik weet hierover net zo weinig als jij

Twee zinnen uit de Koran en kijk hoeveel bergen aan rekenwerk en tekst om dat ene zinnetje te ontleden... en wie hier met een grote bocht omheen wil lopen doet het maar.
    De enige verklaring voor deze bergen rekenwerk is de niet aflatende ijver van de mirakelzoekers. Verdwaasd door wensdenken en post hoc argumenten kunnen ze pseudowetenschap niet meer onderscheiden van wetenschap.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    1.350
    19-06-2015

De enige verklaring voor deze bergen rekenwerk is de niet aflatende ijver van de mirakelzoekers. Verdwaasd door wensdenken en post hoc argumenten kunnen ze pseudowetenschap niet meer onderscheiden van wetenschap.
    let me remind you dar het vooral atheïsten zijn die met rekenwerk afkomen... en nog iets... je bent ineens zo stil geworden sinds zondag...

What’s working Master HoBBiT? It’s just good math

Erdoğan ya mansour

MVC Lid

Reacties
    8.864
    23-10-2013

let me remind you dar het vooral atheïsten zijn die met rekenwerk afkomen... en nog iets... je bent ineens zo stil geworden sinds zondag...

What’s working Master HoBBiT? It’s just good math
    Het zijn toch wel in eerste instantie gelovigen die algebra uit hun mouw schudden om vermeende mirakels in een Koran vers te bewijzen.

Espirite heeft gelijk. Mirakelzoekers maken een karikatuur van hun religieuze tradities.
    We vallen toch constant in herhaling. Wat valt er nog te zeggen?
    ― Albert Einstein

.

Reacties
    4.207
    18-12-2015

Flikker gewoon op Hobbit