+ Reageer
1 tot 2 van 2
    MVC Lid

Reacties
    1
    12-01-2018

Opzoek voor mijn lieve vriendin naar een man met zijn hart op zijn plek

Salamoulaikom,

Alsallereerst goed om te weten mijn vriendin weet niet dat ik dit heb geplaats voor haar!
    Mijn lieve vriendin mijn beste maatje mijn lieve zusje kortom mijn alles. Ik wil mijn vriendin graag koppelen aan
    een jongeman.Dan komt de vraagt waarom? Omdat mijn vriendin subhanallaah zo n lief meisje is en een zware periode
    achter de rug heeft en hamdoulilaah wat is ze sterk. Elke beproeving omarmt ze met liefde en vooral geduld. Ze studeert
    Hbo, en werkt hier naast ook. Voor de rest is het een meisje met een goed hart en vooral menselijk en een prachtig hart.
    Ze komt uit een prachtig gezin en is hamdoulilaah goed opgevoed. Ze heeft prachtige bruine amandelvormige ogen, mooie
    Lach! Kortom het is een pracht meid van binnen en buiten. Ze kan zo goed praten als je ergens meezit en je praat even
    met haar zo rustgevend en haar advies is the best! Dit bedoelde ik met Niya ze wilt het beste voor iedereen. Ze houd
    er ook van om dingen omtrent de islam te bestuderen en bid uiteraard ook! Ze inspireert en motiveerd me altijd!
    Ze is 21 jaar oud maar wat is ze wijs!

Always have kind words for others.
    Be a positive influence, motivate and empower people rather than pick on the negative always.

MVC Lid

Reacties
    101
    29-08-2017

Lief van jou dat je dit voor je vriendin doet