+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 59
    MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Kom elkaar vragen stellen.

Gewoon kriskras.

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Hey, wat zijn coquilles en hoe smaken ze?

MVC Lid

Reacties
    34
    17-10-2017

Wat heb je vandaag gedaan?

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door PreciousReina Bekijk reactie
    Wat heb je vandaag gedaan?
    heel weinig, ben al een paar dagen nutteloos bezig. En ja, shame on me:/

Jij?

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Hey, wat zijn coquilles en hoe smaken ze?
    Een coquille is het stukje vlees binnenin een Sint-Jacobsschelp. Het wordt gezien als een echte delicatesse en de smaak is zacht en een tikje zoet. Je kunt de schelpen kopen met de coquilles erin, maar coquilles zijn ook los verkrijgbaar. Kort gegrillt zijn de coquilles het lekkerst. Coquilles smaken prima met een sausje, maar ook door pasta of in paëlla zijn ze heerlijk.

OOO, dus het zijn schelpbeestjes. Ik ga dit proberen tijdens het reunie etentje. Het is all you can eat van 2 uur, voor 30 euro. Dus ik ben van plan om te eten voor +30 euro. Zijn coquilles duur? even uitzoeken.

MVC Lid

Reacties
    34
    17-10-2017

heel weinig, ben al een paar dagen nutteloos bezig. En ja, shame on me:/

Jij?
    Hhhh soms is dat even nodig, niks doen. Energie besparen en daarna weer lekker actief zijn.
    Ik had in de ochtend afgesproken met een vriendin, in de middag een afspraak en in de avond gewerkt. Ben dood-moe

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

30 gram is 1,45, dus 300 gram 14,50 Dus ik moet iets van 700 gram coquilles eten.

Onderweg..

Reacties
    166
    10-02-2017

Een coquille is het stukje vlees binnenin een Sint-Jacobsschelp. Het wordt gezien als een echte delicatesse en de smaak is zacht en een tikje zoet. Je kunt de schelpen kopen met de coquilles erin, maar coquilles zijn ook los verkrijgbaar. Kort gegrillt zijn de coquilles het lekkerst. Coquilles smaken prima met een sausje, maar ook door pasta of in paëlla zijn ze heerlijk.

OOO, dus het zijn schelpbeestjes. Ik ga dit proberen tijdens het reunie etentje. Het is all you can eat van 2 uur, voor 30 euro. Dus ik ben van plan om te eten voor +30 euro. Zijn coquilles duur? even uitzoeken.
    Oe klinkt zalig...

Laat f weten hoe t was?
    .

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door PreciousReina Bekijk reactie
    Hhhh soms is dat even nodig, niks doen. Energie besparen en daarna weer lekker actief zijn.
    Ik had in de ochtend afgesproken met een vriendin, in de middag een afspraak en in de avond gewerkt. Ben dood-moe
    Maar je hebt wel goede dingen gedaan! socializen, verplichtingen en geld verdienen. Mooie combi.

En morgen?

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Euph_5 Bekijk reactie
    Oe klinkt zalig...

Laat f weten hoe t was?
    Zal ik doen inshaAllah. Ik ga ook oesters proeven. Nu ik er toch heen ga, gewoon doen. Denk ik.

MVC Lid

Reacties
    2.138
    29-10-2006

Het lekkerst blijft toch wel een lekke stukje mals, maar sappig gebakken tonijnsteak
    Als ze het daar hebben, ben ik een gelukkig persoon en ga ik mezelf haten de volgende ochtend haha.

Onderweg..

Reacties
    166
    10-02-2017

Het lekkerst blijft toch wel een lekke stukje mals, maar sappig gebakken tonijnsteak
    Als ze het daar hebben, ben ik een gelukkig persoon en ga ik mezelf haten de volgende ochtend haha.
    Tonijnsteak
    .

MVC Lid

Reacties
    723
    14-06-2014

Brei jij liever met een duimsteek of duim-wijsvingersteek?

;

MVC Lid

Reacties
    34
    17-10-2017

Maar je hebt wel goede dingen gedaan! socializen, verplichtingen en geld verdienen. Mooie combi.

En morgen?
    Hahahaha ja klopt. Morgen hele dag aan verslag zitten.
    Et toiiii?

Verbannen

Reacties
    146
    15-10-2017

Wie wilt mij wat vragen?