1. #1
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    "Kuzu pleegt aanslag en rijdt een scooter-Nederlander aan"

    Als het voor alle betrokkenen meevalt
    kan ik er wel om lachen.
    Kan iedereen een keer gebeuren ...

    https://twitter.com/AhmedAarad/statu...am~aa640ee4%2F

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Scooter reed Kuzu aan.

    Kuzu reed door 'oranje'.

    https://www.ad.nl/rotterdam/kamerlid...squo~ad8ea45f/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Aanslag lol.
    Overigens, door oranje rijden, tenzij je niet anders kunt, mag toch niet?

  4. #4
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Vermeldenswaard na dit verkeersongelukje
    is eigenlijk alleen het zure, verongelijkte getwitter
    van Kuzu zelf:

    "Op Twitter zie ik dat een tweet van ene Ahmed Araad massaal geretweet wordt: "Kuzu pleegt aanslag".
    Alsof ik een terroristische aanslag heb gepleegd!!!

    Uiteraard pikken de in de tweet van Ahmed Araad vermelde lui van GeenStijl dit frame op:
    "Kuzu pleegt aanslag met BMW".
    De Telegraaf, kan natuurlijk niet achterblijven. "Kuzu rijdt scooter aan", luidt de kop.
    Terwijl het onderzoek nog gaande is en de schade niet eens is afgehandeld!"

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Vermeldenswaard na dit verkeersongelukje
    is eigenlijk alleen het zure, verongelijkte getwitter
    van Kuzu zelf:

    "Op Twitter zie ik dat een tweet van ene Ahmed Araad massaal geretweet wordt: "Kuzu pleegt aanslag".
    Alsof ik een terroristische aanslag heb gepleegd!!!

    Uiteraard pikken de in de tweet van Ahmed Araad vermelde lui van GeenStijl dit frame op:
    "Kuzu pleegt aanslag met BMW".
    De Telegraaf, kan natuurlijk niet achterblijven. "Kuzu rijdt scooter aan", luidt de kop.
    Terwijl het onderzoek nog gaande is en de schade niet eens is afgehandeld!"
    Joh...deze Araad stuurt zijn tweet direct aan geentijlbloggers.

    Echt appart dat het dan opeens massaal getwitterd wordt.


    Gewoon weer het zoveelste "grapje" van geenstijl ten koste van iemand anders en een persoon die in het ziekenhuis ligt.

  6. #6
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Joh...deze Araad stuurt zijn tweet direct aan geentijlbloggers.

    Echt appart dat het dan opeens massaal getwitterd wordt.


    Gewoon weer het zoveelste "grapje" van geenstijl ten koste van iemand anders en een persoon die in het ziekenhuis ligt.
    Voor humorloze populisten als Kuzu en Wilders
    heb ik weinig compassie als ze te kakken worden gezet
    omdat ze zelf ook altijd keihard op de man spelen ...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Voor humorloze populisten als Kuzu en Wilders
    heb ik weinig compassie als ze te kakken worden gezet
    omdat ze zelf ook altijd keihard op de man spelen ...
    Ben ik met je eens.

    Echter nu ligt er ook een persoon in het ziekenhuis waar de grappenmakers totaal geen rekening mee houden.

  8. #8
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Ben ik met je eens.

    Echter nu ligt er ook een persoon in het ziekenhuis waar de grappenmakers totaal geen rekening mee houden.
    Slachtoffer van het ongeval is de persoon in het ziekenhuis:
    die blijft terecht buiten beeld.

    Slachtoffer van de grappen is Kuzu:
    dat mag van mij
    want boontje komt om zijn loontje ...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Slachtoffer van het ongeval is de persoon in het ziekenhuis:
    die blijft terecht buiten beeld.

    Slachtoffer van de grappen is Kuzu:
    dat mag van mij
    want boontje komt om zijn loontje ...
    Die ahmed schrijft voor saltmines..

    CLOSE

    DE MENSENVIDEO’SCATEGORIEËNNEDERLANDPOLITIEKICTEUR OPESE UNIEVERENIGDE STATENISLAMHUMORPRIVACYVLUCHTELINGENINLOGGENCONTAC T & OVER ONS

    Skip to content

    SALTMINES

    MENU

    Search box

    POSTED ON*12 JANUARI 2018*BY*DAN EINHORN

    KUZU MAG IK OVERSTEKEN, JA OF NEE?Skip to entry content

    Was het een aanslag? Een*verwarde man*met lage suikerspiegel? Of gewoon een ongelukje danwel een zionistisch complot/hoax? Wij weten het niet. Dat er drank in het spel was, lijkt in ieder geval onwaarschijnlijk. *Wat we wel weten is dat één van onze redacteuren de scoop had.* Gelukkig was het onze excuus-Marokkaan (met rolstoel dus extra ziellug) zodat het lastig lijkt voor anderen om de racismekaart te spelen. Al hebben we desondanks wel al uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat Ahmed een*vuile kankerbountyis, hetgeen hij nog niet ontkend heeft.

    Terwijl op de redactie van Saltmines het bier rijkelijk vloeit en we ons op de borst slaan dat onze onderzoeksjournalist na*maanden van undercoverwerk*deze DENK-gerelateerde-scoop had, kunnen we de vraag stellen of er misschien hier en daar ook wel wat genuanceerd moet worden. Wij kwamen unaniem tot de conclusie dat dat lang zo leuk niet is, we bovendien de VPRO niet zijn dus fucq nuance.

    Oké, oké, we hopen dat het slachtoffer, een zekere heer Kuzu, het goed maakt. Anonieme (door ons verzonnen) bronnen stellen dat zijn reactie was: ‘ze moeten ook altijd ons hebben, schandalig dat deze racistische scooter zich zo voor mijn auto werpt. Bovendien zijn het dit soort situaties die het belang van eenvideoscheidsrechter*benadrukken.’

    Daar deze ‘aanslag van het ergste soort’ plaatsvond op zo’n 100 meter van het Turkse consulaat, sluiten wij bovendien niet uit dat hier sprake was van micro-Jihad (Microjihadisme*bestaat uit kleine, subtiele vormen van jihadisme die gemakkelijk worden weggewuifd als je ze ter sprake probeert te brengen. Russells Teapot zal hier binnenkort meer over schrijven). *Vooralsnog hebben wij nog geen reactie van de politie ontvangen over de vraag of deze kwestie iets met de Islam te maken heeft, of wellicht werd veroorzaakt omdat Kuzu structureel weigert naar rechts uit te wijken.

    Wij wensen de slachtoffers van deze rechtspopulistische mediahetze in ieder geval veel sterkte!

    INSTANT UPDATE:*Kuzu*ontkent explicietterroristische motieven. Dus bij deze onze reactie hierop, met Kuzu’s woorden in hetbruin.

    ‘Sensatiejournalistiek’

    Vet, Kuzu noemt ons journalisten. Zijn we niet, maar een mooi compliment, dat begint goed!

    Vrijdagmiddag omstreeks 12.30 reed ik met de auto naar het vrijdaggebed.

    The plot thickens. Waarom ging Kuzu naar een vrijdagmiddaggebed op 100 meter afstand van het Turks consulaat?

    Op het Churchillplein in Rotterdam rijd ik door de net op oranje gesprongen verkeerslichten.

    En dan ook nog laat zijn voor het vrijdagmiddaggebed nabij het Turks consulaat, zodat je haast hebt en door oranje gaat rijden. Voor je het weet vliegen de scooterrijdende tata’s door de lucht.

    Een fractie van een seconde later knalt er op mijn portier een scooter, die ik niet zag aankomen. Ik schrok enorm en kijk hoe het gaat met de bestuurder van de scooter. Gelukkig is hij overeind gekomen en is hij bij bewustzijn. Hulpdiensten arriveren en het schadeformulier wordt ingevuld.*De jongeman wordt naar het ziekenhuis gebracht voor nadere controles. De politie voert vervolgens onderzoek uit en ik kan de auto naar de garage rijden.

    Vervolgens kijk ik op mijn telefoon naar de stroom van ingekomen berichten. Op Twitter zie ik dat een tweet van ene Ahmed Araad massaal geretweet wordt: “Kuzu pleegt aanslag”. Alsof ik een terroristische aanslag heb gepleegd!!!

    Is dat uitgesloten dan, Tunhaan (ja, hallo, als jij het over “Ahmed Araad” gaat hebben, kunnen wij niet achter blijven, “Tunhaan”)? Per slot van rekening, we hebben hier een moslim, al dan niet met een lage suikerspiegel, die op weg naar het vrijdagmiddaggebed op honderd meter afstand van het Turks consulaat een blanke tata van zijn scooter rijdt. Dat heeft overduidelijk zó weinig met de islam te maken, dat mensen er vragen over gaan stellen.

    Dus Ahmeds volkomen serieuze, door oprechte zorgen gemotiveerde en totaal niet satirisch bedoelde suggestie over een eventueel terroristisch motief is volkomen redelijk.

    Uiteraard pikken de in de tweet van Ahmed Araad vermelde lui van GeenStijl dit frame op. “Kuzu pleegt aanslag met BMW”. Het moedermedium van GeenStijl, De Telegraaf, kan natuurlijk niet achterblijven. “Kuzu rijdt scooter aan”, luidt de kop. Terwijl het onderzoek nog gaande is en de schade niet eens is afgehandeld!

    En zoals Kuzu al stelt, reed de scooter hém aan, niet andersom. Schande, GeenStijl! Met jullie voorbarige conclusies. Zo wordt Kuzu weer geframed als dader terwijl hij in werkelijkheid slachtoffer is. Foei!

    Het rechtse medium WNL kan natuurlijk niet achterblijven: ze vermelden er ook bij dat ik de aanrijding doe met een witte SUV. Wat een onderscheidend vermogen voor journalistieke begrippen!

    Inderdaad, buitengewoon tendentieus om te veronderstellen dat Kuzu tijdens de*aanslagaanrijding in een witte SUV reed. Alsof witheid in dit land al niet genoeg in het middelpunt staat! Alsof Kuzu een aanhanger is van witheid! Geen wonder dat het niet gelukt is met Sylvana destijds, met dit soort frames van de lijsttrekker van DENK als “pro-witheid.”

    Uiteindelijk komt het AD met een neutrale kop. Ja, ik was betrokken bij een ongeluk.

    Met mij gaat het goed en ik hoop dat het ook goed gaat met de bestuurder van de scooter. Met de journalistiek aan de rechterflank gaat het ook goed. Ze hebben dankzij Ahmed Araad lekker de sensatie weten op te voeren door een vreselijk ongeluk in het centrum van Rotterdam waar een jongeman en ik bij betrokken waren. Gefeliciteerd!

    Dank, Tunhaan. Het gaat inderdaad goed met de rechtse journalistiek. En dat heeft helemaal niets te maken met Facebookreacties van politici met een slachtoffercomplex die LOL-tweets waarin grapjes over “aanslagen” worden gemaakt bloedserieus nemen, zodat voornoemde rechtse sensatiejournalistiek van bruikbaar, hilarisch materiaal worden voorzien.

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Vond je dit artikel goed? steun de auteur via Blendle

    Zou je dit blog met anderen willen delen?

    0

    THIS ENTRY WAS POSTED IN:HUMOR,*ISLAM,NEDERLAND,*POLITIEK

    TAGGED WITH:AANSLAG,*AHMED AARAD,*ALLOCHTONEN,DENK,*KUZU,*SUIKERSPIEGEL,*TUNA HAAN,*TURKIJE,*VERKEER,VRIJDAGMIDDAGGEBED




    © 2018 SALTMINES PUBLISHING NETWORK

  10. #10
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Ahmet1989 Bekijk reactie
    Kuzu heeft gelijk.
    Kuzu is een zure bom.
    Hij had kunnen scoren
    door te twitteren:

    Aanrijding gehad met scooter.
    Scooterbestuurder naar ziekenhuis voor controle. All the best for him.
    Jammer dat er ook hier een videoscheidsrechter ontbrak ...