1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    02-01-2018

    Exclamation Bekeerde zuster zoekt bekeerde broeder om te trouwen.

    Salam alaykom WA rahmatoulahi WA Barakatouh,
    Vriendin van me vrouw zoekt een bekeerde broeder om mee te trouwen.

    Ze is 28 jaar en Nederlands praktiserende zuster
    Ze draagt niqab en probeerd islam voor de volle 100% na te streven.
    Ze heeft helaas geen geluk gehad in de liefde en is als alleenstaande moeder geëindigd.
    Ze woont in birmingham UK heeft een mooi huis en 100% halal werk ook.

    Ken/ben jij een praktiserende Bekeerde broeder die zou willen trouwen met haar stuur een pm aub.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-06-2017

    Moet persee een bekeerling zijn of mag het ook een geboren muslim zijn?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    17-02-2018

    Waarom een bekeerde broeder? Ik of iemand anders kan toch ook yah onzin blijf maar alleen bij papa mama wonen poepert

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    121
    13-06-2015

    jullie zijn beetje boos...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2
    15-02-2018

    Omdat bekeerlingen elkaar beter kunnen begleiden en begrijpen ze hebben wat gemeen
    niks mis mee alleen maar mooi

  6. #6
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Ik vind dit juist mooi om te lezen kom je niet vaak tegen. Inderdaad bekeerlingen begrijpen elkaar beter heb ik het idee. Up voor ts. Inchaallah vindt ze de juiste partner.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5
    02-01-2018

    Het is idd zo dat bekeerlingen elkaar beter begrijpen. Ook omdat er minder verschil is qua cultuur en gewoonte. Naast de gouden lijddraad in ons leven van quran en sunnah is er ook nog cultuur die invloed heeft op karakter en normen en waarden en familie speelt natuurlijk ook een grote rol.

    Elhamdoulilah is de zuster inmiddels getrouwd met een bekeerde broeder.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Ze had beter een standvastig iemand kunnen zoeken om haar te begeleiden dan een moslim die amper wat weet.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Ze had beter een standvastig iemand kunnen zoeken om haar te begeleiden dan een moslim die amper wat weet.
    En ken jij hen dat je dat zomaar zegt? Laat je lage iq eens even nachecken

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Geen bekeerlingen in de UK?!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Bitcoin1 Bekijk reactie
    En ken jij hen dat je dat zomaar zegt? Laat je lage iq eens even nachecken

    Iemand die vijf jaar moslim is is niet hetzelfde als iemand die 20 30 jaar moslim is. Je hebt meer imane, kennis en bent standvastiger.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Iemand die vijf jaar moslim is is niet hetzelfde als iemand die 20 30 jaar moslim is. Je hebt meer imane, kennis en bent standvastiger.
    Bullshit . Ik ben al 21 jaar moslim . Maar 20 jaar geleden was mijn imaan op zn sterkst .

    Je kan als moslim wel 100 jaar elke dag bidden ..Maar wanneer je tijdens het gebed met je gedachte op de markt zit of bij een 1 of andere sexy meisje, heeft je gebed ook totaal geen waarde .

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Bullshit . Ik ben al 21 jaar moslim . Maar 20 jaar geleden was mijn imaan op zn sterkst .

    Je kan als moslim wel 100 jaar elke dag bidden ..Maar wanneer je tijdens het gebed met je gedachte op de markt zit of bij een 1 of andere sexy meisje, heeft je gebed ook totaal geen waarde .
    Oke leuk voor je

  14. #14
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door Lidais Bekijk reactie
    Het is idd zo dat bekeerlingen elkaar beter begrijpen. Ook omdat er minder verschil is qua cultuur en gewoonte. Naast de gouden lijddraad in ons leven van quran en sunnah is er ook nog cultuur die invloed heeft op karakter en normen en waarden en familie speelt natuurlijk ook een grote rol.

    Elhamdoulilah is de zuster inmiddels getrouwd met een bekeerde broeder.
    Niet elke bekeerling heeft dezelfde culturele achtergrond, net zoals dat het geval is bij mensen uit een moslimgezin...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.826
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Oke leuk voor je
    Kinderachtig hoor.
    ...