1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Weer een bekende speler naar Botola pro

    Na Obbadi die naar Raja is gegaan nu ook El Kaoutari naar Botola pro,hij heeft getekend bij Wydad Casablanca.

    Gaat goed met botola

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Hij is nog niet zo oud,27 jaar

    Wydad Casablanca heeft zich versterkt met Abdelhamid El Kaoutari. De Marokkaanse international zat sinds afgelopen zomer zonder club en sluit per direct aan bij de club uit de Botola Pro.

    De 27-jarige centrale verdediger kende zijn beste jaren bij Montpellier. In de zomer van 2015 leverde hem dat een transfer op naar het Italiaanse Palermo, maar dat werd geen succes. Zo werd hij tussentijds verhuurd aan Stade Reims en aan SC Bastia.

    Afgelopen zomer werd zijn contract na goed overleg ontbonden bij Palermo, maar is het de verdediger niet gelukt een club te vinden. Naar verluid heeft El Kaoutari een contract van twee seizoenen getekend.

  3. #3

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Zeker dom,27 jaar is veel te jong om je cariere in botola af te sluiten,van Obbadi snap ik nog,die is op leeftijd

  5. #5
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    daarom.. maar ja wie zou zo een speler willen die niet heeft gespeelt
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    daarom.. maar ja wie zou zo een speler willen die niet heeft gespeelt
    Desnoods een club in belgie,er zijn tog wel genoeg middelmatige competities in europa waar die makkelijk mee kan,zoals Ukraine of Belgie of Nederland of Turkije of Rusland of Danemarken of Portugal,27 jaar en dan naar botola gaan is veel te vroeg

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    961
    06-12-2011

    jammer. veels te weinig uit zijn carrière gehaald.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Zeer goede aankoop en de salarissen in Marokko zijn nu ook beter, waarom niet kan je lekker in Marokko wonen en dik betaald krijgen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Top top. Voor de ontwikkeling van de Botola zijn dit soort spelers goed. Ik denk dat ie dit heeft gedaan met oog op WK

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Top top. Voor de ontwikkeling van de Botola zijn dit soort spelers goed. Ik denk dat ie dit heeft gedaan met oog op WK
    Maar el yami9 is nu in bloedvorm al hele seizoen dus ik weet niet

  11. #11
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Desnoods een club in belgie,er zijn tog wel genoeg middelmatige competities in europa waar die makkelijk mee kan,zoals Ukraine of Belgie of Nederland of Turkije of Rusland of Danemarken of Portugal,27 jaar en dan naar botola gaan is veel te vroeg
    belgie en turkije had gekunt ja.. daar of pec zwolle/vitesse de gek zijn op marokkanen... maarja wat is zijn doel nu? Cl winnen van afrika?
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mooie aanwinst voor botolla pro

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Zeker dom,27 jaar is veel te jong om je cariere in botola af te sluiten,van Obbadi snap ik nog,die is op leeftijd
    Zijn carriere is niet afgesloten. Feddal kwam ook niet uit de verf in Europa en heeft een jaartje bij FUS gespeeld. Nu is ie een sterkhouder in de Primera Division.