1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Ik wil ook een bruiloft zonder gasten ;)


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Dit is vreemd. Alleen maar diensten. Is niemand op komen dagen ofzo.


    Dit wil je toch niet echt??

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Is het verboden islamitisch gezien om een bruiloft te vieren als iemand overleden is even alles meegenomen zoals het feit dat je jaar van te vieren alles al plant en betaald en kwijt bent. Heb eerder zulke gevallen meegemaakt 2 om precies te zijn beide feesten gingen door waarvan 1 niet echt met dans maar wel alles erop en eraan.

    Ik zou echt iemand zijn dag gunnen al was mijn moeder overleden we zijn geen Hollanders toch dood hoort erbij het is geen ramp ofzo.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Lifestyliste Bekijk reactie
    dat wr geen gasten zijn dat is niet eens zo erg,,,,wat pas echt echt echt echt erg is,,,dat is dat die vieze slet met d'r dikke tieten voor vreemde mannen aan het dansen is en dat d'r man die vieze smerige homofiele hond staat te klappen,,,,,,,,,ik heb hier geen woorden voor,,,,,,,deze man moeten ze daar midden op de dans vloer door 10 grote homofiele negers laten nemen,,,echt waar,,,

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Je snapt toch wel dat haar gasten later wel kwamen. Hier kwam ze net aan als bruid vanuit stoet .
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  6. #6
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Spuuglelijk die inrichting.
    HAGENEESJE

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Ik denk dat ze graag op YouTube willen laten zien hoe hun feest eruit gaat zien.....zonder de gasten ( die komen later)....die willen ze niet in beeld en de gasten natuurlijk ook niet. Ziet er mooi uit !

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Is het verboden islamitisch gezien om een bruiloft te vieren als iemand overleden is even alles meegenomen zoals het feit dat je jaar van te vieren alles al plant en betaald en kwijt bent. Heb eerder zulke gevallen meegemaakt 2 om precies te zijn beide feesten gingen door waarvan 1 niet echt met dans maar wel alles erop en eraan.

    Ik zou echt iemand zijn dag gunnen al was mijn moeder overleden we zijn geen Hollanders toch dood hoort erbij het is geen ramp ofzo.
    Een vriendin van mij is een aantal jaren geleden overleden Allah yarhemha....haar zusje zou gaan trouwen had voor haar dood alles al geregeld en betaald...ze kon geen geld terug krijgen. Twee weken na haar dood was de trouwerij gewoon doorgegaan. Ze zagen het als een sadaqa aan de gasten. Ondanks dat het allemaal heel feestelijk eruit zag...waren de mensen heel verdrietig...vooral de moeder, die wilde maar niet ophouden met huilen...heel zielig...ze mist haar dochter vooral deze dag dat ze niet aanwezig kan zijn met haar familie...hartverscheurend gewoon. Iedereen die aan tafel zat bij haar huilde mee.

    Of dat verboden is geen idee !

  9. #9
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Is het verboden islamitisch gezien om een bruiloft te vieren als iemand overleden is even alles meegenomen zoals het feit dat je jaar van te vieren alles al plant en betaald en kwijt bent. Heb eerder zulke gevallen meegemaakt 2 om precies te zijn beide feesten gingen door waarvan 1 niet echt met dans maar wel alles erop en eraan.

    Ik zou echt iemand zijn dag gunnen al was mijn moeder overleden we zijn geen Hollanders toch dood hoort erbij het is geen ramp ofzo.
    Je kunt je er voor verzekeren.

    Islamitisch gezien is die tekezdek rwina etc sowieso al niet toegestaan. Maar ja...wil je dat ook? Tekezdeken als een dierbare is overleden.
    Ik gun ook een ieder zn feessie...maar je hebt ook nog fatsoen. Vind het eigenlijk not done...
    Denk ik.
    Nooit meegemaakt.


    Of een sadaka/gneza en bruiloft in een...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja ik vind dus ook dat het door zou moeten gaan en dat men gewoon feest mag vieren begrijp dat beledigd voelen niet zo goed in zo een geval. Kijk als iemand komt te overlijden en je komt me condoleren in je feestoutfit met plamuur zou ik wel denken goh jeetje apart maar ja ook dat kan en moeten mensen zelf weten het is maar net hoe je zelf in het leven staat maar echt een bruiloft afblazen met toeters en bellen en aanbetalingen

    Mensen moeten niet zo zeuren!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    @juno ik persoonlijk zou geen zin hebben om te dansen maar ik zou niemand erop aankijken als ze er voor kiezen hun feest door te laten gaan de dood is de dood die staat vast en daar kan niemand wat aan doen. Ik zeg niet dat we het moeten vieren maar in zulke gevallen zou ik niet beledigd zijn als iemand zijn feest viert.

    Maar ja ieder zijn mening uiteraard

  12. #12
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    @juno ik persoonlijk zou geen zin hebben om te dansen maar ik zou niemand erop aankijken als ze er voor kiezen hun feest door te laten gaan de dood is de dood die staat vast en daar kan niemand wat aan doen. Ik zeg niet dat we het moeten vieren maar in zulke gevallen zou ik niet beledigd zijn als iemand zijn feest viert.

    Maar ja ieder zijn mening uiteraard
    Bij een dierbare zou ik niet eens naar een bruiloft gaan. Niet als het nog maar net is.

    Een buur mag vieren wat hij wil...maar als het binnen de familie is kan ik me voorstellen dat het gewoin iets ingetogeners wordt zoals iemand hierboven beschrijft.
    Lmoet 7aq...maar enige consideratie vind ik ook wat waard.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bij een dierbare zou ik niet eens naar een bruiloft gaan. Niet als het nog maar net is.

    Een buur mag vieren wat hij wil...maar als het binnen de familie is kan ik me voorstellen dat het gewoin iets ingetogeners wordt zoals iemand hierboven beschrijft.
    Lmoet 7aq...maar enige consideratie vind ik ook wat waard.
    Dichte familie zal idd niet zo snel gaan feesten met toeters en bellen, zullen zelf ook in de rouw zijn. Verre familie, kennissen, buren etc zou mij niet veel uitmaken.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Een vriendin van mij is een aantal jaren geleden overleden Allah yarhemha....haar zusje zou gaan trouwen had voor haar dood alles al geregeld en betaald...ze kon geen geld terug krijgen. Twee weken na haar dood was de trouwerij gewoon doorgegaan. Ze zagen het als een sadaqa aan de gasten. Ondanks dat het allemaal heel feestelijk eruit zag...waren de mensen heel verdrietig...vooral de moeder, die wilde maar niet ophouden met huilen...heel zielig...ze mist haar dochter vooral deze dag dat ze niet aanwezig kan zijn met haar familie...hartverscheurend gewoon. Iedereen die aan tafel zat bij haar huilde mee.

    Of dat verboden is geen idee !
    Aaahw, wat zielig. Soubhana Allaah!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Ontopic..beetje raar zo'n wedding. Zonde van het geld. Richt je woning mooi in en ga lekker op vakantie. Is veel leuker.