+ Reageer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
46 tot 50 van 50
    MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Dan ben je een Atheïst,prima,maar ga niet als je NIET gelovig bent,onzin uitkramen.ik respecteer een ieder,gelovig niet gelovig,maar verwacht dit ook terug.

Tijdens het leven van onze Profeet (v.z.m.h.) bestond de Koran niet uit een compleet gebundeld exemplaar zoals het boek dat wij nu kennen. Toen was er geen behoefte aan zoiets, omdat de openbaring van de verzen pas was begonnen en onze Profeet (v.z.m.h.) nog in leven was.

Na het overlijden van onze Profeet (v.z.m.h.) zijn er zeventig hafiz martelaars geworden tijdens oorlogen, zoals de Yemame oorlog. Na dit groot verlies van deze hafiz is de behoefte ontstaan de Koran te bundelen. Tijdens de Khalifaa van Hz. Ebu Bekir (r.a.) was Hz. Zeyd bin Sabit de aangewezen persoon om deze taak op zich te nemen. Hz. Zeyd heeft alle verzen stuk voor stuk verzameld en daar een gebundeld boek van gemaakt. Dit eerste gebundelde boek (de eerste Koran) heeft de naam “Mushaf” gekregen.
    haha ik quote mijn heer nepotism en reageerde er vervolgens op.

MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Beste banlokker,

dat zijn niet de woorden van macro.
    juist.

MVC Lid

Reacties
    3.612
    14-02-2011

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    haha ik quote mijn heer nepotism en reageerde er vervolgens op.
    Mijn excuses,ik ben er al op geattendeerd door het lid,goodbet.
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Mijn excuses,ik ben er al op geattendeerd door het lid,goodbet.
    ah joh maak niet uit, ik quote hem niet op de juiste manier dus ik snap de verwarring.

MVC Lid

Reacties
    3.612
    14-02-2011

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    ah joh maak niet uit, ik quote hem niet op de juiste manier dus ik snap de verwarring.
    +
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.