+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 37
    MVC Lid

Reacties
    12
    01-07-2017

De term Azulisten die over het algemeen Arbieren gebruiken is voor mij nog steeds een raadsel wat het inhoud, kan iemand mij dit uitleggen? *

Wat ik ook altijd grappig vind bij de meeste reacties, wordt er niet op problemen in text ingegaan. Nee eentje roept iets over haar uiterlijk, de andere begint over Turkije en weer een ander gaat over Nederlandse problemen praten.. is dat nou jullie inhoud en argumenten op het feit dat er Marokkanen zijn die na Europa vluchten.. dat er zelfs kinderen en bejaarden achter tralies zitten dat is nou de probleem die ze gaat aankaarten bij de Europese parlement, maar hier wordt er dan nu gezegd ze is opzoek na stemvee.*

Verbannen

Reacties
    9.360
    10-01-2009

Écht een manwijf

MVC Lid

Reacties
    12
    01-07-2017

Zo als ik al zei je hebt geen inhoud of argumenten, maar deze kunnen er ook bij geen fatsoen en achterlijkheid

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

Komt omdat arabieren de boel verdraaien.Ze weten niet meer wat te doen voelen zich vaak minderwaardig( wat ze in mijn ogen kwa gedrag ook zijn) Voor de rest is het een kwaadaardig inhumane volk die snel naar geweld grijpt.

Verbannen

Reacties
    9.360
    10-01-2009

MVC Lid

Reacties
    90
    27-12-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Écht een manwijf
    klopt is een tranny djengiz krijgt er een styve van

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

Aan alle imazighen hierzo reageer niet meer op deze topics waar de arabieren de boel verdraaien om hun achterlijkheid te camoufleren.Wij weten beter.Ze zijn bezig met vooral fakenews om de ellende in marokko te ontkennen.We geven ze geen aandacht zoals de rest van de wereld ze ook niet serieus neemt.

MVC Lid

Reacties
    2.435
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Aan alle imazighen hierzo reageer niet meer op deze topics waar de arabieren de boel verdraaien om hun achterlijkheid te camoufleren.Wij weten beter.Ze zijn bezig met vooral fakenews om de ellende in marokko te ontkennen.We geven ze geen aandacht zoals de rest van de wereld ze ook niet serieus neemt.
    Ik als amazigh ga liever met een Marokkaanse arabier om dan jou atheïstische soort.
    99,99% van de Amazigh zullen jou niet eens accepteren, zelf shab hoceima hier nemen geen enkel woord van jou serieus.

MVC Lid

Reacties
    2.424
    22-06-2014

Citaat Geplaatst door Yaaa Bekijk reactie
    Haha in NL wordt continu gesproken over de problemen die we hier hebben, ook al hebben we het zo goed. Probleem is dat je in Marokko niet kunt spreken over de problemen die er zijn, dan word je de bajes in gegooid.
    Verschil is jullie gaan winkels plunderen, auto-ruiten inslaan en geweld gebruiken tegen politie.

En dan janken jullie als er een politieagent een paar van jullie in coma slaat.

Opkkren.

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

Macro201 je spreekt names de imazighen.Doen de arabs vaak hierzo zich voor doen als een amazigh.Die spelletjes kennen we onderhand wel.Wel raar dat de imazighen in mjjn omgeving dan weer totaal niks van arabieren moeten hebben.Ik druk het nog zacht uit.Raar he is dat

Verbannen

Reacties
    9.360
    10-01-2009

Macro201 je spreekt names de imazighen.Doen de arabs vaak hierzo zich voor doen als een amazigh.Die spelletjes kennen we onderhand wel.Wel raar dat de imazighen in mjjn omgeving dan weer totaal niks van arabieren moeten hebben.Ik druk het nog zacht uit.Raar he is dat
    misschien tijd om de wereld te verkennen je horizon verbreden...in plaats van alsmaar rondjes lopen/rijden in dezelfde straat. Dan zul je geheid tegengeluid horen.

Moroccan Bull

Reacties
    1.112
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door Karam992 Bekijk reactie
    klopt is een tranny djengiz krijgt er een styve van
    +
    Citaat Geplaatst door TDM @ hysterisch mode ON Bekijk reactie
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

Het euwige arab gebler.Komt alleen maar stront uit hun mond met gif.bla bla bla bla bla.ondertussen lekker in hollanda

MVC Lid

Reacties
    2.435
    23-10-2014

Die omgeving van je zit te huilen waarom de Marokkanen meer geven om de wk dan de atheïstische organisaties.
    Jouw omgeving kan alleen via youtube kanaaltjes photoshops plaatsen van leugens waar menig amazigh niet in trappen.
    We? wie is we? 99,99% van de amazigh kots jouw soort uit en zal jouw soort ook nooit accepteren en 99,99% van de rwaffa zal jou ophangen wanneer je komt met je praatjes.

Moroccan Bull

Reacties
    1.112
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Die omgeving van je zit te huilen waarom de Marokkanen meer geven om de wk dan de atheïstische organisaties.
    Jouw omgeving kan alleen via youtube kanaaltjes photoshops plaatsen van leugens waar menig amazigh niet in trappen.
    We? wie is we? 99,99% van de amazigh kots jouw soort uit en zal jouw soort ook nooit accepteren en 99,99% van de rwaffa zal jou ophangen wanneer je komt met je praatjes.
    Dat smerige nationalisme (van alle kanten) gaat ons kapot maken.

Niemand is superieur tegenover een ander. We moeten populisten gewoon afknallen.
    Citaat Geplaatst door TDM @ hysterisch mode ON Bekijk reactie
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw