+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 37 van 37
    MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Dat smerige nationalisme (van alle kanten) gaat ons kapot maken.

Niemand is superieur tegenover een ander. We moeten populisten gewoon afknallen.
    Nee, deze nationalistische arabs en amazigh zitten flink in de minderheid.
    Ze balen zelfs dat niemand in hun valletjes trappen, zo heeft Marokko nooit een baath partij gekend en zal zo'n partij ook geen steun vinden.
    Je ziet hier ook atheisten die vroeger de islam beledigden zoals marokkkaan opeens de moslim spelen omdat ze weten dat amazigh zich niet laten spannen voor atheïsme en secularisme.

Moroccan Bull

Reacties
    630
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Nee, deze nationalistische arabs en amazigh zitten flink in de minderheid.
    Ze balen zelfs dat niemand in hun valletjes trappen, zo heeft Marokko nooit een baath partij gekend en zal zo'n partij ook geen steun vinden.
    Je ziet hier ook atheisten die vroeger de islam beledigden zoals marokkkaan opeens de moslim spelen omdat ze weten dat amazigh zich niet laten spannen voor atheïsme en secularisme.
    Ik kom ook op arabtalige fora’s of gewoon op facebook dan schrik je van bepaalde comments. Het atheisme heeft Marokko bereikt

MVC Lid

Reacties
    9.086
    06-06-2009

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie

Waarom hoor ik haar niet over de alsmaar stijgende zorg kosten en verslechtering van Zorg in rusthuizen/verpleeghuizen?

Dit zijn mensen die alle aandacht en zorgen verdienen na jaren harde arbeid

Laat haar zich bezig houden met problemen IN Nederland.
    ehh.. omdat het haar functie is...
    zelfs een kind begrijpt dat

MVC Lid

Reacties
    8.988
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    ehh.. omdat het haar functie is...
    zelfs een kind begrijpt dat
    haar functie... moet niet gekker worden. Met nederlandse belastingcenten nog wel! laat haar om te beginnen de rommel "binnenhuis" opkuisen!
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Ik kom ook op arabtalige fora’s of gewoon op facebook dan schrik je van bepaalde comments. Het atheisme heeft Marokko bereikt
    Ja ik ken van die facebook groepen, ewa ja het boeit mij vrij weinig wat ieder mens wilt doen of niet.

MVC Lid

Reacties
    9.086
    06-06-2009

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    haar functie... moet niet gekker worden. Met nederlandse belastingcenten nog wel! laat haar om te beginnen de rommel "binnenhuis" opkuisen!
    europese belastingcenten om te precies te zijn. Maar het is duidelijk dat je het niet snapt

MVC Lid

Reacties
    8.988
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    europese belastingcenten om te precies te zijn. Maar het is duidelijk dat je het niet snapt
    Fijn dat jij het zo goed snapt. Oke, fijne middag
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.