1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    177
    08-01-2017

    Reactie op Durani die claimt dat je de doden mag vragen, en anaal gemeenschap mag

    Als eerst Allah heeft ons bevolen om met bewijzen te komen als iemand waarachtig is en de haqq beweert te spreken:

    “Zeg (o Mohammed): “Breng jullie bewijzen als jullie waarachtig zijn.”
    (Soerat al-Baqarah: 111)

    Dus als eerst vraag ik jou omtrent het aanbidden van de doden om bewijs en tevens het toestaan van Anale gemeenschap.
    Ik zou je alvast sturen Wat allah zegt over het aanbidden van de doden, en ook over Anaal gemeenschap.

    dit gaat om het vragen om bemiddeling bij de doden
    Alle lof zij Allah.



    Er zijn twee soorten van bidden bij graven.

    1. De eerste soort is het bidden naar de bewoner van het graf. Dit is grote Shirk waarmee iemand zich buiten de oevers van de Islam plaatst. Het gebed is namelijk een daad van aanbidding en het is niet toegestaan een daad van aanbidding te richten aan een ander dan Allah. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

    “En aanbidt Allah en kent Hem in niets een deelgenoot toe.”
    (Soerat an-Nisaa’: 36)

    En (interpretatie van de betekenis):

    “Zeker, Allah vergeeft niet dat Hem deelgenoten worden toegekend, maar Hij vergeeft daarbuiten aan wie Hij wil. En wie deelgenoten aan Allah toekent, is zeker ver afgedwaald.”
    (Soerat an-Nisaa’: 116)

    2. De tweede soort is het aanbidden van Allah op de begraafplaats. Dit gebeurt in bepaalde gevallen.
    Dat is nu niet het onderwerp en niet van toepassing, daarin tegen geef ik wel wat erover:
    De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: “De gehele aarde is een moskee, behalve de begraafplaatsen en de wasruimten.”
    (at-Tirmidhi en Ibn Maadjah)

    Het verrichten van het gebed op de begraafplaatsen kan leiden tot het aanbidden van graven of het imiteren van degenen die dit doen.
    Daarom is het voor ons verboden. Net zoals het ons verboden is om het gebed te verrichten als de zon opkomt of ondergaat.
    Dit is om te voorkomen dat dit zou leiden tot het aanbidden van de zon in plaats van Allah. De ongelovigen knielen namelijk neer voor de zon als deze opkomt en ondergaat.

    Aboe Marthad al-Ghanawi heeft gezegd: “De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Zit niet op graven en verricht het gebed niet richting hen.”
    (Moeslim)

    Wat betreft de kwestie van bemiddeling: ik zeg niet dat niemand zal bemiddelen op de Dag der Opstanding behalve de Profeet (vrede zij met hem). De Profeet zal namelijk bemiddelen en ook anderen behorende tot de gelovigen.

    Ik zal hier nog iets aan toevoegen, namelijk dat er voorwaarden zijn verbonden aan bemiddeling.

    1. Allah moet toestemming verlenen aan de bemiddelaar om te kunnen bemiddelen.
    2. Allah moet de bemiddeling, voor degene voor wie dit verricht wordt, goedkeuren.

    Het bewijs voor deze twee voorwaarden zijn de verzen waarin Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

    “En hoeveel engelen zijn er niet in de hemelen wiens voorspraak niets baat, behalve nadat Allah toestemming geeft voor wie Hij wil en
    voor wie Hem behaagt?”
    (Soerat an-Nadjm: 26)

    En (interpretatie van de betekenis):

    “En zij zijn niet van voorspraak, behalve voor wie Hem welgevallig zijn.”
    (Soerat an-Anbiyaa’: 28)

    De denkbeeldige bemiddeling, waarvan de beeldenaanbidders denken dat hun goden dit zullen verrichten, is een ongeldige bemiddeling. Allah geeft namelijk geen toestemming voor bemiddeling als Hij niet tevreden is met de bemiddelaar en degene voor wie bemiddeling wordt verricht.


    In principe kunnen de doden de woorden van de levenden niet horen, want Allah, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

    “…en jij kunt degenen in de graven niet laten horen.”
    (Soerat Faatir: 22)

    En ook (interpretatie van de betekenis):

    “Voorwaar, jij kunt de doden (het geroep) niet laten horen…”
    (Soerat an-Naml: 80)

    Zo zijn er nog meer bewijzen, (dit is geen algemeen antwoord, maar specifiek op het het onderwerp De doden vragen en als
    tussenpersoon nemen)

    Dan bij het punt Bemiddeling vragen is Duaa doen en is Duaa aanbidding of niet?

    Dua is zeker een aanbidding

    De Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zei:
    “De smeekbede is aanbidding.” 1

    Hierna reciteerde hij:
    En jullie heer zei: “Roept Mij aan, Ik zal jullie verhoren. Voorwaar, degenen die te hoogmoedig zijn om Mij te dienen, zullen de Hel binnengaan als vernederden.” 2
    ___________________
    1. At-Thirmidhi en Aboe Dawoed
    2: Soerah Ghafir 40:60

    En SubhanAllah Zoals Allah zegt! “En de meesten van hen geloven niet in Allah, zonder deelgenoten aan Hem toe te kennen.” (Qoer'aan 12:106) weet je dan niet dat het volk van Quraish geloofde in Allah en zijn Heerschappij, maar vanwege het aanbidden (vragen) van andere dan allah (afgoden) zijn ze ongelovige geworden, omdat ze niet de Recht van Allah op zijn aanbidding accepteerde en subhanallah is het niet allah die dit soort mensen 1400 jaar geleden heeft ontmaskert?? Subhnallah hun smoezen en excuses die toen werden gezegt en nu Weer hahah dan kunnen wij toch inzien dat het slecht is !! Allah zegt :

    “Zeg: “Roep degenen aan waarvan u beweert dat zij Goden zijn buiten Allah. Zij hebben zelfs geen macht over het gewicht van een atoom in de hemelen of op aarde noch hebben zij enig aandeel aan beiden, noch heeft Hij een enkele helper onder hen. Geen voorspraak geldt bij Hem, behalve voor degenen aan wie Hij het toestaat.”

    [Suurat Saba; 22-23]

    ik zal de rest gewoon engels doen kost me teveel tijd om die verzen te vertalen of op te zoeken in het nederlands

    "And when they embark on a ship, they invoke Allâh, making their Faith pure for Him only, but when He brings them safely to land, behold, they give a share of their worship to others." (29:65) Allah (azza wajal) talks about mushrikeen: "And the mosques are for Allâh (Alone), so invoke not anyone along with Allâh." (72:18)


    "And invoke not besides Allâh, any that will neither profit you, nor hurt you, but if (in case) you did so, you shall certainly be one of the Zâlimûn (polytheists and wrong-doers)." (10:106)
    "And those, whom you invoke or call upon instead of Him, own not even a Qitmîr (the thin membrane over the datestone)." (35:13)
    Allah (azza wajal) called it kufur.
    "And whoever invokes (or worships), besides Allâh, any other ilâh (god), of
    whom he has no proof, then his reckoning is only with his Lord. Surely! Al- Kâfirûn (the disbelievers in Allâh and in the Oneness of Allâh, polytheists, pagans, idolaters, etc.) will not be successful." (23:117)

    hoe duidelijk is het geen volgt :

    "And invoke not besides Allâh, any that will neither profit you, nor hurt you, but if (in case) you did so, you shall certainly be one of the Zâlimûn (polytheists and wrong-doers)." (10:106)
    "And those, whom you invoke or call upon instead of Him, own not even a Qitmîr (the thin membrane over the datestone)." (35:13)
    Allah (azza wajal) called it kufur.
    "And whoever invokes (or worships), besides Allâh, any other ilâh (god), of
    whom he has no proof, then his reckoning is only with his Lord. Surely! Al- Kâfirûn (the disbelievers in Allâh and in the Oneness of Allâh, polytheists, pagans, idolaters, etc.) will not be successful." (23:117)
    Allah (azza wajal) called them liars and kafiroon.
    "Surely, the religion (i.e. the worship and the obedience) is for Allâh only. And those who take Auliyâ' (protectors and helpers) besides Him (say): "We worship them only that they may bring us near to Allâh." Verily, Allâh will judge between them concerning that wherein they differ. Truly, Allâh guides not him who is a liar, and a disbeliever." (39:3)

    Allah (azza wajal) heeft ons getoond dat diegene die iemand buiten Allah (azza wajal) kiest dat die persoon hem in niets kan helpen. De mensen die shirk plegen hebben niets, zelfs geen dunne huid die de dadelzaad omhult.
    Dit soort shirk is populair geworden en de mushrikeen van vroeger en nu vallen in dezelfde val.
    Tegenwoordig is het gebruikelijk om bij begraafplaatsen mensen te vinden die de woorden te uiten zoals: "Oh zo en zo, geef mij die en die." Ze vragen om shifa3a (bemiddeling) of ze vragen om hulp bij het verbeteren van hun ellende. Degene die dit doet is een mushrik kafir . die persoon begaat shirk akbar.

    Sommige gemeenschappelijke dua'a van degenen die shirk in hun dua'a plegen, is "Madad, madad Ya Hussein", Ya ibn Alwan, Ya Nafseesah, Ya Abdelkader Jailany. Ya Dasooky, Ya badawy, etc. Betekenis, "meer kracht en kracht oh Hussein" enzovoort.
    Als iemand een levend persoon oproept iets te doen binnen zijn menselijke vermogens, is het toegestaan. Bijvoorbeeld, een goede vriend vragen om een ​​auto te repareren, of om een ​​lening te krijgen, of om gered te worden van een schijnbaar ongeluk, deze zijn allemaal acceptabel. Ze zijn acceptabel omdat de persoon die de ander kan helpen in leven is, in staat is om te helpen en de middelen om geholpen
    te worden en helpen duidelijk is.!!!

    ik heb nog geen enkele uitspraak geciteerd van de geleerden, en weinig Overleveringen. als wij dit bericht zouden willen versterken dan zijn er genoeg uitspraken van de geleerden van vroeger waaronder, Ibn Taymiyyah, ibn qayyim de geleerden van Najd dit dit duidelijk en duidelijk hebben uitgelegd en Takfir hebben gedaan op de Graven aanbidders!
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    177
    08-01-2017

    toevoeging




    Wat betreft Anaal gemeenschap :

    Alle lof aan Allah

    Praise be to Allaah.
    Firstly:

    There are many saheeh ahaadeeth which show that anal intercourse is haraam, such as the following:

    1 – It was narrated from Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) that the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The one who has intercourse with his wife in her back passage has disavowed himself of that which was revealed to Muhammad (peace and blessings of Allaah be upon him).” Narrated by Abu Dawood (3904); classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh Abi Dawood.

    2 – It was narrated that Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Allaah will not look at a man who has intercourse with a woman in her back passage.” Narrated by al-Tirmidhi (1165); classed as saheeh by Ibn Daqeeq al-‘Eid in al-Ilmaam (2/660) and by al-Albaani in Saheeh al-Tirmidhi.

    3 – It was narrated that Khuzaymah ibn Thaabit (may Allaah be pleased with him) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Allaah is not too shy to tell the truth” three times. “Do not have intercourse with women in their back passages.” Narrated by Ibn Maajah (1924); classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh Ibn Maajah.

    And there are many similar ahaadeeth. Al-Tahhaawi (may Allaah have mercy on him) said in Sharh Ma’aani al-Athaar (3/43): The reports concerning that reach the level of tawaatur. End quote.

    Hence the views of the scholars are based on these ahaadeeth.

    Al-Maawardi (may Allaah have mercy on him) said in al-Haawi (9/319):

    Because that is the consensus of the Sahaabah. It was narrated from ‘Ali ibn Abi Taalib, ‘Abd-Allaah ibn ‘Abbaas, Ibn Mas’ood and Abu’l-Darda’. End quote.

    It says in al-Mughni (7/32):

    It is not permissible to have intercourse with one’s wife in her back passage according to the majority of scholars, including ‘Ali, ‘Abd-Allaah, Abu’l-Darda’, Ibn ‘Abbaas, ‘Abd-Allaah ibn ‘Amr and Abu Hurayrah. This was also the view of Sa’eed ibn al-Musayyab, Abu Bakr ibn ‘Abd al-Rahmaan, Mujaahid, ‘Ikrimah, al-Shaafa’i, ashaab al-ra’y and Ibn al-Mundhir.

    Secondly:

    Some people imagine that it is permissible to have intercourse with one’s wife in her back passage. They understand from the verse (interpretation of the meaning): “Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will” [al-Baqarah 2:223] that Allaah has permitted everything in this verse, even intercourse in the back passage. This misinterpretation is reinforced for them when they read the hadeeth narrated by al-Bukhaari in his Saheeh – and perhaps this is the hadeeth referred to by the questioner – in which it says: It was narrated that Jaabir (may Allaah be pleased with him) said: The Jews used to say that if (the man) had intercourse from behind, the child would be born with a squint. Then the verse “Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will” [al-Baqarah 2:223] was revealed.

    But this is a misunderstanding of the verse. Allaah says “so go to your tilth when or how you will” which means that all variations of intercourse are permitted, so long as it is in the place of tilth, i.e., the vagina, not the back passage. So it is permissible for a man to have intercourse with his wife from behind or from in front or lying on their sides so long as it is in the place of tilth and not the back passage.

    The evidence for that is Muslim’s report (1435) of the hadeeth of Jaabir quoted above about the reason for the revelation of this verse, in which it says: If he wishes, when she is lying on her front and if he wishes when she is not lying on her front, so long as that is in only one opening.

    In Abu Dawood’s report of the same hadeeth (2163) it says: It was narrated that Muhammad ibn al-Munkadir said: I heard Jaabir say: The Jews say that if a man has intercourse with his wife in her vagina from behind, the child will have a squint. Then Allaah revealed the words (interpretation of the meaning): “Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will” [al-Baqarah 2:223].

    In Sunan al-Tirmidhi (2980) in a report which he classed as hasan, it was narrated that Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him) said: ‘Umar came to the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) and said: O Messenger of Allaah, I am doomed! He said: “Why are you doomed?” He said: I changed my direction last night. The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) did not say anything. Then this verse was revealed to the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) (interpretation of the meaning): “Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will” [al-Baqarah 2:223]. So approach from the front or the back, but avoid the back passage and the time of menses. Classed as hasan by al-Albaani in Saheeh al-Tirmidhi.

    These ahaadeeth and reports explain what is meant by the verse. So it is not permissible for the Muslim to go beyond that and understand it in ways that are not indicated by the reports or by linguistic usage.

    Ibn al-Qayyim (may Allaah have mercy on him) said in Zaad al-Ma’aad (4/261):

    The verse indicates that it is haraam to have intercourse with her in her back passage for two reasons. The first is that it is permitted to have intercourse with her in the tilth, which is the place of birth, and not in the anus which is the place of filth. The place of tilth is what is referred to in the verse “then go in unto them as Allaah has ordained for you”. [al-Baqarah 2:222].

    The second reason is that Allaah says “when or how you will” i.e., however you wish, from the front or from the back. Ibn ‘Abbaas said: “go to your tilth” means the vagina. End quote.

    Thirdly:

    Perhaps the question is also referring to what al-Bukhaari narrated from Naafi’ from Ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him): “so go to your tilth when or how you will”; he said: “He may approach her from …”

    Ibn Hajar said in Fath al-Baari (8/189):

    This is how it appears in all the texts. It does not mention what comes after the word “from”. End quote.

    And he quoted what is mentioned in some reports elsewhere than in Saheeh al-Bukhaari, that Ibn ‘Umar said: He may approach her in her back passage.

    But the scholars answered that in two ways:

    1 – That it was a mistake on the part of some of those who narrated it from Ibn ‘Umar, and they understood from it that it was permissible to have intercourse in the back passage, when in fact he was narrating that it is permissible to have intercourse with one's wife in her vagina from behind, based on what is mentioned in saheeh reports from him that he regarded it as haraam to have intercourse with one’s wife in her back passage. And al-Nasaa’i narrated in al-Sunan al-Kubra (5/315) with a saheeh isnaad that Ibn ‘Umar was asked about that and he said: Would a Muslim do that?!

    Ibn al-Qayyim (may Allaah have mercy on him) said in Tahdheeb al-Sunan (2/146):

    It is narrated in a saheeh report that he interpreted the verse as referring to intercourse in the vagina coming from the back, which is what was narrated from Naafi’. Those who thought that Naafi’ improved of intercourse in the back passage are gravely mistaken; rather what he meant was having intercourse from the back in the vagina. Thus they were confused when they thought that when he said “from the back” he meant the back passage; but what he meant by that was coming from the back but putting it in the place of intercourse, namely the vagina. Those people were confused when they understood the words of Naafi’ “from the back” as meaning “in the back (passage)”. End quote.
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    177
    08-01-2017

    toevoeging 2

    ANaal gemeenschap


    The second answer is:

    That this was ijtihaad on the part of Ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him) about the meaning of the verse. The Sunnah and the views of all the Sahaabah indicate that it was an incorrect ijtihaad. Abu Dawood (2164) narrated, in a report that was classed as hasan by al-Albaani in Saheeh Abi Dawood, that Ibn ‘Abbaas said:

    Ibn ‘Umar – may Allaah forgive him – imagined, and this was a tribe of the Ansaar who had been idol-worshippers, along with this tribe of the Jews, who were people of the Book, and thought that they (the Jews) were superior to them in knowledge; they used to follow their examples in many of their deeds.. The people of the Book did not have intercourse with their wives except on their sides, and that was most concealing for the woman. This tribe of the Ansaar had adopted that from them. And this tribe of Quraysh used to make the woman lie in whatever position they wanted and enjoy them in various ways. When the Muhaajiroon came to Madeenah, one of their men married a woman of the Ansaar, and he went to do that with her but she objected and said: We have intercourse lying on our sides, so do that or keep away from me. Their problem got worse until news of that reached the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) and Allaah revealed the words (interpretation of the meaning): “Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will” [al-Baqarah 2:223]., i.e., from the front or the back or lying, meaning the place of birth.

    This could support the reports that Ibn ‘Umar used to say that it was permissible to have intercourse in the back passage, but then perhaps he came back to the correct view, after Ibn ‘Abbaas or someone else explained to him the reason why this verse was revealed and what its correct meaning was. Hence it is proven – as stated above – that he said that it was haraam, and he said: Would a Muslim do that?!

    To conclude: Islam forbids this action, and there is nothing to indicate that it is permissible. The one who thinks that there is anything in the Qur’aan and Sunnah to indicate that is mistaken.

    And Allaah knows best.
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Up

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Vriend Durani

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie

    Azul abu kechies en umm kechis

    ik heb 1 joodse Amazigh hond, ik neuk hem elke dag in zijn kont. Lekeeeeerrrrrrr

    Mvg joodse amazigh

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Imam Malik zegt dat anaalsex niet haram is ( lucky you).

    Wie ben jij tegenover imam analsex Malik?

    Jij bent een nobody mate.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie

    Ik ben een munafik klopt. Ik doe me voor als boze muzlim. Huilie huilie arabie.

    Azul

    .

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Dawahsunnah Bekijk reactie
    .
    Djaazaki Allahu khairan voor het ontmaskeren van deze grote munafik die met andere profielen hier loopt te spotten met onze geliefde profeet, moge Allah hem spoedig straffen samen met Durani en al hun helpers amin.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Imam Malik zegt dat anaalsex niet haram is ( lucky you).

    Wie ben jij tegenover imam analsex Malik?

    Jij bent een nobody mate.
    Ge bent een balkende EZEL

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Ge bent een balkende EZEL
    Klopt up!

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    490
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie

    Wie wil analsex ?

    .

    Echt een gay deze poep

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Up

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Up

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Up