1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    This made me cry

    ...

    Een goede vriendin van mij gaat door een moeilijk periode...haar verloofde is plots komen te overlijden , hartstilstand...
    Ze is ontroostbaar .. ik heb haar een paar dagen elke dag uren aan de lijn.. ze noemt huilend alle herinneringen steeds van hun samen...

    Ik vind t zo erg voor haar .. kan op zulke momenten alleen maar mee huilen ..

    Wat zouden jullie doen? Haar adviseren?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Ohh! Pijnlijk dit...
    Meskina moge Allaah haar bijstaan en de kracht geven om eroverheen te komen.

    Als het pas is gebeurd dan denk ik niet echt dat ze nood heeft aan advies maar eerder een luisterende oor en veel troost.
    Geef haar vooral de tijd om te rouwen.. Dat lucht op met de tijd.

    Een kleine advies die je haar misschien wel kan meegeven, is dat ze op zulke verdrietige momenten veel du3a voor hem moet doen.
    Dit is de mooiste en beste manier waarop je een overledene kan helpen. Alles komt namelijk aan. Wellicht zou het haar ook rustiger maken, wetend dat hij veel baat heeft aan haar oprechte du3a.
    Das het mooiste wat ze hem na zijn dood kan bieden.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Ohh! Pijnlijk dit...
    Meskina moge Allaah haar bijstaan en de kracht geven om eroverheen te komen.

    Als het pas is gebeurd dan denk ik niet echt dat ze nood heeft aan advies maar eerder een luisterende oor en veel troost.
    Geef haar vooral de tijd om te rouwen.. Dat lucht op met de tijd.

    Een kleine advies die je haar misschien wel kan meegeven, is dat ze op zulke verdrietige momenten veel du3a voor hem moet doen.
    Dit is de mooiste en beste manier waarop je een overledene kan helpen. Alles komt namelijk aan. Wellicht zou het haar ook rustiger maken, wetend dat hij veel baat heeft aan haar oprechte du3a.
    Das het mooiste wat ze hem na zijn dood kan bieden.
    Djazzak allah u khair sis...het is idd heel recent..

    Dank voor je reactie ♡

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Wat n lieve vriendin ben jij, moge Allah jou belonen hiervoor! Wat betreft je vriendin: Moge Allah haar kracht geven, veel duaa doen voor hem. Sta haar bij met een luisterend oor en laat dit jullie vriendschap versterken

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Allahul musta3aan.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Soubhana Allaah. Heftig. Steun haar en herinner haar aan Allaah. Meer kun je niet doen.❤️

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    Citaat Geplaatst door Noabloem Bekijk reactie
    Wat n lieve vriendin ben jij, moge Allah jou belonen hiervoor! Wat betreft je vriendin: Moge Allah haar kracht geven, veel duaa doen voor hem. Sta haar bij met een luisterend oor en laat dit jullie vriendschap versterken
    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Allahul musta3aan.
    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Soubhana Allaah. Heftig. Steun haar en herinner haar aan Allaah. Meer kun je niet doen.❤️

    Ameen , dank allemaal <3
    Ze komt vanaf morgen twee dagen logeren , inch allah kan ik haar goed steunen