1. #16
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Heerlijk die Marokkaanse humor.

    Die belgische, waar de vrouwen naar new york gaan was ook heerlijk om te zien.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Ayouw, ayouw....

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    Ik heb een klein stukje gezien toevallig net op tv allemaal oranje hoofddoeken was wel grappig om te zien ,maar moet je eerlijk zeggen dat ik minder enthousiast over dit soort series.
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    631
    06-08-2009

    Ik weet niet wat jullie daar zo grappig aan vinden maar echt gewoon schreeuwerige vrouwen. Er was nog respect voor de 1e generatie en deze dames dragen daar niet echt aan bij. Heb me itt jullie eraan geërgerd. Maar goed iedereen mag vinden wat hij wil.

  5. #20
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Ik vind het verschrikkelijk.
    Echt voorschut. [emoji17]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #21
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door unicorn2009 Bekijk reactie
    Ik weet niet wat jullie daar zo grappig aan vinden maar echt gewoon schreeuwerige vrouwen. Er was nog respect voor de 1e generatie en deze dames dragen daar niet echt aan bij. Heb me itt jullie eraan geërgerd. Maar goed iedereen mag vinden wat hij wil.
    Ik zei vanmiddag tegen iemand: dit zie je onze moeders echt niet doen. Wij s7ab Alhoceima hebben nog schaamte. Die komen echt niet met hun schreeuwende koppen op straat op tv.

    Noem me ouderwets, maar ik gruwel hier van.

    Maakten ze nou een nette reportage over onze moeders, ok. 1 waarin ze netjes aan tafel hun verhalen vertelden ofzo. Maar dit?? Fdi7a.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Er is geen richtlijn hoe een migrantvrouw hoort te zijn. Deze vrouwen zijn zichzelf en dat is het belangrijkste. Laat ieder in zn waarde.

    Ik heb er in iedergeval echt van genoten haha

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    631
    06-08-2009

    En dan hebben ze het over de sociale dienst etc alsof alle Marokkanen uitkeringstrekkers zijn. En alsof maxima of Willem daarover gaan. Gewoon triest heb er eerlijk gezegd geen woorden voor. En keer op keer benadrukken wij zijn Marokkaans , nou ik wil niet geassocieerd worden met dit soort Marokkaanse vrouwen.

  9. #24
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    1e generatie marokkaanse vrouwen zijn toch echt tussen de 60-70 of meer intussen.
    Ga vanavond eens kijken naar de afl.

  10. #25
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ik zei vanmiddag tegen iemand: dit zie je onze moeders echt niet doen. Wij s7ab Alhoceima hebben nog schaamte. Die komen echt niet met hun schreeuwende koppen op straat op tv.

    Noem me ouderwets, maar ik gruwel hier van.

    Maakten ze nou een nette reportage over onze moeders, ok. 1 waarin ze netjes aan tafel hun verhalen vertelden ofzo. Maar dit?? Fdi7a.
    Een ding dal...je mag er van vinden wat je wilt van dat hele programma...maar nu ik s7ab hoceima ken ga ik nooit meer zeggen of denken dat ze meer schaamte hebben....ooit gedacht....maar weet nu beter.
    En nee...vind dit ook niet echt de eerste generatie...dan is die belgische docu beter. Hajjat die naar new york gaan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #26
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    En ach...ze heeft ook een rijbewijs en ze rwizen alleen van amsterdam naar den haag...zijn mondig....etc.

    Niet dat ik mn moeder zo zou willen zien...dat dan weer wel...[emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #27
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Dal, dat is echt persoonsgebonden of familiegebonden...het is echt niet zo dat alleen s7ab hoceima die schaamte kennen. Ik zie mijn moeder dit bijvoorbeeld ook echt niet doen...het past ook gewoon niet bij het profiel van een moslimvrouw om zich zo bloot te geven aan het publiek puur om te entertainen, Dit is een soort schaamte die we eigenlijk trots moeten beschermen en in ere moeten houden, ook volgens de traditie van onze Profeet ..

    p.s.; Ik heb de serie nog niet gezien....
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  13. #28
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door unicorn2009 Bekijk reactie
    En dan hebben ze het over de sociale dienst etc alsof alle Marokkanen uitkeringstrekkers zijn. En alsof maxima of Willem daarover gaan. Gewoon triest heb er eerlijk gezegd geen woorden voor. En keer op keer benadrukken wij zijn Marokkaans , nou ik wil niet geassocieerd worden met dit soort Marokkaanse vrouwen.
    eerlijk? deel deze mening ook echt.. "wij zijn marokkaans",,, sociaal dit en medicijnen dit, en inderdaad zo luid.. doe ff normaal, stay classy man.



  14. #29
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ik zei vanmiddag tegen iemand: dit zie je onze moeders echt niet doen. Wij s7ab Alhoceima hebben nog schaamte. Die komen echt niet met hun schreeuwende koppen op straat op tv.

    Noem me ouderwets, maar ik gruwel hier van.

    Maakten ze nou een nette reportage over onze moeders, ok. 1 waarin ze netjes aan tafel hun verhalen vertelden ofzo. Maar dit?? Fdi7a.
    Dit is gewoon dom.



  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Wauw ,wauw,vooral die Oudste Habiba,wat kan zij Goed Nederlands!! Chapeau.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU