1. #31
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Wij s7ab Alhoceima hebben nog schaamte. Die komen echt niet met hun schreeuwende koppen op straat op tv.
    Dat hebben we gezien in le bled.
    Julie (shab hoceima) halen het nieuws wereldwijd.
    Mannen & vrouwen gemengd over straat schreeuwen en andermans eigendommen slopen.

    Moskee preek verstoren (nota bene gedurende de laatste vrijdag voor het begin van de heilige maand ramadan)!!!

    Dit zal ik NOOIT vergeten. La 7awla wala qawata illa billah

    Met alle respect maar je maakt jezelf belachelijk!

    Dat is pas fdihaaaa!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Habiba for president❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dat hebben we gezien in le bled.
    Julie (shab hoceima) halen het nieuws wereldwijd.
    Mannen & vrouwen gemengd over straat schreeuwen en andermans eigendommen slopen.

    Moskee preek verstoren (nota bene op de laatste vrijdag voor het begin van de heilige maand ramadan)!!!

    Dit zal ik NOOIT vergeten. La 7awla wala qawata illa billah

    Met alle respect maar je maakt jezelf belachelijk!

    Dat is pas fdihaaaa!
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #34
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zie de vrouwen in mijn directe omgeving ook niet zo luidruchtig over straat gaan.

    De Marokkaanse vrouw is niet alleen prinses3arbia enzovoort. Laat een ieder in hun waarde wie zijn wij om te oordelen? Misschien hebben ze een band met Allah swt waar velen alleen maar van kunnen dromen.

    Je ziet wat moment opnames van deze vrouwen en safi de vooroordelen staan weer klaar.

    Ik krijg soms plaatsvervangende schaamte van mijn eigen volk.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #35
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dat hebben we gezien in le bled.
    Julie (shab hoceima) halen het nieuws wereldwijd.
    Mannen & vrouwen gemengd over straat schreeuwen en andermans eigendommen slopen.

    Moskee preek verstoren (nota bene op de laatste vrijdag voor het begin van de heilige maand ramadan)!!!

    Dit zal ik NOOIT vergeten. La 7awla wala qawata illa billah

    Met alle respect maar je maakt jezelf belachelijk!

    Dat is pas fdihaaaa!
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ik zie de vrouwen in mijn directe omgeving ook niet zo luidruchtig over straat gaan.

    De Marokkaanse vrouw is niet alleen prinses3arbia enzovoort. Laat een ieder in hun waarde wie zijn wij om te oordelen? Misschien hebben ze een band met Allah swt waar velen alleen maar van kunnen dromen.

    Je ziet wat moment opnames van deze vrouwen en safi de vooroordelen staan weer klaar.

    Ik krijg soms plaatsvervangende schaamte van mijn eigen volk.
    Contradictie. Laat een ander dan ook is zijn waarde. In dit geval ben je geen haar beter.

  6. #36
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Contradictie. Laat een ander dan ook is zijn waarde. In dit geval ben je geen haar beter.
    Waar lees jij ergens dat ik een ander niet in haar waarde laat? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #37
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dat hebben we gezien in le bled.
    Julie (shab hoceima) halen het nieuws wereldwijd.
    Mannen & vrouwen gemengd over straat schreeuwen en andermans eigendommen slopen.

    Moskee preek verstoren (nota bene gedurende de laatste vrijdag voor het begin van de heilige maand ramadan)!!!

    Dit zal ik NOOIT vergeten. La 7awla wala qawata illa billah

    Met alle respect maar je maakt jezelf belachelijk!

    Dat is pas fdihaaaa!
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Waar lees jij ergens dat ik een ander niet in haar waarde laat? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
    Dan sta jij waarschijnlijk niet stil bij wat je typt. Lees jouw eerste 2 reacties die ik heb geciteerd eens rustig terug. Contradictie pur sang.

  8. #38
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Dan sta jij waarschijnlijk niet stil bij wat je typt. Lees jouw eerste 2 reacties die ik heb geciteerd eens rustig terug. Contradictie pur sang.
    In tegenstelling tot jou sta ik zeker stil bij hetgeen ik typlease beste Emmy.

    Leer begrijpend lezen! Wijs mij dan een citaat aan van mij?

    Mijn reacties van hierboven bestrijden JUIST het veroordelen.


    Je slaat de plank volledig mis. Erkennen dat je te voorbarig was en een excuses is wel op zijn plaatst.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #39
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Ach het is voor iedereen te lezen :-) Voortaan is het misschien handiger om eerst na te denken alvorens de vingers te gebruiken. Ik zal het maar houden op dat we allemaal weleens wat typen wat onhandig is, en vol contradictie zit :-)

  10. #40
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    contradictie. Tegenstrijdigheid. Een contradictie kan optreden tussen twee uitspraken, maar ook binnen een uitdrukking zelf, een innerlijke tegenspraak. In het laatste geval wordt ze een contradictio in terminis genoemd, bijvoorbeeld: 'een van de beste schaatsers van Nederland' (er kan maar één de beste zijn).

    Alsje



    p.s. voortaan geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet weet. Echt,gewoon niet doen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Superleuk maar af en toe wel 3eyek hoor. Maxima als displayfoto en dan nog trots vermelden ook dat je niet eens je eigen kinderen op je display zet

    En hoe ze blijft zeggen ja sjiekifonds lager, sociale dienst omhoog etc en die djwerou op straat voor t koningshuis, doe normaal man

  12. #42
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Neem jezelf in bescherming en stop met typen :-)

    http://www.encyclo.nl/begrip/contradictie

  13. #43
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Voor het geval je niet op de link wil klikken.
    de contradictie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [kɔntra'dɪksi] Verbuigingen: contradictie|s (meerv.) wat niet overeenkomt met andere uitspraken Voorbeeld: `een onbegrijpelijke redenering vol contradicties`Synoniemen: tegenstrijdigheid, tege...


    De groeten uit Holland :-) Bye.

  14. #44
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Neem jezelf in bescherming en stop met typen :-)

    http://www.encyclo.nl/begrip/contradictie
    zolang jij geen onderscheid kunt maken tussen een mening geven en veroordelen wil je dan zo vriendelijk zijn en mij niet meer citeren.


    Het zit je duidelijk dwars wat ik heb gezegd over hoceima. Een tip: Laat je in het vervolg niet leiden door emoties. Je hebt jezelf behoorlijk belachelijk gemaakt.

    Mijn dank is groot groeten uit hoceima
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Leuke dames, hechte vriendschap lijkt me echt fijn❤
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤