1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    08-01-2018

    Wie heeft er een kleine bruiloft gehad ?

    Hi Dames,

    Wie van jullie heeft er een kleine bruiloft gehad? Met alleen familie etc?, door omstandigheden zal mijn bruiloft ook klein worden. Zouden jullie jullie ervaringen willen delen?.

    Liefs

  2. #2
    Prophet Mohammed <3

    Reacties
    6.962
    16-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ga het denk ik klein houden.
    Shek..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    61
    05-04-2014

    Ik wil ook een kleine bruiloft In shaa Allah. Zit meer barakka in. En minder boze ogen. Moge Allah swt je huwelijk zegenen.
    He told me I couldn't, that's why I did..

  4. #4
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Allahikemel belgair dames!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5
    24-10-2017

    Ha Ik heb een superkleine bruiloft gehad hier in Safi. Ik kwam 28 mei aan met 10 van de twaalf documenten. dat werden er 18 allen vertaald in het Arabisch en voorzien van 6 stempels en een zegel liefst op iedere bladzijde en drie parafen.. 10 juni na 68 keer gewacht te hebben bij allerlei kantoortjes om te zorgen voor voortgang en 4 keer gefeliciteerd te zijn omdat er weer een bureaucratische hobbel was genomen, gingen we met ons dikke dossier in zevenvoud naar de rechtbank en ja om half vier kregen we toestemming om tee trouwen. Even snel een getuige opgeduikeld zodat om half vijf in een klein donker steegje in een kantoortje open naar de steeg waar precies 6 mensen in pastten: de imam de huwelijksopmaker en zijn assistent, het echtpaar en de getuige. 20 minuten later was de bruiloft afgelopen en reden we getrouwd en wel naar huis. Enige tijd later was er een ceremonie met 12 buurmannen, waaronder de imam van dire huizen verderop, die kwamen bidden zingen en zegenen tijdens een heerlijk maal geen vrouw te zien. Die werkten zich op het dakterras de pestpokken om het eten lekker en toonbaar te krijgen.. Twee jongens uit de straat bedienden. Zie hier mijn relaas van een superkleine bruiloft in se suffe surfstad Safi.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5
    24-10-2017

    O ja Mijn vrouw uit Safi vond het maar nix en daarom hebben we in Nederland met goede vrienden en familie het spritueel en intens over gedaan. Niemand hield het droog toen we daar in het Frans en het Nederlands van onze diepe liefde voor elkaar getuigden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    26
    20-08-2010

    Jaaa ik zou ook graag meer ervaringen willen lezen. Ik wil het In Sha Allah ook graag klein gaan houden.
    LADIES AND GENTLEMEN ofcourse deel aub jullie ervaringen met ons. Dan weten we bijv. waar we rekening mee kunnen houden of misschien
    hebben jullie wel tips voor ons wat wij kunnen doen.
    Misschien zijn jullie wel ergens tegen aan gelopen op jullie dag waar wij weer van kunnen leren.

    DEEL MET ONS AUB.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Ik lees mee

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Ik heb het klein gehouden,ben er blij mee en was heerlijk,heb er geen spijt van,als ik nu naar grote bruiloften ga,ben ik blij dat ik de mijne erg simpel heb gehouden.
    Wat voor ervaring wil je precies horen.?
    geleende account

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    34
    06-08-2017

    Wat ik me afvraag. Wat is klein? Hoe doe je het als je bijvoorbeeld een grote familie hebt?


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-02-2018

    Ik wil m ook klein hebben insha'Allah.

  12. #12
    Vertel mij wat

    Reacties
    24
    23-01-2013

    Interessant onderwerp ik vraag me af waar de obsessie voor bruiloften vandaan komt bij de Marokkaanse dames?