+ Reageer
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
31 tot 45 van 57
    MVC Lid

Reacties
    17
    20-12-2017

Voor ouders lijkt me dat sowieso moeilijk voor hun is het gewoon een man als een ander lopen er genoeg rond. Vergeven is dan moeilijk. Waarom zouden zij juist hem terug accepteren of een kans geven? Dus je moet het wel verdienen en wat moeite doen het is niet zomaar een handvraging van hoi hier ben ik.

MVC Lid

Reacties
    263
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Ibo2o14 Bekijk reactie
    Voor ouders lijkt me dat sowieso moeilijk voor hun is het gewoon een man als een ander lopen er genoeg rond. Vergeven is dan moeilijk. Waarom zouden zij juist hem terug accepteren of een kans geven? Dus je moet het wel verdienen en wat moeite doen het is niet zomaar een handvraging van hoi hier ben ik.
    Hoi hier ben ik haha. Je hebt me laten lachen. Zo gaat dat wel bij mijn vader. Hij stelt geen vragen, die heb ik al gesteld volgens hem haha.
    Not single, not taken, just waiting for something real.

MVC Lid

Reacties
    123
    25-10-2016

Huillebalk. Als je echt een goede vrouw wil wolah je moet in marokko zijn. Marokkaanse vrouwen hier zijn zwaar naar de klote. Laat die van hier speeltje zijn voor de getrouwde turken en de ongelovige negers

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door hassan3 Bekijk reactie
    Huillebalk. Als je echt een goede vrouw wil wolah je moet in marokko zijn. Marokkaanse vrouwen hier zijn zwaar naar de klote. Laat die van hier speeltje zijn voor de getrouwde turken en de ongelovige negers
    Veel broeders hebbe lieve vrouwe uit marokko gehaald. Sommige geplant andere ongeplant maar ze zegge allemaal dat hun gelukkkg zijn. Misschien heb je gelijk.

MVC Lid

Reacties
    123
    25-10-2016

Wie vaste baan heeft werkt en huis heeft moet echt leuke vrouw uit marokko halen. De uitkeringstrekkers en drugsdealers iwa die hebben geen andere keus dan uit nl

MVC Lid

Reacties
    3.597
    14-02-2011

De achterlijkheid van de onWetenden is echt om te kotsen.altijd hoor je die verhalen over leeftijd,terwijl Onze Profeet Mohammed,met een 15 jaar oudere Zakenvrouw was getrouwd,genaamd Khadija.R.A.
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

MVC Lid

Reacties
    672
    23-02-2015

worden jullie niet moe van jullie eigen topics pfffffffffff

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    De achterlijkheid van de onWetenden is echt om te kotsen.altijd hoor je die verhalen over leeftijd,terwijl Onze Profeet Mohammed,met een 15 jaar oudere Zakenvrouw was getrouwd,genaamd Khadija.R.A.
    kan niet ontkenne dat ik dom ben geweest. Ze was egt een mooi mens

mist

Reacties
    1.621
    30-09-2013

Kan niet anders dan doorgaan
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    24
    29-11-2014

Ghayr in sha Allah. Doe het anders via een familielid. Zussen of broers?

MVC Lid

Reacties
    1.320
    16-04-2015

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Ik heb volges mij grote fout gemaakt. Paar maande gelede heb ik een dame die anderhalf ouder dan me was late zitten. Niet voor mijzelf maar voor reacties van mense en familie. Ik krijg steeds meer spijt en ze is nu al verdwene. Ik moest dit kwijt want ik weet dit gaat nooit meer terugkome. Hoe meer marokaanse sloeries ik tegekom hoe meer spijt ik heb. Broeders fuck leeftijd serieus. Als ze deugt en ze je aanspreekt in uiterlijk ga ervoor. Fuck de rest. Die wijve van tegewoordig zijn de weg kwijt dus veel zal je nie vinden. Ja ik ben een loser zeg het maar..lach me maar uit
    Als ze je aanspreekt in uiterlijk? Sorry bro maar dat is niet voldoende. Karakter is net zo belangrijk. Aan een mooie ho.er heb je namelijk niks ( niet dat die meid een ho.er is, maar als voorbeeld)

MVC Lid

Reacties
    176
    12-10-2012

Ze mag blij zijn dat ze jouw kwijt is, je typt als een straatrat bah.

Ask me anything!

Reacties
    32.250
    07-08-2007

Dat krijg je als je teveel eisend bent [emoji52]
    Ze was maar anderhalf jaar ouder? De zoektocht wordt nu nog moeilijker gezien je haar hebt laten staan [emoji1304]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Dat krijg je als je teveel eisend bent [emoji52]
    Ze was maar anderhalf jaar ouder? De zoektocht wordt nu nog moeilijker gezien je haar hebt laten staan [emoji1304]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heel veel jonges waartege ik zei dat zij ouder is hadde gelijk allemal negatieve reactie. een iemand zei zelf dat ik veel meer en beter verdien met wat ik heb ofzoiets zema ik heb ging voor iets wat minder waard was dan wat ik kan krijge. wallah rare dinge die ik allemaal heb gehoort maar egt veel jonges en vrouwe vinde het niet kunne behalve overdatum vrouwe waar het slecht voor uitkomt.

Ik was sowieso egt in de war van hoe goed zij voor me was. Allemaal dinge bij elkaar die uiteindelijk hebbe late zegge fok it. maarja nu pas spijt achteraf nadat ik besef dat ik niets anders dan zo een vrouw zou wille als zij. Ze was egt goed voor mij

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door Dolfijn_Japon Bekijk reactie
    Ze mag blij zijn dat ze jouw kwijt is, je typt als een straatrat bah.
    niet haten!!