+ Reageer
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 57
    Holandesa

Reacties
    15.086
    02-02-2009

Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    1,5 jr is echt niks maar goed hoop dat je er van geleerd hebt. In deze tijd moet je idd blij zijn als je goede persoon tegen komt de rest doet er niet toe zoals leeftijd, afkomst etc.

Ik ben ook een x afgewezen omdat ik iets ouder was. Niet leuk maar leven gaat door gheer in sha Allah
    The best teachers are those who show you where to look,
    but don't tell you what to see

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Oke. Gaat het jou om die ouders of om je eigen geluk?
    ik zou haar hand vrage als ik niet welkom ben dan kan dat toch niet. ik schaam me dood.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Ja ze heb gelijk

Holandesa

Reacties
    15.086
    02-02-2009

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    ik zou haar hand vrage als ik niet welkom ben dan kan dat toch niet. ik schaam me dood.
    Wie niet waagt die niet wint.
    Als ze geen ander heeft zou ik proberen om in contact te komen met haar
    The best teachers are those who show you where to look,
    but don't tell you what to see

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Wie niet waagt die niet wint.
    Als ze geen ander heeft zou ik proberen om in contact te komen met haar
    Je ben krezy man. Weet je wat voor een schat deze meisje is. Ik heb haar gekwets als ik haar vader was en ik zie mij liefste dochter verdrietig door een flasher zou ik hem wille vermoorde. Ik heb haar maande aan het lijntje gehoude met hoop. Ze leek fakkin gelukkig en kon niet wachte tot ik zou kome. Niet alleen moeilijk of teleurstelling maar ook een grote schande als je hele tijd heb zitte zegge dat je goeie jonge heb lere kennen maar hij uiteindelijk gewoon flasher is. Ik haat mezelf als ik dit type

Holandesa

Reacties
    15.086
    02-02-2009

Dan ben je zelf krezy en moet je veranderen jonguh!
    Anders moet je later weer dit soort topics maken
    Man up

Braaf geworden

Reacties
    11.799
    31-12-2013

Als mensen in je omgeving het je moeilijk maken om 1,5 jr, zou ik eens goed nadenken of je zulke mensen wel in je leven wilt.

Sjonge jonge.
    HAGENEESJE

Braaf geworden

Reacties
    11.799
    31-12-2013

Je ben krezy man. Weet je wat voor een schat deze meisje is. Ik heb haar gekwets als ik haar vader was en ik zie mij liefste dochter verdrietig door een flasher zou ik hem wille vermoorde. Ik heb haar maande aan het lijntje gehoude met hoop. Ze leek fakkin gelukkig en kon niet wachte tot ik zou kome. Niet alleen moeilijk of teleurstelling maar ook een grote schande als je hele tijd heb zitte zegge dat je goeie jonge heb lere kennen maar hij uiteindelijk gewoon flasher is. Ik haat mezelf als ik dit type
    Je hoeft jezelf niet te haten, als je er maar van geleerd hebt.
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    293
    01-06-2017

Ja wie gaat nou ook maanden wachten dan vraag je er om
    Aub geen pm van mannen!

MVC Lid

Reacties
    2.135
    29-10-2006

Zolang je leeft, en er nog geen vaststaande dingen zijn die je niet meer kunt veranderen (dat ze getrouwd is bijv) kan je er nog verandering in brengen. Als je het niet probeert, wil je het gewoon zelf niet of twijfel je nog steeds.

MVC Lid

Reacties
    17
    20-12-2017

Dit is wel dom.
    Als je wat waard bent of iets te bieden hebt kan je toch nog proberen en misschien staan ze ervoor open kleine kans.
    Maar zelfs al krijg je niks en durf je niet meer je kan nog altijd je excuses aanbieden voor wat je hebt gedaan.

MVC Lid

Reacties
    263
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Ibo2o14 Bekijk reactie
    Dit is wel dom.
    Als je wat waard bent of iets te bieden hebt kan je toch nog proberen en misschien staan ze ervoor open kleine kans.
    Maar zelfs al krijg je niks en durf je niet meer je kan nog altijd je excuses aanbieden voor wat je hebt gedaan.
    Waarom zo hard?
    Not single, not taken, just waiting for something real.

MVC Lid

Reacties
    263
    16-06-2016

De aanhouder wint. En je moet haar voor je winnen, zij kan op haar beurt haar ouders overtuigen. Als het een goede en betrouwbare dochter is zullen haar ouders haar volgen.

MVC Lid

Reacties
    17
    20-12-2017

Kijk hij heeft al een grote fout gemaakt. Nu ziet hij ook haar kwaliteiten en beseft hij dat hij niet meer gaat vinden zoals haar. Als hij zelf ook weet of zorgt dat hij een goed man is een goede vader in spe een goede toegevoegde waarde voor haar en hun familie in het algemeen dan verhoogt dat zijn kansen hopelijk. Dat hij ook over eigenschappen en daden beschikt die voor hun wel de moeite zijn om hem te vergeven en toch nog een kans te geven (net zoals hij nu inziet dat ze toch wel goed was).
    Ik bedoel het niet hard maar hij heeft wat goed te maken en uit te leggen. Laat hem maar beginnen met excuses.

MVC Lid

Reacties
    263
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Ibo2o14 Bekijk reactie
    Kijk hij heeft al een grote fout gemaakt. Nu ziet hij ook haar kwaliteiten en beseft hij dat hij niet meer gaat vinden zoals haar. Als hij zelf ook weet of zorgt dat hij een goed man is een goede vader in spe een goede toegevoegde waarde voor haar en hun familie in het algemeen dan verhoogt dat zijn kansen hopelijk. Dat hij ook over eigenschappen en daden beschikt die voor hun wel de moeite zijn om hem te vergeven en toch nog een kans te geven (net zoals hij nu inziet dat ze toch wel goed was).
    Ik bedoel het niet hard maar hij heeft wat goed te maken en uit te leggen. Laat hem maar beginnen met excuses.
    Mijn ouders wouden mijn ex-man niet terugnemen, precies om wat je hier zegt. Geen excuses gemaakt, heel onbeschoft tegen mijn vader tot aan schreeuwen toe. Nu je het zegt, je hebt gelijk.